wie niet kan vliegen die klimt maar

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

wie niet kan vliegen die klimt maar  Reageer met quote  

Chico kan niet vliegen zoals jullie weten, maar observeren... Hij heeft zo eens een tijd lang zitten kijken hoe Tommy iedere keer op de gordijnroede springt en het daar geweldig naar zijn zin heeft. Gisteren besloot Chico dan maar de stoute schoenen aan te trekken en besloot daar ook maar eens een kijkje te nemen. Gut alles zag ineens heel anders uit. Lekker hoog, houten ringen waar de gordijnen aan hangen zijn leuke speeltjes dus daar werd lekker aan geknabbelt en die houten klossen aan het einde van de roed en half afgekluifd ziojn ook wel leuk om naar beneden te donderen. Ja, hij had er een plezier in.
Maar ja het naar beneden komen was toch wel anders. Via de gordijnen liet hij zich halverwege zakken om dan met een kamikazeval naar beneden te storten en op de kleinere kooi terecht te komen. Tja ook een manier af te dalen vanuit de verre hoogten. Hij heeft daarna dan weer braaf op de grote kooi gezeten en de hele voerbak leeggegeten voor de schrik. Ik moest er wel om lachen hoor. Gek beest.
Je mag er niet te dicht bij in de buurt komen want dat is eng, maar kamikazevallen och das wel leuk. Ik denk er zo het mijne van Cool
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 11:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Laughing Owh jee...overleven je gordijnen dit wel?
Tommy en Guano deden het ook graag...ik was soms jaloers op hun klimvermogen...is toch zalig als je zo in de gordijnen kunt hangen Laughing Maar nu mag t niet meer van mij...hun poep op de gordijnen vind ik niet meer grappig Embarassed Wink
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 12:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Het zijn gelukkig hele stevige gordijnen dus das wel ok. Het poepen doen ze hoe raar ook, net altijd buiten bereik van de gordijnen. Het valt altijd op de krant die er onder ligt (gelukkig). Tommy draait zich altijd om, steekt zijn kont uit en laat het zo naar beneden fledderen. Chico was gisteren pas voor het eerst boven dus dat moet ik nog eens aanzien of hij nu de smaak te pakken krijgt en er vaker heen wil. Mss doet hij dit niet meer
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 12:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hmmm hoe heb je dat gedaan? Very Happy
De mijne weten t in grote strepen over t gordijn te verspreiden Laughing
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 1:01 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik heb helemaal niks gedaan, dit doet Tommy al vanaf de dag dat we hem hebben. Heel handig kan ik je wel zeggen, moet alleen zorgen dat er kranten onder de vensterbanken en zo liggen anders mag ik die kwak oprapen en das echt geen kleintje. bleeeh
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 1:39 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Dappere Chico! Very Happy
Wat vindt Tommy van de klimconcurrentie? Nu is hij wel zijn exclusieve Tommy plekje kwijt Laughing

Gizmo poept ook zo als Tommy, kontje zover mogelijk achteruit en lanceren maar. Gaat ook weleens mis natuurlijk Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 4:50 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Tommy had het op dat moment eigenlijk te druk met op en neer springen over de takken, maar heeft uiteindelijk wel gezien dat Chico daar zat. Is er dan ook maar naast gaan zitten, gebruikte af en toe zijn rug als voetsteun om over hem heen te lopen en zo, maar verder alles ok. Eens zien de volgende avonden. Chico vond het overigens niet erg hoor dat hij als opstapje werd gebruikt. Ging er nog eens lekker voor zitten.
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 4:58 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahah ik hoop dat dát de volgende foto's worden. Chico die over zich heen laat lopen... Laughing
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 5:02 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hij doet het altijd net als ik de camera niet in mijn hand heb verdorie
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 5:03 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hihi dat klinkt bekend. Gizmo houdt ook accuut op als die camera weer tevoorschijn komt Confused

arme Pico, wordt je als voetveeg gebruikt zou het op zijn minst aan de wereld bekend gemaakt moeten worden Laughing
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 5:08 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Very Happy Very Happy Wink
Bericht Vrijdag 6 Januari 2006 5:20 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha ha ha, Chico de dappere Dodo! Smile Ik zat hier stiekem te lachen om jouw uitdrukkingen. Kamikaze, ha ha ha!
(LEedvermaak?)
Bericht Donderdag 19 Januari 2006 11:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Chico wordt rijk in uitvindingen. Ik heb een soort touwladder gemaakt zodat hij nu makkelijker naar beneden kan. Hij probeert het altijd eerst via de gordijnen, maar omdat dat niet lukt dan toch maar via het laddertje en dat gaat prima
Bericht Donderdag 19 Januari 2006 12:59 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:30 am
  Berichten van afgelopen: