Aanschaf luchtreiniger, welk merk?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Nu iets meer dan een week in het bezit, en ben er vrij tevreden mee...

Ik heb 'm in test opstelling voor de kooi staan, en vangt redelijk veel fijnstof op.
De klimboom + klimslinger gebeuren staat aan de andere kant van de kamer.
Als ik weer wat beter bij kas zit, zet ik er nog 1 bij, want ik heb nu gelukkig weer een open neus, ipv veel gesnotter Feestje

Vraagje, kan je de achterkant schoonspoelen onder de douche?
Die blijft redelijk wit van stof, krijg 'm niet echt goed schoon met de stofzuiger
Bericht Zondag 25 Juli 2010 12:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zou het eerlijk gezegd met een vochtig doekje doen, dat kan je er zo wat tussen duwen en zo krijg je hem weer zuiver. Onder de douche zou ik niet doen om eerlijk te zijn.
Bericht Zondag 25 Juli 2010 12:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik doe het ook met een vohtig doekje en een droge doek na als hij uit staat en de volgende ochtend mag hij weer gaan werken Very Happy, een of tweemaal in de week.
Bericht Zondag 25 Juli 2010 5:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:28 am
  Berichten van afgelopen: