soort sis geluidjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
gitties
Kuikentje

soort sis geluidjes  Reageer met quote  

hallo allemaal, ben net lid geworden van fluffies en zou graag een vraag stellen. Ik heb een witkuif kaketoe, echt een lekkere deugniet. Ze maakt soms soort sis geluidjes zeg maar. Ze is dan niet boos ofzo. Weet iemand wat dat betekend? Ik ben er erg nieuwsgierig naar Wink
Groetjes gitties
Bericht Dinsdag 30 September 2008 1:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hallo,

Van harte welkom hier op het forum. Wat een schatje is Minky zeg. Zag net ook al je dagboekpagina. Heb me kromgelachen met de foto's, zo genoten dat ik heb, echt een leuke pagina. Een gaai met een slabbetje, leuk om te zien. En met dat keukenpapier was ook echt een lollig zicht.

Ff over dat sissend geluid. Kan je dat niet ff filmen of zo en in je dagboek of in je foto-album zetten? Misschien dat het dan beter te plaatsen is wat het zou kunnen zijn. Misschien is het gewoon iets wat Minky heeft opgevangen van geluid of zo of doet Minky er nog een bepaalde beweging of zo bij die je vragen doet stellen?

In elk geval, leuke dagboekpagina. Hopelijk krijgen we nog veel van die mooie foto's te zien, want ik heb genoten. Veertje Veertje
Bericht Dinsdag 30 September 2008 2:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

He? Ik zie dat je je berichtje twee keer hebt geplaatst. Is er iets mis gegaan?
Bericht Woensdag 1 Oktober 2008 7:14 pm
gitties
Kuikentje

Reageer met quote  

hahaha beginners kwaaltje. Wilden een reactie plaatsen maar deed nieuw berichtje drukken Embarassed .
Bericht Woensdag 1 Oktober 2008 9:14 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat kan gebeuren. 't is geen ramp hoor! Mr. Green
Bericht Zondag 5 Oktober 2008 9:47 am
Elisabeth
Kuikentje

Reageer met quote  

Ik weet wel dat Garo kan blazen, wanneer er een kat te dicht in de buurt komt, bedoel je dat geluid?
Bericht Vrijdag 10 Oktober 2008 11:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:23 am
  Berichten van afgelopen: