nog een rose?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gefeliciteerd !!!!! Wat en schatje zeg Hartje
Bericht Zondag 8 Februari 2009 11:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Mooi meisje Hartje

Ik vind het trouwens niet raar dat ze in de stress schiet/schoot als hij zo boven op haar kooitje (ze krijgt hopelijk snel een nieuwe grotere, toch?) ging zitten... zou ik persoonlijk niet toestaan, maar het hangt natuurlijk ook van de beestjes zelf af. Blijf wel goed opletten, want ze kan hem ook lelijk verwonden op de pootjes.

Die pennen afknippen... wil je haar uiteindelijk laten vliegen, of gewiekt houden?
Bericht Zondag 8 Februari 2009 11:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Htp
Kuikentje

Reageer met quote  

Gewiekt houden. dan kan ze lekker mee op vakantie aangezien we in een tent zitten zijn we veel buiten, dus wieken.

Gr, Hanneke
Bericht Zondag 8 Februari 2009 1:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een schatje zeg! Hartje Ze heeft zo'n zoet koppie!
Ik heb trouwens eventjes links van je foto's gemaakt. Foto's maken het forum erg langzaam. (Zou je voortaan foto's in je foto-album willen zetten?)
Bericht Maandag 9 Februari 2009 6:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Htp
Kuikentje

Reageer met quote  

Ja is goed. Sorry hiervoor.

Chico is ontzettend bang voor elmo. Ze kruipt helemaal weg achter een speeltje in haar kooi.

We hopen dat ze wat gaat wennen. Wanneer we meer naar buiten gaan en meer dingen ondernemen hopen we dit proces te versnellen. Maar we moeten eerst maar eens de bloed uitslagen afwachten. Ik hoop dat het negatief is, want ik wil Chico voor geen goud kwijt.

Gr. Hanneke
Bericht Maandag 9 Februari 2009 8:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:19 am
  Berichten van afgelopen: