Lichtpuntje in rottige tijden....

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
Astrid
Fladderaar

Reageer met quote  

@Egwene: nee totaal niet helaas....

@Sue: ja zit ik ook aan te denken; Didong = eigenwijs, Badut = clown, Bengal = ondeugend....
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 7:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een prachtig lichtpuntje in deze moeilijke tijd! Heel veel sterkte daarmee ook Troosten Geniet maar fijn van deze mooierd en de afleiding en t plezier dat hij met je andere schoonheden brengt Hartje

erg leuke namen heb je in je lijstje!!!. Als ik moest kiezen uit de laatste 3 uhmmm dan vind ik Didong en Badut denk ik net iets leuker Smile
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 8:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Astrid
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik vind Badut steeds leuker klinken eigenlijk... Ik heb het nog nooit zo lastig gehad met namen verzinnen, of ik weet het niet meer.. is ook al zo lang geleden Laughing
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 9:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Badut vind ik dan net iets meer hebben eigenlijk, maar dat kan mijn persoonlijke mening zijn.
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 9:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja. Allemaal mooi, maar ik vind dat hij er als een Toshi uitziet Razz
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 10:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Badut past wel bij hem. Het zijn clowntjes als ze hun veren wijd uit zetten. Laughing
Ik vind het wel een super aparte naam!
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 6:41 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Astrid
Fladderaar

Reageer met quote  

Het is idd een aparte naam en ik weet dat hij zijn naam eer aan zal gaan doen Very Happy
Het wordt dus: Badut! (spreek: badoet)
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 9:43 am
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Veertje Geweldig! Badut...gefeliciteerd met je nieuwe naam Very Happy
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 4:00 pm
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

leuke naam. klinkt ondeugend
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 4:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Astrid
Fladderaar

Reageer met quote  

En of 'ie ondeugend is en een eigen willetje van hier tot Tokyo!
Maarrrrr.. ik ben het een beetje ontwend geloof ik het hebben van een baby papegaai, dus mijn vraag:
Zijn alle babypapegaaien zo druk als ze in de kooi zitten en ze weten dat ze nog een voeding krijgen? Volgens mij wel dacht ik. Hij heeft bijna geen staartveren meer over door die gekke capriolen die hij uithaalt in zijn kooi... Sad
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 6:43 pm
gitties
Kuikentje

Re: Lichtpuntje in rottige tijden....  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Astrid
Daar ben ik weer even, ben nogal druk laatste dagen... dat komt mede door ons nieuwe huisgenootje Hartje

http://img.photobucket.com/alb.....C00235.jpg

Ik wil al heeeeeeeel lang een Molukken kaketoe, het was vorig jaar al bijna zover, maar onze verhuizing kwam ertussen.
Laatste maanden veel ellende gehad (herseninfarct pa, last met huurder, enz enz) alles lijkt wel in 1x te komen Sad
Ik heb afgelopen donderdag mijn stoute schoenen aangetrokken en ben richting Happybird gereden. Ik had even zoiets van: ff bijkletsen met Karel en zijn mooie collectie aanschouwen... sja... wederom verliefd uiteraard en ik heb toen voor mezelf gekozen en dit kereltje van 6 maanden de dag erop mee naar huis genomen Embarassed

Hij zit nu nog gescheiden in de kooi met de witkuifmeiden, maar het ziet er naar uit dat dit niet al te lang gaat duren. De meiden vinden hem reuze interessant! Sja, wat wil je met zo'n knappe vent? Laughing

Hij heeft gister zelfs voor het eerst gedouched! Ik dacht.. laat ik eens zien aan hem hoe geweldig de ara's het douchen vinden. Nou, ze waren amper door en meneer zat al te headbangen en gek te doen, en voor ik het wist had ik de sproeier boven hem hangen.. hij vond het geweldig!! Kont omhoog, fladderen, geweldig!!
De meiden moesten wel even proeven aan hem uiteraard Wink

http://img.photobucket.com/alb.....C00244.jpg

Vervolgens was meneertje zo moe van het douchen, dat hij in slaap viel op zijn touwspiraal Hartje

http://img.photobucket.com/alb...../moeee.jpg

Het is iig een lekker stel zo bij elkaar

http://img.photobucket.com/alb.....C00229.jpg

Oja, graag suggesties voor een naam; ik kom er maar niet uit.
Ik zal wat verklappen over hem; hij doet graag een ezel na, is enorm eigenwijs en eigenzinnig en uiteraard een knuffelkont.

DONKY dat is een leuke naam!!!
Bericht Dinsdag 3 Februari 2009 10:18 am
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing Ja, maar hij heet al Badut! En dat is ook een leuke naam Very Happy
Bericht Dinsdag 3 Februari 2009 12:37 pm
Astrid
Fladderaar

Reageer met quote  

Het was ff wennen in het begin die naam, maar hij past perfect bij hem!
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 12:06 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:19 am
  Berichten van afgelopen: