De advertentie van de Huisdiersuper

peppie (casa)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
hilli
Ervaren vlieger

peppie (casa)  Reageer met quote  

Heyhey
het is lang geleden maar sinds een uurtje zijn we de gelukkige bezitters van een geelkuif kaketoe zijn/haar naam is eigenlijk casa maar wij willen haar peppie gaan noemen,
hij/zij is 5 mnd eet alleen nog wel pap erbij maar dat gaat er snel af en tja verder is ze gewoon super lief en totaal niet eenkennig
morgen wordt de grote wendag.
Morgen gaan de zonparkieten ook weg want ermee kweken was niet voor ons weggelegd en we hebben nu in totaal drie valkparkieten erbij in de voilliere verder gaat het met kokkie elmo en guus echt hartstikke goed en voor hun zal het ook erg wennen worden het nieuwe broertje of zusje erbij.
ik zet meteen even de eerste foto van peppie in mijn dagboek die ik net heb gemaakt met mijn telefoon.
groetjes hilli
Bericht Maandag 1 September 2008 10:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: peppie (casa)  Reageer met quote  

Heyyyy Hilli! Leuk weer iets van je te horen. Wat een veranderingen in huize Hilli zeg! Gefeliciteerd met Casa (Peppie) en je drie valkjes. (wat zijn hun namen? Foto's?)
Bericht Maandag 1 September 2008 10:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hilli
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ehmm de valkjes hebben eigenlijk geen namen ze zitten samen met loulou en kobus 1 heet karel maar voor het andere koppeltje heb ik om eerlijk te zijn geen naam Embarassed Very HappyVery Happy
Bericht Maandag 1 September 2008 10:27 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Moeten ze nog namen krijgen of ben je niet van plan ze namen te geven? Wink (Anders kunnen we misschien wat verzinnen?)

Peppie is een schatje!!! Hartje Hartje
Bericht Maandag 1 September 2008 10:32 pm
hilli
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

voor het koppeltje heb ik nog geen naam dus als iemand een goed idee heeft hoor ik het graag Very HappyVery Happy

ik ben er ondertussen ook achter dat wat ik kan zien aan de ogen dat peppie een pop is (rood/bruin) om de iris en het is een midden geelkuif kaketoe Very HappyVery Happy
Bericht Maandag 1 September 2008 10:35 pm
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hoi Hilli,

wat een schatje is Peppie zeg!
Hoor het ook liever dan Casa, groot gelijk dat je haar zo noemt Very Happy

'k Zou er gelijk een vierde bijwillen Hartje

Veel plezier met haar!
Bericht Maandag 1 September 2008 10:54 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Hilli, van harte gefeliciteerd. Wat een schatje zeg. Veel succes en hopelijk vinden ze elkaar allemaal lief. Laughing
Bericht Dinsdag 2 September 2008 8:43 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Van harte Gefeliciteerd met Peppie en de nieuwe valkjes. Heel veel plezier met ze Very Happy
Bericht Dinsdag 2 September 2008 11:22 am
hilli
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hihi heb eindelijk mn zin wou al een hele tijd echt graag een kaketoe dus nu hebben we vier kindjes in huis en natuurlijk de vijf valkjes en morgen komt de laatste valkparkiet erbij Very HappyVery Happy
Bericht Dinsdag 2 September 2008 5:31 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh Peppie is een popje? Hartje De iris begint toch pas later te kleuren? Of heb ik dat verkeerd?

Ik vond Monica & Bill wel origineel, misschien nog zo'n grappige combi?
Bericht Woensdag 3 September 2008 9:23 am
hilli
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja ik dacht het heb even goed gelezen en ben erachter dat ik het dus nog niet eens kan zien haha dus is gewoon afwachten of misschien even sexen haha

monica en bill is idd wel weer een leuke combi thanks Very Happy
Bericht Woensdag 3 September 2008 9:30 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Sexen is vrij gemakkelijk hoor. Gewoon een paar veertjes en je weet het! Cool
Bericht Vrijdag 5 September 2008 7:37 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 3:24 pm
  Berichten van afgelopen: