woordenschat

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grijze roodstaart papegaaien forum, voor de grijze roodstaart papegaai

Auteur Onderwerp
jahleesa
Net uit het ei

woordenschat  Reageer met quote  

dat is een goed idee van die webcam ...maar mijn pc staat ook in een andere kamer!maar t,s de moeite waard om het te proberen een keer!want als ik alles moet tikken wat pacino zegt en doet ben ik wel ff bezig!!!!maar 1 ding wil ik toch wel ff kwijt wat ik zelf helemaal leuk vind en dat iedere morgen weer word gedaan is het volgende als ik met de honden wegaat dan hoor je pacino [vrouwtje is zooo terug he ff huissie passen tot zo!!!! doeii daaaag ]en nu het leukste eigenlijk het geluid van m,n klompen als ik wegloop ik heb nml plavuizen door het hele huis en loop heel veel op klompen hahaah. prachtig vind ik het. hij neemt heel snel dingen op maar hij vloekt gelukkig niet ik let daar zelf wel goed op dat ik ook niet uit m,n slof schiet want als hij 2 of 3 keer wat hoort wat hij leuk vind zegt hij het.
ik weet niet of een van jullie dat idee ook hebben dat ze sommige woorden gewoon niet willen zeggen,mijn vriend is ik denk al maanden bezig om klootzak te leren ....hij zegt het echt niet! hihihi ik vind dat niet erg hoor ,maar omdat hij alles heel snel op pikt en dat woord absoluut niet??? Rolling Eyes
Bericht Maandag 6 Oktober 2008 9:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hier neemt onze Jos geen namen over, gek hé. Hij is in juli 1 jaar geworden en hoeveel keer we per dag zijn naam zeggen?????? maar is héél veel maar nog steeds zegt hij zijn naam niet. Laughing Laughing Laughing Ook die van de honden zegt hij niet, kan misschien allemaal nog komen maar sommige dingen zoals "i'll kill you" of kakelen als een kip duurde hem maar een paar keer of hij kon het en namen, nee echt niet. Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 8:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: woordenschat  Reageer met quote  

Sommige woorden lijken ze inderdaad absoluut niet te willen zeggen! Ik weet niet wat dat is, want andere dingen pikken ze wel heel snel op?
(Ik heb geen grijsje trouwens)
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 9:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jahleesa
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Hier neemt onze Jos geen namen over, gek hé. Hij is in juli 1 jaar geworden en hoeveel keer we per dag zijn naam zeggen?????? maar is héél veel maar nog steeds zegt hij zijn naam niet. Laughing Laughing Laughing Ook die van de honden zegt hij niet, kan misschien allemaal nog komen maar sommige dingen zoals "i'll kill you" of kakelen als een kip duurde hem maar een paar keer of hij kon het en namen, nee echt niet. Laughing Laughing
de namen van de honden heeft ook lang geduurd hoor hij is nu 3 jaar en sinds 1 jaartje zegt hij ze
Bericht Dinsdag 7 Oktober 2008 10:01 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hebben je honden moeilijke namen?
Mijn hond (Nenya) bleek nogal makkelijk om te leren. Iago riep de hele tijd om Nenya. Nenya zit, Nenya af, Nenya kom en ook z'n eigen combi 'Nenya kom eens op' Laughing
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 8:46 am
jahleesa
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Hebben je honden moeilijke namen?
Mijn hond (Nenya) bleek nogal makkelijk om te leren. Iago riep de hele tijd om Nenya. Nenya zit, Nenya af, Nenya kom en ook z'n eigen combi 'Nenya kom eens op' Laughing
ja hahaha die eigen combi dat doet hij ook leuk is dat he... ja die namen ik denk dat de naam dazzle het moeilijkst was die zegt hij dan ook niet zo veel maar de andere komen geregeld voor bij jane ,gizmo en het hondje van m,n dochter jacky.ook de bij passende geblaf hoor je ook he die van jack het meest schelle een jack russel die doet hij het meest Shocked na en de hond van de buren dat is zo,n beagle hele zware blaf ..en dan max met een zware stem die heeft de buurman ook hahahaa. wonderlijk is het dat ze zoveel immitatie kunnen...wij kunnen het niet Hulde!
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 9:23 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Gogo (amazone) kan zijn eigen naam ook prima zeggen in mooie verschillende intonaties. Vragend, "dwingend", normaal..enz..
Otto (bb) zegt ook zijn eigen naam en met variaties. "Ottoman" is favoriet bij hem. Ik zeg (kwam ik later achter) ook vaak "wat is er?" als er weer eentje aan het fladderen of piepen is. Dit zegt Otto dus nu ook en Sterre begint daar ook al mee.
Elke morgen zeggen we "goeiemorgen" tegen Gogo in de hoop dat hij die link een keer gaat leggen en ook 's morgens ons goeiemorgen wenst. Maar nee hoor, 's ochtends staat de herhalingsknop vast op "Gogo". Ook een simpel "hallo" weigert hij (duidelijk hoorbaar) te zeggen terwijl hij dat toch ook tig keer op een dag hoort...

Ze lijken inderdaad voorkeur te hebben!
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 8:19 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:09 am
  Berichten van afgelopen: