heel apart he maar guus heeft nog nooit gebeten echt apart want kokkie heeft daar regelmatig wel een handje van alleen niet bij mn vader die zal ze nooit wat doen maar guus is echt zo anders ze bijt gewoon niet ben er wel super blij om en hoop ook dat ze het nooit zal gaan doen haha trouwens elmo bijt mij ook niet alleen mijn vader die kan zo nu en dan een hap verwachten en mijn moeder zelden dus het zijn brafe kinders haha
Dinsdag 2 Oktober 2007 10:28 am
Sue Moderator
Re: ze bijt niet
Wat fijn dat 'ie nog nooit gebeten heeft. Hopen dat het zo blijft en lekker zacht blijft. Hoe oud is Guus?
poehh ff rekenen guus is eind mei dus 4 maand nog maar geen wonder dat ze niet bijt haha al deed kokkie dat al wel op die leeftijd maar met guus kan je ook alles doen die vind het allemaal wel best ook al leg je haar op de rug of hou je haar tegen je aan maakt haar allemaal niks uit
Ik hoop ook dat hij zo makkelijk blijft maar de 1 kan er later mee zijn als de ander natuurlijk om tegen te gaan pruttelen.
Maar ook bij gaaien heb je de pittige en de sullen van karakter.
Lief heh als ze zo zijn
ik ben er ook echt blij om omdat kokkie soms nogal erg hard kan gaan happen en ik ook niks met haar mag ahahah kleine eigenwijze is dat en guus en elmo laten alles wat ik doe gewoon toe
Woensdag 3 Oktober 2007 2:48 pm
Sue Moderator
Ahhh hij is nog jong.. Maar veranderen grijsjes veel als ze volwassen worden?
ik zou het niet weten maar na mijn ervaring met kokkie en deze kokkie is het verschil met guus heel groot die beten al wel op die leeftijd en hadden een hele erge eigen wil dusss
Donderdag 4 Oktober 2007 5:24 pm
Sue Moderator
Hmmm Guus heeft dus gewoon een heel zacht en lief karakter!