knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt er aan mijn...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Ziya

Pico sloopt alles wat ie tegenkomt, laatst had ie de knopjes van mijn camera kapot gemaakt Shocked

dat ken ik. Tommy heeft alle knopjes van mijn radio gesloopt. een B&O nog wel. ik kon hem wel achter de muur plakken. nu moet ik zien of ik die knopjes weer kan kopen. Stom! Stom!
Bericht Woensdag 3 Oktober 2007 1:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Niks is veilig voor ze Laughing
Bericht Woensdag 3 Oktober 2007 1:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Heel herkenbaar weer die knaag verhalen.
Wij hadden eerst oud grenen meubels waarbij ook een hogere meidenkast, nou daar heeft Charu toen de bovenrand behoorlijk aangevreten Sad ze kon toen nog vliegen.
Ook van mij ooit een leren tas doorgeknaagd, eigen schuld had ik ook maar beter op moeten letten toen ze zooooo stil was Wink Ik heb het al eerder eens laten zien in mijn dagboek toen met die theedoos hoe zoiets er dan uitziet hihi Cool

Shandor een paar gaten in de keuken lamellen, leuk hoor samen met een gaai naar buiten kijken haha. En uiteraard met de punt van zijn snavel gaten in shirts van mij en ow ja ook buiten als hij op zijn speeltouw langs het raam zat het cement tussen de muur voegen eruit knagen Confused Laughing

Tja hoort erbij ahum Wink
Bericht Woensdag 3 Oktober 2007 2:32 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by alexandraatje
dat ken ik. Tommy heeft alle knopjes van mijn radio gesloopt. een B&O nog wel. ik kon hem wel achter de muur plakken. nu moet ik zien of ik die knopjes weer kan kopen. Stom! Stom!

OHHHHH! Wat zonde zeg! Shocked
Bericht Woensdag 3 Oktober 2007 8:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh Wil! Die lamellen zijn zó herkenbaar. Ik moet nog steeds één kant vervangen. Iago heeft ook mooie kanten zijkanten gemaakt!

Wat een leuk topic! Cool
Bericht Woensdag 3 Oktober 2007 8:56 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Laura B
Ook een keer een duur boek van de universiteit...ggrrmmbl, was minder...heb het stiekem teruggebracht zonder te zeggen dat het aangeknaagd was... Embarassed Embarassed

Laura toch...
Bericht Donderdag 4 Oktober 2007 11:41 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh dat had ik over het hoofd gezien. Laura!!! Nee! Nee! Wat zullen ze gedacht hebben?? Laughing
Bericht Donderdag 4 Oktober 2007 8:55 pm
Elisabeth
Kuikentje

Reageer met quote  

Garo was een keer zó rustig op mijn schoot ( ik zat achter de pc), toen ik ineens niets meer kon typen. Hij had de draad van het toetsenbord doorgebeten. Nee! Nee!
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 8:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahaha! Dat is natuurlijk geen kunst voor een kaketoe!
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 9:24 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik kan het niet nalaten om in de lach te schieten. Wat zul je verbaasd zijn geweest, hahaha
Maar ja, als gaaitjes rustig zijn, kun je beter gaan kijken wat ze doen is mijn ervaring inmiddels ook (na kapotte afstandsbedieningen e.d.)
Bericht Woensdag 8 Oktober 2008 11:03 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:18 am
  Berichten van afgelopen: