Zazu en kleurtjes..

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kaketoe forum, voor kaketoes

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Zazu en kleurtjes..  Reageer met quote  

Ik had net voor de lol geprobeerd of Zazu misschien een talent voor kleurtjes zou hebben. (Ik dacht het niet, aangezien Zazu meer een vogel is voor gek doen, vleugeltjes omhoog, kuifje omhoog, lekker dansen)
Ik had gezegd: Dit is rood, dit is geel. (Een stuk of drie keer herhaald waarbij ik de vormpjes voor zijn snaveltje hield.

Dus ik vroeg: Zazu, pak rood. Zazu pakte woest het rode vormpje. Nog een paar keer herhaald en de vormpjes in een andere volgorde gehouden. Weer pakte hij telkens (woest hahaha) rood. Cool Als hij met z'n snavel voor de gele kwam, keek hij ernaar en ging daarna snel voor rood. Laughing (Wat ik bij de kaketoes van Marlies had gezien: Eerst eventjes kijken, daarna snel naar de goede)
Echt gaaf om te zien, en leuk om met hem bezig te zijn.
Ben echt supertrots op m'n roze kippetje. Hartje Hulde!
Bericht Dinsdag 27 November 2007 1:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wat leuk knappe ZaaZ
Bericht Dinsdag 27 November 2007 1:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat leuk leuk is dat om te zien he dat woeste hihi
maarre ik mis wel wat! Twisted Evil
Bericht Dinsdag 27 November 2007 2:14 pm
Remco
Vlieger

Reageer met quote  

Foto's !!!! of Filmpjes Very Happy
Maar goed zeg van Zazu. Al die tijd zn inteligentie verborgen gehouden.

Trouwens heb je je naam verandert Joyce?
Bericht Dinsdag 27 November 2007 8:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

nice Veertje
Bericht Dinsdag 27 November 2007 9:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Super Sue, gaat best heel makkelijk hé Very Happy
Ook heel knap van Zazu natuurlijk Laughing
Bericht Dinsdag 27 November 2007 10:14 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Thanks! Ben best wel heel erg trots.. En de foto's en filmpjes komen er zeker aan! Zazu is altijd een beetje verlegen, dus ik hoop dat dat gaat lukken!
Bericht Dinsdag 27 November 2007 10:39 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Knappe Zazu!!!! Veertje vroeg je telkens naar de rode vorm?? Misschien deed ik dat met Cleo fout....dus eerst enkel een kleur??
Bericht Woensdag 28 November 2007 9:34 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou, ik dacht.. Laat ik makkelijk beginnen met Zazu. Juíst omdat ik dacht dat dit niet zijn ding is. Embarassed
Zaaz heeft bewezen dat z'n mams dom is. Laughing

Ook met kleurtjes bezig? Very Happy Iago vindt het nog steeds niet te doen. Rolling Eyes Ik denk dat hij echt kleurenblind is: Hij wil namelijk wel!
Bericht Woensdag 28 November 2007 11:12 am
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Echt leuk dat Zazu het zo snel doorheeft!

Jammer dat ik Savanna zulke dingen niet kan leren, hij is namelijk bang voor blauwe dingen.. en houd er niet van als ik vreemde dingen voor z'n hoofd hou.. dan weet ie niet waar hij 't zoeken moet.. Sad
Bericht Zondag 9 December 2007 8:32 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Diiana.. Is het niet mogelijk om Savanna andere kleurtjes te leren? Of gebruik als voorwerpjes hele kleine dingetjes die niet te bedreigend zijn. Very Happy
Helpt het niet als je hem even laat wennen aan de voorwerpen?
Bericht Zondag 9 December 2007 9:15 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:27 am
  Berichten van afgelopen: