De advertentie van de Huisdiersuper

Alba bijt alleen mij...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Iedereen heeft andere denkwijze, velen toch maar daarom wil het nog niet zeggen dat je uit verschillende meningen niet enkele of meerdere tips kan gebruiken en die bundelen met je eigen mening, kan misschien wel de oplossing zijn die bij jou werkt. Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 11 Juli 2008 11:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Kaai
Kuikentje

Reageer met quote  

Misschien dat ik hier nog wat aan toe kan voegen:

Ik heb begrepen dat je hem nu nog regelmatig over de rug aait? Ik heb gehoord dat aaien over z'n ruggetje kan ook seksuele gevoelens oproepen.

Ook zou ik stoppen met hem te besproeien met de plantenspuit als hij schreeuwt. Door te schreeuwen raken kaketoes namelijk hun agressie kwijt. Ik snap dat je niet wilt dat hij uren achter elkaar schreeuwt, maar een halfuurtje 's ochtends en 's avonds (wat hij dus eerst deed) is juist heel mooi voor een kaketoe.Wink

Ik hoop dat je hier nog wat aan hebt!Smile
Bericht Woensdag 23 Juli 2008 7:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 3:23 pm
  Berichten van afgelopen: