Wiebelig

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
Titi's mama
Vlieger

Wiebelig  Reageer met quote  

Joe lijkt een beetje wiebelig op zijn pootjes te zitten, komt dit gewoon omdat hij nog zo jong is? Hij heeft ook wat moeite met lopen. Hij probeert al wel heel schattig op zijn stok te klimmen. Hartje
En ik kan me het beste aan de dosering van eten die Kea heeft opgegeven houden toch? Want soms lijkt het alsof Joey nog honger heeft na zijn voeding, maar ik wil hem niet teveel geven.
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 3:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey, Dat wiebelig zijn is normaal hoor. Kan niet zeggen hoeveel keer Joske pardoes omgevallen is. Zijdelings, op zijn snavel, alles heeft hij gehad Laughing , hij is dan ook nog baby natuurlijk.
Wat zijn voeding betreft. Laat je niet vangen, ze zijn slim en gaan je testen. Joe zal doen alsof hij nog honger heeft, als je hem tussendoor geeft zoals Kea waarschijnlijk wel gezegd heeft van het aanbieden van dingen dan zal hij geen honger meer hebben maar sommige grijsjes zijn veelvraten maar door meer te geven doe je meer kwaad dan goed. Niet aan toegeven en je aan het voedingspatroon houden. Bij enige twijfel, bel Kea op, hij staat altijd voor je klaar om je te helpen met je lieve baby, echt waar, hij heeft veel liever dat je hem 10 keer belt met iets kleins dan 1 keer te weinig. Zo is Kea, maak je dus geen zorgen en twijfel je, niet aarzelen en hem bellen. Ik kan zeggen wat mijn ervaring is maar Kea zijn ervaring kan ik niet aan tippen. Wink Laughing
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 7:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

We hadden hem 3 ml meer gegeven vanmiddag. Maar ik denk dat hij echt honger had, want hij heeft na zijn middagvoeding zowaar 5 pellets helemaal opgegeten! Ik ben een trotse mama. Very Happy Hij is nu net wakker na zijn avonddutje en zit alweer bij zijn bakje zaadjes. Je moet toch wat als je honger hebt, zal hij wel denken. Laughing
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 7:30 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is niet zo erg maar laat hem zijn honger zelf beter stillen volgens mij, is ook een stap naar het zelfstandig worden. Met die pap moet je toch uitkijken dat je niet teveel gaat geven. Hij vult wel aan wat hij tekort heeft en leert op die manier ook andere dingen eten. Laughing
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 7:39 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, zoiets dachten wij dus ook. Hij is inmiddels alweer in slaap gevallen. Hartje
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 7:51 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ligt hij ook echt helemaal op zijn buikje uitgestrekt om te slapen? Precies of ie dood ligt? Dat deed Joske altijd. Shocked
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 7:59 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Meestal zit hij op zijn kontje, ene pootje gestrekt en de ander tot een 'vuistje' geklemd, en dan koppie op de rug tussen de veren. Als hij bij ons zit ligt hij languit met zijn koppie op ons arm of buik. Zo heerlijk dozig is hij en heeft nu al mijn hartje gestolen. Laughing
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 8:05 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dat vind ik zo lief als ze dat doen Hartje dat bij je liggen Hartje
Bericht Zaterdag 1 Maart 2008 9:30 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat kan ik goed geloven, dat hij jullie hart gestolen heeft. Geloof me, het word alleen maar erger. Laughing
Bericht Zondag 2 Maart 2008 9:15 am
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb gister 2,5 uur stilgezeten omdat de heren bij mij lagen te slapen. Ze lagen zo lief dat ik niet wilde bewegen. Titi zat op mijn buik, Joe lag over mijn arm gedrapeerd als een hoopje dons. Echt, ik kan nu al niet meer zonder Joe! Van Titi wist ik het al. Wink
Mijn twee stoere mannen.

Ik heb trouwens een echt mannenhuishouden nu; mijn vriend is een kerel (duh), Joe en Titi zijn echte mannen ( Laughing ) en de kat die over een tijdje komt wordt ook een vent.
Bericht Dinsdag 4 Maart 2008 3:11 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jij gaat in de minderheid zijn, aiai. Alhoewel, je mag nog zoveel mannen in huis nemen als je wil, een vrouw is nog altijd sterker. Twisted Evil Ja, sorry mannen maar de waarheid mag gezegd. Twisted Evil Laughing
Wat doe je als je dringend naar toilet moet en je daar met die 2 slaapkopjes bij je zit???? Shocked Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 4 Maart 2008 3:33 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Ik ben hier gelukkig wel echt de baas ja. Laughing
Ik hoefde niet naar het toilet, maar anders hadden ze pech gehad. Ik ga niet in mijn broek plassen voor die 2, dat vind ik te vies. Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 4 Maart 2008 3:48 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Stel je voor, pampers dragen om je gaaitjes niet lastig te moeten vallen. Dat zou pas te ver gaan Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 4 Maart 2008 6:39 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Wiebelig  Reageer met quote  

Dat wiebelige is hartstikke normaal! Laughing Hier waren ze de eerste tijd ook wat wiebelig.
Hoe is Joe z'n gewicht? Als dat ineens heel erg zakt, zou ik wat meer geven. Jonge vogeltjes hebben de neiging om nogal hongerig te zijn. Het duurt even voordat het in z'n maagje komt. (Vanuit de krop)
Bericht Vrijdag 7 Maart 2008 4:09 pm
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Had ik nou maar eerder geweten hè? ... Crying or Very sad
Bericht Zondag 30 Maart 2008 8:40 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 9:30 am
  Berichten van afgelopen: