|
|
|
Sarah
Moderator

O Maggie, niet doen. Je mag jezelf niet zoveel pijn doen. Joske was ook echt niet stevig op de pootjes hoor, heeft echt lang geduurd. Dat kon je neit weten, echt niet.  |
Zondag 30 Maart 2008 8:42 pm |
|
|
|
|
Titi's mama
Vlieger
Ik heb gewoon echt een baaldag vandaag. Ben nog steeds geschrokken van gister, ik heb enorme hoofdpijn, ik ben de hele dag bezig geweest met leren en de was doen en schoonmaken... En heb ik nét de laatste was opgehangen, kom ik beneden, heeft Joe een paar toetsen van mijn laptop gesloopt. Zo'n huilbui heb ik niet in jaren niet meer gehad. Het was gewoon de laatste druppel. Gelukkig heb ik alle onderdelen gevonden, hij heeft niets opgegeten. Dat is dan nog een pluspuntje. |
Zondag 30 Maart 2008 9:24 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Oeioeioei, het zit echt niet mee nee. Ik kan goed geloven dat je een grote huilbui krijgt maar weet je, dat is goed, beter dan opkroppen. Gelukkig dat Joe niets heeft opgegeten. Is je laptop nu stuk of kan je er nog mee verder?
Ga straks maar op tijd je bedje in en probeer wat te rusten, laat alles bezinken en geef het ook wat tijd.  |
Zondag 30 Maart 2008 9:30 pm |
|
|
|
|
Steph
Beginnende vlieger
Neem het jezelf niet kwalijk, jij kon dit niet weten! En ik kan me voorstellen dat het je nog enorm dwars zit maar onthoudt dat Joe een enorme lieverd is en dat het gewoon pech is geweest!
Ik hoop dat je lekker uitrust en dat je morgen weer met een positiever gevoel opstaat! |
Zondag 30 Maart 2008 10:10 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Het zat je ook niet mee he?
Papegaaien slopen vaak alleen maar. Opeten doen ze zelden, gelukkig. Is je laptop verder nog te maken? |
Woensdag 2 April 2008 7:17 am |
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
ay ay, ik ken dat. bij ons is de camera onder snavel genomen. dan ben je echt even aan je eind, ik weet het. maar de dopjes kun je er weer op laten zetten en ik weet zeker dat je je nu een heel stuk beter voelt. alles heb je er uit gegooid en nu kun je er weer beter tegen aan.
kop op, het komt allemaal wel weer goed. |
Woensdag 2 April 2008 7:20 am |
|
|
|
|
Titi's mama
Vlieger
Inmiddels heb ik een paar nachten weer heerlijk geslapen en is de schrik van Joe's pootjes er helemaal af. Eerst was ik echt zo van: wat gaat er nu gebeuren? Maar na een paar dagen merk je dat hij nog dezelfde is en niets anders doet dan normaal, en dan zakt je eigen rare gevoel ook af.
En uiteindelijk bleek dus dat er maar 2 toetsjes onherstelbaar beschadigd zijn, die 2 kan ik wel missen. Het zijn Tab en Esc.  |
Woensdag 2 April 2008 8:10 am |
|
|
Sarah
Moderator

Doet goed te horen dat je er kan in berusten en dat je weet dat Joe zijn eigen vrolijke zelf is zonder pijn te hebben. Hij heeft een prachthuisje gevonden waar hij perfect gelukkig is en waar hij geen hinder hoeft te ondervinden van zijn pootje. Heel fijn dat je nu terug met volle teugen kan genieten van je schatjes.  |
Woensdag 2 April 2008 9:17 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Fijn dat je er nu vrede mee hebt.. Kan me je eerste schrik goed voorstellen!
Je kan er volgens mij nog een heleboel zelf aan doen, in de zin van goede verzorging enzo. (En daar zal het bij jou niet aan ontbreken!) |
Donderdag 10 April 2008 9:41 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 6 Juli 2008 10:51 pm
|
|
|
|
|