olga krijgt lef

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Kamikaze piloot

olga krijgt lef  Reageer met quote  

we hebben haar nu, hoe lang? een jaar of iets meer? en ze is eindelijk rustiger geworden en zoooo nieuwsgierig. ik had laatst de kooi open gedaan om ze allemaal bij me te nemen. dwz, tommy, jacob en oliver. we hebben lekker op de bank gezeten en wat doet madam opeens? die kroop ook ineens uit de kooi. ze wvond het geweldig. kroop meteen naar boven om daar als een gekke kip rond te lopen. vloog een paar keer door de kamer. alleen het weer terug naar de kooi naar binnen gaan wilde niet zo. een paar dagen later mocht ze weer komen en ze was er als de kippen bij toen het duertje al weer open ging. meteen weer uit de kooi. je zag haar genieten. dit keer ging de terugkeer naar binnen beter. ze leert het snel.
misschien komt ze ooit ook bij mij smoezen, net als haar tommy Hartje
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 8:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Lijkt me wel dat ze die stap ook nog gaat zetten, ze ziet de rest lekker bij jullie zijn en dat wil ze eigenlijk ook wel denk ik maar ze moet nog een paar trapjes overwinnen. Gelukkig zijn gaaitjes nieuwsgierig en kan die nieuwsgierigheid het uiteindelijk wel winnen. Laat ons hopen, zou wel leuk zijn natuurlijk. Veertje
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 8:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh wat geweldig is dat. Heerlijk dat ze die stap gezet heeft. Heerlijk genieten voor haar en voor jullie ! Veertje
Bericht Dinsdag 26 Januari 2010 10:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:22 am
  Berichten van afgelopen: