Inspiratiebron voor de OHRA reclame met kaketoe was....

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
Pluisje
Vlieger

Inspiratiebron voor de OHRA reclame met kaketoe was....  Reageer met quote  

De inspiratiebron voor de nieuwe OHRA reclame met kaketoe was.....

Aphyntje!

Het creative team van Caviar Amsterdam (reclamemakers) hadden op Youtube mijn filmpjes gezien

Aphyna de puzzelaar
Met lepeltjes eten

En via Fluffies (bedankt, Sue, trouwens dat je mijn mail hebt doorgegeven) hebben ze ons gevonden.
Ze wilde graag Aphyna filmen voor de reclame en Aphyna had auditie gedaan.
Helaas was het geen succes. Ze hebben de hele woonkamer omgebouwd met al die enge dingen Shocked Shocked Shocked . Aan een kant grote groene scherm (ongeveer 3x2 m) echt eng! Aan ander kant gigantische lamp ook zo een halve meter bij 2 meter en aan de derde kant stond een man met een gigantische zwarte doos (camera dus).
Hm.. toen ik het zag dacht ik al dat ik zo een minstens 10 rustige training sessies nodig zou hebben om Aphyna alleen tussen al die enge dingen te krijgen Rolling Eyes , laat staan vrolijk haar puzzeltjes te doen.
En inderdaad Aphyntje zei – no way .
Dus, gingen ze op zoek naar een andere kaketoe die zoiets zou kunnen.

Maar alles niet voor niks Aphyntje heeft voor haar mislukte auditie 250€ verdient! Wink Deze zijn al besteed aan een lading nieuwe speeltjes uit Engeland (pond staat nu aantrekkelijk goedkoop).

Eigenlijk wilde ik dat eerder vertellen, maar voor de reclame uitkwam mocht het niet en toen die uitkwam belandde ik in het ziekenhuis met mijn zoontje (zware buikgriep). Gisteren pas terug.
Bericht Maandag 2 Maart 2009 1:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, dus toch. Veertje Veertje Veertje Veertje Veertje . Ach, die cameravrees, jeetje, kan me voorstellen dat het niet min was die hele ombouw en vast echt eng.
Maar, toch leuk meegenomen nietwaar?

Veel plezier met de speeltjes hoor, ze zijn hoe dan ook verdiend. Veertje
Bericht Maandag 2 Maart 2009 1:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat geweldig die filmpjes, die had ik nog nooit gezien. Super Veertje
En wat stoer dat het idee van Alphyntje is gekomen. Wat zullen jullie trots zijn.
Jammer dat het niet lukte met al die lampen etc, ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Maar een leuke zakcent heeft ze echt wel verdiend. Veertje
Bericht Maandag 2 Maart 2009 1:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Leuk zeg! En toch mooie speeltjes aan overgehouden, ook al werd ze het uiteindelijk niet.
Bericht Maandag 2 Maart 2009 2:11 pm
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wat stoer! Cool Cool
Bericht Maandag 2 Maart 2009 3:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, toch leuk, he Very Happy eigen speeltjes verdient Veertje
Ben harstikke trots op mijn meisje Cool . Als ze nog niet zo een mevrouw Schijtenbroek was had ze een kans om een televisiester te worden Laughing Laughing Laughing

Esjo, had je ze nog niet gezien?
Heb ze inderdaad niet in mijn dagboek hier op Fluffies. Het lukte me destijds niet om ze netjes te verkleinen.
Bericht Maandag 2 Maart 2009 11:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Inspiratiebron voor de OHRA reclame met kaketoe was....  Reageer met quote  

Heeeey Pluis! Wat leuk dat je even je verhaal komt doen. Veertje Ze zijn dus echt bij je langs geweest. Jammer dat het niet gelukt is maar ach.. Die speeltjes zijn toch mooi verdiend. Veertje
Bericht Dinsdag 3 Maart 2009 6:37 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee, Pluisje die had ik nog nooit gezien Embarassed . Ik heb net Aphyna die de trap beklimd gekeken (had ik ook nog niet gezien) . Geweldig, dat muziekje van Felix kattenvoer eronder Mr. Green
En wat een smeltmoment Hartje toen ze naar de camera liep en daar zowat in kroop Hartje
Dat zijn van die momenten: "ik wil ook een kaketoe". Gelukkig weet ik beter, dat behalve die momenten er vooral heel veel opvoed momenten inzitten.
Zijn er nog meer filmpjes van haar op You Tube, of waren het deze drie?
Bericht Dinsdag 3 Maart 2009 9:20 am
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik had m inderdaad laatst al gezien, tis een leuk filmpje Very Happy
Bericht Dinsdag 3 Maart 2009 6:27 pm
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

Bedankt voor jullie lieve woorden.

2 Esjo: nee, dat zijn de drie filmpjes, meer niet.
Oh, nee, er staat nog eentje in mijn dagboek hier .
Ik zal in de zomer wat nieuwe filmpjes van Aphyna's trainingen proberen maken, want ze kan veel meer. Wink
Bericht Vrijdag 6 Maart 2009 11:01 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik ben erg benieuwd wat ze erbij heeft geleerd. Zou je het niet willen vertellen? Anders moeten we tot de zomer wachten totdat er wat onthuld wordt. Laughing
Bericht Zaterdag 7 Maart 2009 6:56 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die uit je dagboek is ook erg leuk. Die had ik al wel eens gezien Wink
Maarre...tot de zomer wachten duurt nog wel heel erg lang Sad Laughing
Bericht Zaterdag 7 Maart 2009 10:17 am
Pluisje
Vlieger

Reageer met quote  

Ha-ha, geduld Wink wordt beloont.
Nee, in de zomer/lente omdat de belichting wat beter wordt voor het filmen (binnen).

Aphyna kan diverse kleur/vorm/grotte puzzels. Ik heb vorig jaar zo een Power Game gekocht om met haar te leren tellen, maar niet verder gekomen dan op kleuren sorteren Embarassed. Dat ligt niet aan Aphyntje, ik had afgelopen jaar niet zo veel met haar getraind, iig weinig nieuwe dingen. Wel af en toe oude herhaald.
Ze kan heel grappig op commando huppen (op twee pootjes springen - zo een filmpje wil ik zeker een keer maken). Ze kan voorwerpen brengen (als we bvb aan het trainen zijn en iets op de grond valt kan je Aphyntje vragen om dat zelf op te halen Hartje ). Ze kan zwaaien, draaien, vleugeltjes laten zien, met een lepeltje eten. Ze komt op commando en ze gaat op commando naar haar kooi/boom. Dan vergeet ik vast nog wat Rolling Eyes ...
Ze IS gewoon een echte peuter.

PS Pff, duizend excuses voor mijn zulke trage reacties. Kom gewoon niet aan het forumen met al die beestjes (incl. Nikita) hier.
Bericht Maandag 9 Maart 2009 11:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha! Beestjes inclusief Nikita! Nee! Nee! Snap best dat twee kaketoes, één amazone, een mensenkind & een halve volwassende bergen tijd kosten. Maak je maar geen zorgen om de trage reacties. (Ze komen er toch? Nanaaa! )

Dat is een hele rits trucs die Aphyna beheerst! Ik ben heel erg benieuwd hoe het haar vergaat met het tellen!
Bericht Dinsdag 10 Maart 2009 6:44 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb gisteren de dvd Fantastic Performing Parrots gekeken. Daar zou Aphyna prima inpassen Very Happy
Ben erg benieuwd naar haar verdere trucs maar kan goed begrijpen dat je erg druk bent.
Op die manier houden we in ieder geval nog wat leuks in het verschiet Wink
Bericht Dinsdag 10 Maart 2009 9:57 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:18 am
  Berichten van afgelopen: