|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
| knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt er aan mijn... |
|
|
Plafond. ja, telkens weer klimt Tommy via de ketting naar het plafond om aan het plafond te knagen. dat is van gips en heel leuk om weg te knagen en zich zo een gat te boren naar de zolder.
onze boom hangt aan het plafond en Tom vindt het gewoon geweldig bij het haakje te beginnen en dan een groter gast te maken. telkens als ik even niet oplet neemt hij het er van en zit weer te kangen. ik hoor dan de stukjes naar beneden vallen en dan moet ik hem daar weer wegjagen.
nu hebben de anderen gezien dat dit wel heel leuk is en dus zit er om de haverklap een vogel tegen het plafond.
doen jullie rakkers ook wel eens van die dingen die jullie het bloed van onder de nagels kan halen, maar daarna toch weer niet omdat het toch leive scheetjes zijn die je eigenlijk het liefst zou knuffelen? |
Dinsdag 2 Oktober 2007 3:08 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt er aan mijn... |
|
|
WARGH! Wat een lekkere handenbindertjes zijn het he. Dat plafondknagen ken ik helaas wel. Ik heb destijds een stukje pijp om de ketting gedaan, zodat ze niet meer omhoog konden.
Ruzie zoeken kunnen ze hier heel goed. Ineens krijgen ze het dan op hun heupen en moeten ze elkaar even uittesten. En dan oh zo lief kijken als je hun kant op kijkt. Of heel onschuldig uitbreken.  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 5:18 pm |
|
|
esjo
Moderator

Herman is voorbeeldig, die doet dat soort dingen niet
Echt wel dus...het plavond laat ie met rust...daar kan hij ook niet komen. Wel makkelij trouwens als je een tv-kabel door het plavond moet hebben. Kan Tommy mooi een gaatje maken
Herman springt sinds een dag of drie te pas en te onpas van zijn boom af. Wordt er helemaal kriegel van. Na een keer of drie zet ik hem in zijn kooi om die na een minuut of vijf weer open te doen. Je zou toch denken dat menner daar iets vna leert. Niet dus. springt net zo hard weer op de grond. Na een paar pogingen laat ik hem dan maar wat langer in de kooi. Eigne schuld...dikke bult...maar vind het zelf helemaal niet leuk om zo streng te zijn
En hij heeft gisteren mijn tas helemaal kaal gebeten. Hij was van de kooi op de grond gegaan...op de bank geklommen en heeft daar rustig mijn tas gesloopt. Ik had niets door. Hij was zo rustig. |
Dinsdag 2 Oktober 2007 8:18 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Cleo knaagt telkens het ophanglusje van haar slaaphutje stuk, dus idd, daar zit een stukje pijp omheen, heel handig! Vaak juist als ze rustig zijn maak ik me zorgen. met Taco net zo, die zat dan aan een schoolboek te knagen...  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 8:23 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
als coco rustig is dan kan ik ook maar beter kijken wat ie aan het uitvreten is want dat is vaak geen goed teken
hij heeft de box ontdekt naast zn standaard en heeft er een mooi kunstobject van weten te maken  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 8:28 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ja, ik nu ook Laura.
Schoolboeken zijn vast lekker  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 8:29 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha die Esjo.. Herman was zo rustig.. (Herman had z'n snavel vol aan jouw tas) Ik hoop dat het niet je lievelingstas ofzo was? |
Dinsdag 2 Oktober 2007 9:02 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Rustige gaaien: Beetje onheilspellend.  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 9:03 pm |
|
|
esjo
Moderator

quote:
Originally posted by coco&gompie
hij heeft de box ontdekt naast zn standaard en heeft er een mooi kunstobject van weten te maken
Sue, nee niet mijn lievelings tas maar wel mijn enige tas . Ga morgen de stad in een nieuwe halen. Was gelukkig geen dure  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 9:04 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
lach maar ja
ik maak me er niet zo druk om alleen mn vriend moppert er weleens over  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 9:10 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ach, dat doet ie na zaterdag vast niet meer  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 9:11 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
zou je denken?ik hoop het maar  |
Dinsdag 2 Oktober 2007 9:12 pm |
|
|
|
|
joze
Ervaren vlieger
overal aan kangen waar ze niet aan mogen knagen gebeurd hier ook
gelukkig niet aan het plafond, maar wel aan de gordijnrails
mijn bureau-stoek is zo toegetakeld dat er de schuim uit steekt, en die staat ook nog in de woonkamer en van de week zette Kayla haar snavel in het burwau, dus daa zijn ook weer een paar stukjes hout weg |
Woensdag 3 Oktober 2007 6:31 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Bob doet zoiets niet, wel gooit ie alles van tafel wat ook wel irri is
Mavis gooit ook alles van tafel en sloopt af en toe dingen,
Pico sloopt alles wat ie tegenkomt, laatst had ie de knopjes van mijn camera kapot gemaakt  |
Woensdag 3 Oktober 2007 1:07 pm |
|
|
Laura B
Moderator

quote:
Originally posted by esjo
Ja, ik nu ook Laura.
Schoolboeken zijn vast lekker
Een keer een frans werkboek, die was helemaal stuk, dus heb dat jaar weinig frans huiswerk gemaakt...
Ook een keer een duur boek van de universiteit...ggrrmmbl, was minder...heb het stiekem teruggebracht zonder te zeggen dat het aangeknaagd was...  |
Woensdag 3 Oktober 2007 1:11 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:18 am
|
|
|
|
|