Wie in Dordrecht heeft er een geelkuif kaketoe?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
Nel
Vlieger

Wie in Dordrecht heeft er een geelkuif kaketoe?  Reageer met quote  

Ik kom met een heel raar verzoek:

Op een andere site was er een noodkreet om het volgende.

Iemand is zijn kat kwijt. Er is buiten alle gebruikelijke instanties ook een kattenfluisteraar geraadpleegd.

De kat die zoek is zou bij een vrouw in huis zitten en goed verzorgt worden. Als de kat uit het raam kijkt ziet hij een kaketoe met een gele kuif. Dit moet zijn in Dordrecht.

Ik heb op deze site wel een naam gezien uit Dordrecht met een geelkuif kaketoe maar ik weet niet of ik zomaar linken door mag spelen. Ik kan het wel andersom doen:

Geachte Hr./Mevr. hier komt een vreemd verhaal,wij zij al bijna twee en een halve maand een Ocicat kater kwijt.Een katten fluisteraar uit Zeeland ziet dat hij in de omgeving van het Weizigtpark in Dordrecht door een oudere mevrouw in huis gehaald is,maar en nu komt het ,hij (onze kater) ziet aan de overkant een Kaketoe in een huis.Heeft U misschien een bestand van geregistreerde Kaketoes in Dordrecht en wilt U ons helpen.Wij zijn ten einde raad en volgens de kattenfluisteraarster wil deze Mevr. onze kat niet laten gaan ,ondanks al onze inspanningen.Advertenties in kranten,flyers ,posters ,stads TV en uren en uren rondlopen.Ons telefoonnummer is *** en ons adres ***.Wij zouden het zeer op prijs stellen ,indien U de moeite zou willen nemen om kontakt met ons op te nemen.Bij voorbaat dank .
met vriendelijke groet M

Sue, ik probeerde je al een mailtje te sturen maar dat is me niet gelukt.
De persoon die die kat mist, zet echt alles op alles om hem te vinden, vandaar dat ik meedenk. Ze is er dus stapelgek op. Momenteel rijden ze door alle straten om te kijken waar er een kaketoe voor het raam staat.

Groetjes, Nel
Bericht Woensdag 4 Februari 2009 3:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Het mailen naar je Sue, is ondertussen wel gelukt hoor Wink .
Bericht Woensdag 4 Februari 2009 4:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb je mail ontvangen! (En teruggemaild)
Ik had deze mail ook ontvangen. Vreemd?
Bericht Woensdag 4 Februari 2009 5:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ik heb je mail ontvangen! (En teruggemaild)
Ik had deze mail ook ontvangen. Vreemd?

Wat is vreemd? Kreeg je van nog iemand anders een mail over hetzelfde?

Ik heb je trouwens terug gemaild, had de verkeerde naam gegeven aan je.
Bericht Woensdag 4 Februari 2009 6:03 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Had een mail gekregen van de persoon zelf. Wink
Bericht Woensdag 4 Februari 2009 6:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
shirley86
Kuikentje

Reageer met quote  

Nou ik kan het dus niet zijn heb een kaketoe en kom uit dordrecht maargoed heb het geplaatst op een ander papegaaien forum. Hopen dat het snel is opgelost. Is er ergens nog een foto van die gestipte kat?? Kan ik m erbij zetten. Kan er geeneen vinden.
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 9:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Hoi Shirley, fijn dat je reageert.

Dus er woont bij jou aan de overkant geen oudere dame die nu ineens een poes/kat heeft? Jammer.

Een foto van de kat heb ik ook nog niet gezien.

We blijven hoop houden.
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 10:59 am
moro
Eitje

Reageer met quote  

Hallo ,allemaal wij zijn de eigenaren van de stippelkater,weet alleen niet hoe ij een foto naar het forum kan sturen,wie helpt mij even?
bij voorbaat dank Eric[/img]
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 12:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
moro
Eitje

Reageer met quote  

http://www.weetjesoverkatten.n.....mp;start=0

Als deze link gevolgd wordt,zie je foto's van Moro(afkorting voor MOoie ROoie)
Dank voor al het meedenken

Eric
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 12:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Hallo Eric,

Wat een prachtige kat. Ik ben zelf geen kattenmens, maar hier zou ik mijn hart aan kunnen verliezen. Hartje

Ik hoop van harte dat hij heel snel gevonden wordt. Ik zag op de kattensite dat ie al sinds november vermist is Crying or Very sad

Ik zal ook een kaarsje branden vanavond. Veel sterkte en hopelijk zijn jullie snel in een juichstemming.

Groetjes, Nel alias Bobbie
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 2:07 pm
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Shirley, zou het mogelijk zijn dat je jouw straat, of een straat bij je in de buurt, mailt naar Sue? Dan kunnen die mensen gericht in jouw wijk zoeken. Het hoeft niet perse je voorraam te zijn, kan ook je achterraam zijn of schuin.

Het kan zelfs een flat in de buurt zijn die jouw straat in kijkt vanaf een bepaalde etage, je weet maar nooit.

Zou je dat willen doen? De mensen pakken elke strohalm aan om hun kat te vinden en ik gun het ze zo dat ze hem vinden.

Sue kan het adres dan weer doorspelen aan Moro/Eric.
Ik hoop dat je dit wilt doen.

Groetjes, Nel
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 2:16 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by moro
Hallo ,allemaal wij zijn de eigenaren van de stippelkater,weet alleen niet hoe ij een foto naar het forum kan sturen,wie helpt mij even?
bij voorbaat dank Eric[/img]

Moro, stuur 'm eventjes naar: ownwebsite1 @fluffies.org (eventjes aan elkaar zetten) Dan zet ik 'm in een album.
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 4:33 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: Wie in Dordrecht heeft er een geelkuif kaketoe?  Reageer met quote  

Foto's van de 'stippelkater' Moro: http://www.fluffies.org/nl/flu.....php?id=670
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 5:55 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow, wat een prachtige kat zeg. Succes met de zoektocht
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 7:36 pm
shirley86
Kuikentje

Reageer met quote  

Nou ik woon in sterrenburg3 en zie dus niet het nut om mn straatnaam te geven sorry dat doe ik gewoon niet. Hoop echt dat je m terug vind hoor maare nee kan je er niet mee helpen. Ik zal de fotolink er nog bij zetten op parrotcarre
Bericht Vrijdag 6 Februari 2009 8:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:27 am
  Berichten van afgelopen: