geelkuif en witkuif

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Pluisje heeft er twee Ja (toevallig net die twee soorten), Alexandraatje ook.
Bericht Donderdag 8 April 2010 9:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wij hebben vanaf dag 1 de kaketoes meteen bij elkaar gezet en dat was liefde op het eerste gezicht. onze man hadden wij al 4 jaar en toen is de pop er bij gekomen.
de man heeft mij toen de eerste paar weken niet meer zien staan. had alleen maar oog voor zijn mooie vriendin. maar nu heeft hij ook weer oog voor mij. komt ook weer graag bij me kroelen.
de pop is heel schuw omdat zij uit een voliere kwam. maar gelukkig na een jaar is dat schuwe aan het verdwijnen en durft ze nu naast me te komen zitten om naar me te kijken. op een dag zal zij ook zo ver zijn dat ik haar aan mag raken.
jij zegt dat jou kaketoes elkaar nu op zoeken. laat ze lekker bij mekaar zitten. dat komt wel goed. dat de een de baas wil spelen is normaal, maar dat trekt bij. blijf er bij als ze samen zijn en als je ziet dat het goed gaat samen kun je ze in 1 kooi smen laten zitten. daar kun je al mee beginnen.
blijf er dan wel bij om in te grijpen als het uit de hand loopt. maar als je ziet dat het goed gaat samen, kunnen ze ook al samen in 1 kooi blijven slapen hoor. dit gaat best lukken. proberen maar zou ik zeggen.
Bericht Vrijdag 9 April 2010 7:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:16 am
  Berichten van afgelopen: