wie speelt er mee verstoppertje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dus het is Marleen's schuld!!
Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 25 December 2005 1:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Hahahahaha!!!
Hier in de buurt noemen me ze ook zo!
Maar dan zonder gek ervoor......denk ik....
weet het niet zeker! Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 25 December 2005 5:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahaha ik zioe het al helemaal voor me. Ik ben ook zo'n viezerik hoor. Mijn oude broeken zitten vaak onder de pap of poep en ik loop daar ook vaak snel even mee naar de winkel. Ik heb het zelf niet eens meer in de gaten. Ze moeten me er echt op wijzen.
Als je van de nageltjes nu de puntjes afknipt met een nagelknipper dan heb je geen last meer van die scherpe dingen. Ik had dat bij Jacob. Nou mooi de puntjes afgeknipt (was een heel gevelcht) maar mooi dat ze nu niet meer krast. Mss een ideetje voor de warme dagen
Bericht Dinsdag 27 December 2005 8:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Jullie berichtjes zo lezend zat ik me af te vragen hoe het ook al weer gekomen is dat mijn trio zo veel vrijheid heeft Shocked

Al heel wat jaartjes ben ik gewend aan loslopende (dwerg)konijntjes, de vloer van mijn kamer is dus redelijk "nijn" proof, snoeren en leidingen zo hoog mogelijk, géén onnodige dingen op de grond..... planten aan het plafond gespijkerd... dat soort dingen.
Dat werpt nu ook zijn vruchten af met de gaaitjes Very Happy

Okkie kwam ergens eind november (vorig jaar), als ik ging werken was het donker en als ik thuis kwam ook weer...... ik denk dat dát voor mij de reden was hem overdag toch maar lekker vrij te laten (kooi open, boom er tegen aan!) Hij kwam daar nooit vanaf.
Dat veranderde toen Troy kwam, na een weekje of wat wennen, samen in de boom/kooi....ging prima..... tot ze begonnen met de knikker wedstrijden! Wie knikkert wie het eerste de boom uit Laughing Tsja, toen moest ik een escape van en naar de boom maken..... en liepen ze heel gezellig in en uit!!
Dat is nu heel wat minder, ze scharrelen nog weleens over de vloer, maar die is niet écht interessant, behalve voor de wedstrijden broekspijp klimmen dan Wink

Ja en dan Daantje..... zo'n grote vogel in een kooi..... vond dat toch een beetje sneu...
Eigenlijk gedraagt zij zich nog het meest voorbeeldig, komt absoluut niet van de kooi/boom af, gilt niet, bijt een beetje ok, maar blijft verder zonder morren of mokken heel lief spelen!!
Bericht Dinsdag 27 December 2005 10:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Wat een verhalen!!!
Bericht Dinsdag 27 December 2005 11:31 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

die knikkerwedstrijden daar moet ik toch om lachen. Bij ons gaat dat precies hetzelfde. Jacob moet altijd proberen Chico uit de boom/van de stok af te donderen. Nu hebben we besloten Chico met Tommy overdag als we gaan werken in de kooi samen te stoppen. Mss ook een stimulans voor Tommy om zelfstandig te gaan eten. Die twee verdragen zich prima. Blijft alleen Jacob nog buiten de kooi want die kan ze niet luchten of zien. Meestal als we nu thuis komen van het werk vinden we haar op de badkamer, prinsheerlijk op de kraan zitten, boven de wasbak. Weer een nieuwe plaats gevonden om konigin van het huis te zijn???
Bericht Woensdag 28 December 2005 8:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahahaha zie al weer levendig die vastgespijkerde planten voor me Jamy Laughing Ik wil alleen nog even weten hoe je die water geeft en m'n nieuwsgierigheid is weer bevredigd Wink . Ik moet eerlijk bekennen dat de plantenverzameling hier inmiddels ook uit een zielig aangevreten, uitgedroogde verzameling bestaat dus ik zeg verder niks Cool
Verder ben ik iedere keer weer superverbaasd als ik lees over gaaitjes die op kooien/speelbomen braaf blijven zitten maar ik ben wel blij voor jullie want het is dan inderdaad goed te doen om ze uit hun kooi te laten wat voor werkende mensen wel zo'n fijn idee is.
Bericht Woensdag 28 December 2005 12:21 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:30 am
  Berichten van afgelopen: