De advertentie van de Huisdiersuper

Afdekken klimboom, een net of gaas?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh kauwtjes.. Dat vind ik van zulke leuke vogels! Eksters vind ik trouwens ook niet vervelend ofzo. Ik had destijds gewoon beter moeten opletten. --> Het was mijn schuld en niet die v/d ekster.
Het kan best dat ze bij jou wat terughoudender zijn omdat er honden enzo in de buurt lopen. Ze moeten dan toch de rest in de gaten houden?
Een nepuil? Waar moet ik dan aan denken? Een uil met z'n vleugels wijd? Of gewoon eentje die zit?

Ik dacht met dat pvc een soort 'poten' te maken en het gaas zo te spannen. Het kan zijn dat het echt een belachelijk idee is. --> Ik ben niet zo technisch!
Bericht Zondag 4 Mei 2008 9:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Eksters en kraaien, dat zijn hier de standaard vogels in de tuin. Wel vervelend soms.

Vind je kraaien vervelend? Ik vind kraaien echt schitterende vogels! Hartje Ze moeten natuurlijk niet je eigen kippetjes lastig vallen..
Het is wel jammer dat ze verschillende andere vogeltjes wegjagen.

Had toen ik in Alaska was een verhaal gehoord over iemand die op z'n balkon zat toen er een klein vogeltje aan kwam vliegen. (Ik weet niet wat voor soort, iets van een chickadee meen ik? Ineens kwam er een raaf (wel een stuk groter) aanvliegen die het vogeltje letterlijk spieste. Shocked
Bericht Zondag 4 Mei 2008 9:59 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ah nee Sad Sad het is de natuur maar wel zielig hoor Confused
Bericht Zondag 4 Mei 2008 10:07 am
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Een nepuil? Waar moet ik dan aan denken? Een uil met z'n vleugels wijd? Of gewoon eentje die zit?

1tje die zit is volgens mij genoeg. Maar hij moet dus t liefst wel een beetje bewegen Smile

quote:
Ik dacht met dat pvc een soort 'poten' te maken en het gaas zo te spannen. Het kan zijn dat het echt een belachelijk idee is. --> Ik ben niet zo technisch!
haha nee vast geen belachelijk idee Laughing alleen begrijp ik t nog niet zo Embarassed . je wilt poten maken en dan t gaas boven de boom spannen? Smile

En kraaien eksters en kauwen...tsja, ik vind ze echt briljant Hartje alleen dat verhaal van die raaf...nee, zoiets zie ik liever niet Shocked
Bericht Zondag 4 Mei 2008 10:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Nee, dat van die raaf zou ik ook niet graag willen zien. Embarassed

Ik bedoelde inderdaad poten van PVC. Very Happy
Bericht Dinsdag 10 Juni 2008 11:20 am
Joyce
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik hoorde gemiauw... angstig dat er een kat in de buurt zit kijk ik rond... zit er op het dak een vlaamse gaai een kat na te doen Shocked
Zo goed kunnen ze geluidjes nadoen!!
Ook wel weer heel schattig Hartje
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 11:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahha, dat moet een leuke ontdekking geweest zijn. Laughing
Bericht Woensdag 11 Juni 2008 12:39 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha dat meen je niet?! Weet je zeker dat het de Vlaamse gaai was? Laughing
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 11:00 am

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:33 pm
  Berichten van afgelopen: