ja de plantenspuit idd ik gebruik altijd een rode of oranje en zet hem op de harde straal terwijl als ik coco douch dan gebruik een witte(doorzichtig) planten spuit met zo`n pomp systeem zodat ie een tijdje sproeit.
nadeel is wel dat coco alles te pakken neemt wat rood of oranje is. hij denkt nu zal ik je even te grazen nemen mijn nat te spuiten
Zondag 3 Juni 2007 7:39 pm
Sue Moderator
Ach, wat sneu dat hij nu voor alles gaat wat rood of oranje is. Probeer er geen aandacht aan te geven. Hopelijk leert 'ie dan snel dat het enige rood-oranje ding wat vervelend is de plantenspuit is.
Zondag 3 Juni 2007 7:59 pm
Elisabeth Kuikentje
Garo is 21 jaar en hij is nu 3 jaar bij mij. Hij komt van een vriendin die ging emigreren naar Aruba, zij had hem al sinds kuiken en ik ken hem al 12 jaar.Vanaf het eerste moment klikte het tussen ons en hij ziet mij als zijn partner. Garo kan schreeuwen, maar alleen wanneer je ineens weggaat en dan ook maar heel even. hij praat meer en sloopt graag alle speeltjes. Het is verder een verschrikkelijke knuffelkont en vindt het heerlijk om op mijn schoot te zitten ( betekent knuffelen ). 'smorgens begroet hij mij met "dag schat" en 'savonds, wanneer het licht uitgaat is het "slaap lekker". Welke man kan daar tegenop??? Nou ja, ik ken er 1 , maar dat mag Garo even niet horen....
Vrijdag 10 Oktober 2008 9:28 am
Sue Moderator
Hahaha Garo z'n oortjes worden eventjes dicht gehouden. Heb je filmpjes van z'n gebabbel? Ik ben erg benieuwd hoe het klinkt!
Vrijdag 10 Oktober 2008 9:30 am
Elisabeth Kuikentje
Nee, maar ik kan het eens proberen met mijn mobiel, het plaatsen is bij mij altijd een probleem.
Vrijdag 10 Oktober 2008 9:34 am
Sue Moderator
Dat maakt niet uit.. Maak het filmpje niet te lang. (Vooral niet te groot) Dan is het sturen erg lastig. Ik kan je wel stap voor stap door het uploaden leiden.
Vrijdag 10 Oktober 2008 9:38 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:18 am