gaat het er dan toch van komen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

gaat het er dan toch van komen?  Reageer met quote  

olga en tommy. ze wonen dan wel samen met de amazones, maar oh wat hebben ze een lol samen. en wat zag mijn schele oog gisteren ineens, zo heel stiekem en stilletjes?
juist, olga die haar witte bips in het gezicht van tommy duwde en maar aan bleef dringen. en ja hoor, na verloop van tijd begreep tom wat zij wilde en stapte op haar. het was maar even, maar het begin is er en wie weet gaat het er toch van komen.
Bericht Maandag 12 Oktober 2009 7:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahhaa, haar witte bips. Is de speeltijd gedaan? Klaar voor het echte werk nu? Oké, met nog wat speeltijd erbij dan want zo te lezen blijven ze toch lekker gek doen.
Ik ben toch niet echt zeker of er de amazones echt bijhoren als het zover mocht zijn maar het is nog niet zover natuurlijk.
Bericht Maandag 12 Oktober 2009 7:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik merk dat tommy wat agressiever is naar de amazones, maar zij laten zemet rust en komen ook niet meer in of op het nest waaar de witjes altijd zitten.
ik weet dat deze twee soorten eigenlijk niet met elkaar samen gaan, maar ik zie dat wij altijd rare beesten hebben en het gaat heel goed. zou geweldig zijn als ze niu ook gaan broeden zo. ze hebben ook alle ruimte en zitten elkaar neit in de weg, dus wie weet. in elk geval vind ik het al geweldig dat dit zo gebeurd
Bericht Maandag 12 Oktober 2009 8:19 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: gaat het er dan toch van komen?  Reageer met quote  

Hahaha haar witte bips! Mr. Green En Tommy was verleid? Laughing

Als de tijd daar is, en ze echt driftig gaan paren zou ik de amazones echt weg halen. Papegaaien in broedstemming zijn niet bepaald vriendelijk tegen hun buren. Wink
Bericht Maandag 12 Oktober 2009 8:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahaha, ik weet het, we wachten af. we zien wel
Bericht Maandag 12 Oktober 2009 8:55 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh, wat zou dat leuk zijn zeg wanneer het zou gaan lukken Veertje
Bericht Maandag 12 Oktober 2009 9:01 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:16 am
  Berichten van afgelopen: