En toen hadden we drie kaketoes!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Deze hele situatie ligt natuurlijk een beetje gevoelig.. Het is ook best lastig om te bepalen hoe je het beste kan reageren, aangezien de gevoelens nogal gemengd zijn.. Aan de ene kant is het natuurlijk heel naar dat Sannie Roxy moest herplaatsen, aan de andere kant is het fijn dat ze een huisje heeft gevonden.

Ik weet zeker dat Manon geen kwade bedoelingen met haar berichtje had.. En ik snap ook dat het bij San allemaal erg gevoelig ligt..
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 12:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dankje Sue Wink

Ik heb toen ook heel goed nagedacht om haar weg te doen en opzoek geweest naar een goed baasje en dan het liefst die ook al een kaketoe had. Ferdy zelf is ook een rustige kaketoe dus dat komt wel goed Wink

En ik had zelfs bij m,n bericht gezet, dat Manon het niet rot zal bedoelen....
Maar soms moet je even nadenken hoe en wat je zegt op zo,n moment.
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 1:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk Marlies dat jullie Roxy een nieuw plekkie geven. Wordt een super gezellige boel daar met drie kaketoes.
Heel veel plezier met haar en natuurlijk gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Sannie sterkte met het gemis wat je nu ongetwijfeld moet voelen. Maar gelukkig is ie op een super goed nieuw plekkie terecht gekomen.
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 1:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Zoals je dus eigenlijk al wel wist... Sannie, IK BEDOELDE HET ECHT NIET ROT!!! Confused Denk dat het niet alleen een kwestie van verkeerd formuleren van mij is eigenlijk... Maar ook van verkeerd opvatten van jou... Ik kan het me misschien ook wel een beetje voorstellen in jouw situatie nou, maar dan nog vind ik je reactie een beetje té... Als je toch al wist dat ik het niet zo bedoelde... Hoe dan ook... Voel me er wel aardig rot door nu. Het was absoluut niet mijn bedoeling je te kwetsen... Vind het al rot genoeg voor je dat je Roxy hebt moeten herplaatsen... Heel veel sterkte, en sorry, ok?
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 2:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

Marlies, wat leuk dat Roxy is bij jouw komen wonen!!! Very Happy
Bij jullie zit ze zeker goed!!! Hopen dat ze snel bij jullie inburgert en dat het echt de laatste eigenaarwisseling voor haar is.
Fijn dat je vogels Roxy zo goed accepteerden! Very Happy
Bericht Donderdag 9 Augustus 2007 5:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:14 am
  Berichten van afgelopen: