De advertentie van de Huisdiersuper

tommy heeft een nieuwe vlam

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

bestaat liefde op het eerste gezicht
ja
100%
 100%  [ 7 ]
nee
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 7

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Vliegende acrobaat

tommy heeft een nieuwe vlam  Reageer met quote  

geloven jullie in liefde op het eerste gezicht?
ik niet. tot gisteren. we hebben voor tommy een vriendin gekocht. ze heet olga. ze is 4 jaar. haar vorige partner plukte haar kaal en maakte ruzie. een reden o, haar weg te doen en tommy de liefde van zijn leven te laten zien. ze is wild, wil niks van ons weten dus was het een heel werk haar te wieken, maar dat is nu achter de rug. we wilden haar eigenlijk eerst apart houden maar tommy klom meteen bij haar in de kooi en begon haar te verzorgen.
ik heb foto's maar die moet ik nog verkleinen. ze ziet er gehavend uit maar zeker weten dat dat snel bij groeit en we een mooi princesje er aan over houden. Very Happy
Bericht Maandag 25 Augustus 2008 2:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hartje Wat geweldig dat het meteen goed klikt! Tommy is een lieverd, dat hij haar meteen begon te verzorgen.
Bericht Maandag 25 Augustus 2008 3:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

foto's zijn geplaatst.
Bericht Maandag 25 Augustus 2008 3:24 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

http://www.fluffies.org/nl/dag.....p4129.html
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 8:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jeetje Alexandraatje, wat een geluk zeg! Shocked Ik heb net de foto's bekeken en het klikt echt supergoed. Veertje Ik schrok helemaal niet van Olga hoor. Ik vind haar een heel mooi vogeltje!!! (Ze kan nóg mooier worden, maar vind haar nu al een beauty om te zien, en dat lieve hoofdje..)

Kon Tommy in het verleden ook altijd goed met andere vogeltjes opschieten? Ja toch?
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 8:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

tommy was en is de grote vriend van oliver. ook altijd samen kroelen en doen. dat waren net lovers maar amatoes bestaan niet. Very Happy
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 12:45 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha nee nog niet nee. Tommy kon dus al echt goed met een ander vogeltje opschieten. Eventjes had ik hoop voor Zazu en een popje. Twisted Evil Laughing
Bericht Dinsdag 26 Augustus 2008 7:02 pm
Whisper
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Sue, Misschien komt dat nog nu Zaz socialer wordt.

Alexandraatje, die foto's zijn geweldig. Tommy is zoooo lief met Olga. Hartje Wil je ze ook gaan kweken?
Bericht Woensdag 27 Augustus 2008 8:58 am
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ze moeten niks. als blijkt dat ze elkaar heel leuk vinden en een nestje willen maken mogen ze dat maar het is niet de bedoeling dat ze moeten. ik wil gewoon dat tommy eenlief kameraadje heeft zodat hij niet alleen is. mocht er echter meer dan elkaar leuk vinden zijn, dan mogen ze doen wat ze willen. de kranten worden nu versnipperd in de kooi en dat kan een teken zijn. ik wacht het even af ,anders koop ik zondag op de vogelmarkt een mooi nest en wachten we af.
Bericht Woensdag 27 Augustus 2008 9:22 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik hoop het, Whisper.. Al zou ik nooit jonge vogeltjes van 'm willen. --> Misschien moeten ze maar aan de pil? Laughing

Alexandraatje: wat gaat dat snel zeg.. Nu al kranten versnipperen! Ik ben benieuwd! Voor kaketoes moet je toch een nestblok nemen waar twee openingen in zitten? Zodat de pop weg kan?
Bericht Donderdag 28 Augustus 2008 8:50 am
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

klopt, ze hebben een grote kooi nodig en 2 openingen in het nest zodat de pop kan vluchten als de man te wild wordt.
Bericht Donderdag 28 Augustus 2008 9:52 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:22 pm
  Berichten van afgelopen: