olga krijgt lef
we hebben haar nu, hoe lang? een jaar of iets meer? en ze is eindelijk rustiger geworden en zoooo nieuwsgierig. ik had laatst de kooi open gedaan om ze allemaal bij me te nemen. dwz, tommy, jacob en oliver. we hebben lekker op de bank gezeten en wat doet madam opeens? die kroop ook ineens uit de kooi. ze wvond het geweldig. kroop meteen naar boven om daar als een gekke kip rond te lopen. vloog een paar keer door de kamer. alleen het weer terug naar de kooi naar binnen gaan wilde niet zo. een paar dagen later mocht ze weer komen en ze was er als de kippen bij toen het duertje al weer open ging. meteen weer uit de kooi. je zag haar genieten. dit keer ging de terugkeer naar binnen beter. ze leert het snel.
misschien komt ze ooit ook bij mij smoezen, net als haar tommy
Lijkt me wel dat ze die stap ook nog gaat zetten, ze ziet de rest lekker bij jullie zijn en dat wil ze eigenlijk ook wel denk ik maar ze moet nog een paar trapjes overwinnen. Gelukkig zijn gaaitjes nieuwsgierig en kan die nieuwsgierigheid het uiteindelijk wel winnen. Laat ons hopen, zou wel leuk zijn natuurlijk.