Heyhey
het is lang geleden maar sinds een uurtje zijn we de gelukkige bezitters van een geelkuif kaketoe zijn/haar naam is eigenlijk casa maar wij willen haar peppie gaan noemen,
hij/zij is 5 mnd eet alleen nog wel pap erbij maar dat gaat er snel af en tja verder is ze gewoon super lief en totaal niet eenkennig
morgen wordt de grote wendag.
Morgen gaan de zonparkieten ook weg want ermee kweken was niet voor ons weggelegd en we hebben nu in totaal drie valkparkieten erbij in de voilliere verder gaat het met kokkie elmo en guus echt hartstikke goed en voor hun zal het ook erg wennen worden het nieuwe broertje of zusje erbij.
ik zet meteen even de eerste foto van peppie in mijn dagboek die ik net heb gemaakt met mijn telefoon.
groetjes hilli
Maandag 1 September 2008 10:23 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: peppie (casa)
Heyyyy Hilli! Leuk weer iets van je te horen. Wat een veranderingen in huize Hilli zeg! Gefeliciteerd met Casa (Peppie) en je drie valkjes. (wat zijn hun namen? Foto's?)
ehmm de valkjes hebben eigenlijk geen namen ze zitten samen met loulou en kobus 1 heet karel maar voor het andere koppeltje heb ik om eerlijk te zijn geen naam
Maandag 1 September 2008 10:27 pm
Fluffy Sue Site Admin
Moeten ze nog namen krijgen of ben je niet van plan ze namen te geven? (Anders kunnen we misschien wat verzinnen?)
hihi heb eindelijk mn zin wou al een hele tijd echt graag een kaketoe dus nu hebben we vier kindjes in huis en natuurlijk de vijf valkjes en morgen komt de laatste valkparkiet erbij
Dinsdag 2 September 2008 5:31 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ohhh Peppie is een popje? De iris begint toch pas later te kleuren? Of heb ik dat verkeerd?
Ik vond Monica & Bill wel origineel, misschien nog zo'n grappige combi?