|
|
|
Sue
Moderator

|
Ik verplaats dit topic even.. Het hoort niet echt meer thuis bij kaketoes maar meer bij de verhalen.  |
Donderdag 20 Maart 2008 8:23 am |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Hier staat Vogeltje op als de luiken open gaan, als we met de luiken dicht ontbijten probeert hij meestal door te slapen. Als de luiken open gaan dan geeft hij een piep en rekt zich uit. Dan zit hij wat te poetsen en als wij eten gaat hij ook aan zijn ontbijt.  |
Donderdag 20 Maart 2008 9:38 am |
|
|
Titi's mama
Vlieger
Joe is altijd wakker, hoe vroeg het ook is. Titi daarentegen is erg afhankelijk van de tijd. Als Titi wakker wordt steekt hij zijn hoofdje uit zijn bedje en kijkt even rond. Als meneer het te vroeg vindt stop hij zijn hoofd gewoon terug. Is hij het wel eens met de tijd, dan komt hij uit bed, rekt zich langs alle kanten uit en doet zijn morningdrop. Dan doet hij zijn fluitje dat betekent dat hij "onderhand wel eens uit de kooi wil en waarom duurt het zo lang?"
Joe is al wakker, maar als ik binnenkom zegt hij een paar keer 'oink' en zijn versie van mama en dan komt hij naar de deur van zijn kooi dat hij er uit wil. |
Vrijdag 21 Maart 2008 9:39 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by vlindertje
Hier staat Vogeltje op als de luiken open gaan, als we met de luiken dicht ontbijten probeert hij meestal door te slapen. Als de luiken open gaan dan geeft hij een piep en rekt zich uit. Dan zit hij wat te poetsen en als wij eten gaat hij ook aan zijn ontbijt.
Ach.. Die aga'tjes kunnen zich ook zoooo schattig uitrekken. Hun hele lichaampje gaat mee. Klaar voor een nieuwe dag vol pieterplezier!  |
Zaterdag 22 Maart 2008 7:51 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Titi's mama: Wat grappig dat Joe ook zo'n 'altijd wakker' typje is. De grijsjes die ik ken zijn zo ook.
Titi rekt zich zo te horen ook lekker uit. Klappert hij daarna met z'n vleugels en roept hij daarbij heel erg hard piet? Dat deed Flitje soms, zoooo überschattig! (Jouw woord geloof ik?) |
Zaterdag 22 Maart 2008 7:52 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Hier ook altijd zo vroeg, beginnen ze te fluiten en te zingen!
word je niet vorlijk van als je uit wil slapen  |
Zaterdag 12 April 2008 3:00 pm |
|
|
|
|
stephen
Ervaren vlieger
jefke heeft meer een ingebouwde wekker, die word zelfs als het deken over zijn kooi hangt rond zeven uur wakker en begint dan te kwetteren. zeer handig aangezien ik om 7 uur moet opstaan maar zeer irritant in het weekend. joske kan blijven slapen, als ik me in het weekend eens verslaap dan ligt joske nog met zijn snavelte onder zijn vleugel. dan doe ik het deken van zijn kooi, en fluister dan zacht "wakker worden slaapkopje" dan gaapt hij eet twee pompoenpitten (altijd) gaat dan voor zijn deurtje zitten en geeft mij een "afscheidskusje" voordat ik naar school ga. |
Maandag 14 April 2008 6:09 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ooooo Dat is lief. Schattig toch als ze zoiets doen.  |
Maandag 14 April 2008 8:35 pm |
|
|
joze
Ervaren vlieger
hier zijn ze allemaal vroeg wakker
sta om half 7 op en dan hoor ik ze al beneden kabaal maken |
Dinsdag 15 April 2008 7:07 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha Stephen. Jij hebt dus je eigen wekker! Misschien moet je Jefke maar leren dat hij in het weekend vrij is en je niet hoeft te wekken. |
Zondag 27 April 2008 7:24 am |
|
|
es
Eitje
|
Hier wordt er geprrrt als ik wakker wordt. Dan is het even uitrekken en dan wordt er eerst een hapje gegeten |
Donderdag 1 Mei 2008 4:54 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Prrrrt? Hoe moet ik me dat voorstellen?  |
Zaterdag 31 Mei 2008 8:27 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Geen scheetjes hé Maar zo'n geluidje wat je met je mond maakt. Ik kan het eigenlijk niet anders omschrijven.  |
Zaterdag 31 Mei 2008 8:30 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
|
|
|
Guano heeft ook een geweldige manier van wakker worden.
Zeker als hij in zn poppenhuis slaapt.
hij heft nml een poppenhuis met bovenverdieping en kleine raampjes. Hij
gaat door devoordeur naar binnen en kruipt dan naar boven.
als hij wakker wordt loert hij eerst door een slaapkamer raampje , miept en piept wat (dat is echt zoooo lief!!!!) en als hij dan ziet dat iedereen echt opgestaan is...dan komt hij beneden en buiten
Tommy heeft zich ook een poos in dat huis gepropt en die sliep dan beneden en loerde door die ramen wat kwa verhouding echt absurd was (de reus kon dus ook niet boven komen )...maar nu niet meer...nu zit hij weer op stok
Er zijn nml wat relatie toestanden tussen hun? en dat komt door Pepper Guano slaapt nu vaak bij pepper in de kooi...maar af en toe is hij liever thuis in zn huis. Een enkele keer kruipt Pepper daar ook bij, maar dat vindt Tommy niet echt leuk Pepper schreeuwt trouwens even als hij wakker wordt zonder guano
Die scheetgeluiden(maar dan met de mond...scheetkussen) doet Tommy juist voor het slapen Ik beplak ze soms nml met scheetkussen  |
Zaterdag 31 Mei 2008 10:59 am |
|
|
scania1989
Eitje
| Rocky en jena |
|
|
nou als ik rocky wakker maak...dan zit die op 1 pootje en dan fluit ik kijkt die naar boven en doet zijn vleugels open en begin meteen fluiten ...
en jena doet het ook zelfde maar dan niet fluite want ze is een meidje
maar meestal is rocky altijd wakker voor dat ik kom dan zit die Spontaan fluiten en trein na doen en een hond na doen...
of doet die alarm na...hihihi
dat was het groetjes en snaveltjess  |
Dinsdag 1 Juli 2008 3:34 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:27 am
|
|
|