Wiebelig

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O Maggie, niet doen. Je mag jezelf niet zoveel pijn doen. Joske was ook echt niet stevig op de pootjes hoor, heeft echt lang geduurd. Dat kon je neit weten, echt niet. Troosten
Bericht Zondag 30 Maart 2008 8:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb gewoon echt een baaldag vandaag. Ben nog steeds geschrokken van gister, ik heb enorme hoofdpijn, ik ben de hele dag bezig geweest met leren en de was doen en schoonmaken... En heb ik nét de laatste was opgehangen, kom ik beneden, heeft Joe een paar toetsen van mijn laptop gesloopt. Crying or Very sad Zo'n huilbui heb ik niet in jaren niet meer gehad. Het was gewoon de laatste druppel. Gelukkig heb ik alle onderdelen gevonden, hij heeft niets opgegeten. Dat is dan nog een pluspuntje.
Bericht Zondag 30 Maart 2008 9:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oeioeioei, het zit echt niet mee nee. Ik kan goed geloven dat je een grote huilbui krijgt maar weet je, dat is goed, beter dan opkroppen. Gelukkig dat Joe niets heeft opgegeten. Is je laptop nu stuk of kan je er nog mee verder?
Ga straks maar op tijd je bedje in en probeer wat te rusten, laat alles bezinken en geef het ook wat tijd. Troosten
Bericht Zondag 30 Maart 2008 9:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Steph
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Neem het jezelf niet kwalijk, jij kon dit niet weten! En ik kan me voorstellen dat het je nog enorm dwars zit maar onthoudt dat Joe een enorme lieverd is en dat het gewoon pech is geweest!

Ik hoop dat je lekker uitrust en dat je morgen weer met een positiever gevoel opstaat!
Bericht Zondag 30 Maart 2008 10:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Het zat je ook niet mee he?
Papegaaien slopen vaak alleen maar. Opeten doen ze zelden, gelukkig. Very Happy Is je laptop verder nog te maken?
Bericht Woensdag 2 April 2008 7:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ay ay, ik ken dat. bij ons is de camera onder snavel genomen. dan ben je echt even aan je eind, ik weet het. maar de dopjes kun je er weer op laten zetten en ik weet zeker dat je je nu een heel stuk beter voelt. alles heb je er uit gegooid en nu kun je er weer beter tegen aan.
kop op, het komt allemaal wel weer goed.
Bericht Woensdag 2 April 2008 7:20 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Inmiddels heb ik een paar nachten weer heerlijk geslapen en is de schrik van Joe's pootjes er helemaal af. Eerst was ik echt zo van: wat gaat er nu gebeuren? Maar na een paar dagen merk je dat hij nog dezelfde is en niets anders doet dan normaal, en dan zakt je eigen rare gevoel ook af.
En uiteindelijk bleek dus dat er maar 2 toetsjes onherstelbaar beschadigd zijn, die 2 kan ik wel missen. Het zijn Tab en Esc. Razz
Bericht Woensdag 2 April 2008 8:10 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Doet goed te horen dat je er kan in berusten en dat je weet dat Joe zijn eigen vrolijke zelf is zonder pijn te hebben. Hij heeft een prachthuisje gevonden waar hij perfect gelukkig is en waar hij geen hinder hoeft te ondervinden van zijn pootje. Heel fijn dat je nu terug met volle teugen kan genieten van je schatjes. Laughing
Bericht Woensdag 2 April 2008 9:17 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Fijn dat je er nu vrede mee hebt.. Kan me je eerste schrik goed voorstellen!
Je kan er volgens mij nog een heleboel zelf aan doen, in de zin van goede verzorging enzo. (En daar zal het bij jou niet aan ontbreken!)
Bericht Donderdag 10 April 2008 9:41 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 6 Juli 2008 10:51 pm
  Berichten van afgelopen: