|
|
|
gitties
Kuikentje
| soort sis geluidjes |
|
|
hallo allemaal, ben net lid geworden van fluffies en zou graag een vraag stellen. Ik heb een witkuif kaketoe, echt een lekkere deugniet. Ze maakt soms soort sis geluidjes zeg maar. Ze is dan niet boos ofzo. Weet iemand wat dat betekend? Ik ben er erg nieuwsgierig naar
Groetjes gitties |
Dinsdag 30 September 2008 1:14 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hallo,
Van harte welkom hier op het forum. Wat een schatje is Minky zeg. Zag net ook al je dagboekpagina. Heb me kromgelachen met de foto's, zo genoten dat ik heb, echt een leuke pagina. Een gaai met een slabbetje, leuk om te zien. En met dat keukenpapier was ook echt een lollig zicht.
Ff over dat sissend geluid. Kan je dat niet ff filmen of zo en in je dagboek of in je foto-album zetten? Misschien dat het dan beter te plaatsen is wat het zou kunnen zijn. Misschien is het gewoon iets wat Minky heeft opgevangen van geluid of zo of doet Minky er nog een bepaalde beweging of zo bij die je vragen doet stellen?
In elk geval, leuke dagboekpagina. Hopelijk krijgen we nog veel van die mooie foto's te zien, want ik heb genoten.  |
Dinsdag 30 September 2008 2:06 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
He? Ik zie dat je je berichtje twee keer hebt geplaatst. Is er iets mis gegaan? |
Woensdag 1 Oktober 2008 7:14 pm |
|
|
|
|
gitties
Kuikentje
hahaha beginners kwaaltje. Wilden een reactie plaatsen maar deed nieuw berichtje drukken . |
Woensdag 1 Oktober 2008 9:14 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Dat kan gebeuren. 't is geen ramp hoor!  |
Zondag 5 Oktober 2008 9:47 am |
|
|
|
|
Elisabeth
Kuikentje
|
Ik weet wel dat Garo kan blazen, wanneer er een kat te dicht in de buurt komt, bedoel je dat geluid? |
Vrijdag 10 Oktober 2008 11:33 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:23 am
|
|
|
|
|
|