|
|
|
loulou
Net uit het ei
| bestellen bij northern parrot |
|
|
Ik heb een vraagje over het bestellen bij northern parrot.
Ik heb hier hele leuke dingen gezien die ik graag wil bestellen, maar het is me niet helemaal duidelijk.
ten eerste vraag ik me af of er met paypal betaald kan worden, ik heb namelijk geen creditcard en ik kan me herinneren dat ik eerder een keer de prijzen in euro's kon zien. Nu staat er alleen incl vat of excl. vat.
Weet iemand hier iets van? Mijn engels is niet geweldig dus kom er moeilijk uit.
Bedankt alvast.
Groetjes Loulou |
Zaterdag 5 Februari 2011 9:13 pm |
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
| Re: bestellen bij northern parrot |
|
|
je kunt idd met paypal betalen en je hoeft dus geen creditcard te hebben. In paypal koppel je gewoon je betaalrekening. Als je dan via paypal betaald wordt het daarna automatisch afgeschreven van je bank of giro rekening.
Bij alle producten staan foto's/plaatjes dus het bestellen gaat veelal prima, ook als je niet goed Engels kunt lezen. Je moet natuurlijk goed letten op aantal, gewicht van voer etc.
Trouwens.. ik bestel daar STANDAARD de harrisons. Dat scheelt enorm in prijs!! Ruim 10 euro op een zak. Ik bestel samen met nog iemand en die 10 engelse ponden verzendkosten delen we dan samen.  |
Zondag 6 Februari 2011 12:44 am |
|
|
loulou
Net uit het ei
Bedankt voor je reaktie, De Harrisons scheelt inderdaad veel, en bovendien erg leuke speeltjes.
Ik ga een bestelling plaatsen, Ben benieuwd hoelang het duurt voor het in huis is.  |
Zondag 6 Februari 2011 10:49 pm |
|
|
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by loulou
Bedankt voor je reaktie, De Harrisons scheelt inderdaad veel, en bovendien erg leuke speeltjes.
Ik ga een bestelling plaatsen, Ben benieuwd hoelang het duurt voor het in huis is.
Heel goed! en ik had de laatste keer op zondag besteld, de donderdag daarna in huis, dus valt mee! |
Zondag 6 Februari 2011 11:05 pm |
|
|
loulou
Net uit het ei
Dat is snel zeg! Super
Dat had ik niet verwacht.
Ben zo benieuwd, zijn zoveel leuke dingen daar  |
Zondag 6 Februari 2011 11:50 pm |
|
|
ellenparrot
Ervaren vlieger
|
quote:
Originally posted by loulou
Dat is snel zeg! Super
Dat had ik niet verwacht.
Ben zo benieuwd, zijn zoveel leuke dingen daar
ja.. ze hebben daar 'gruwelijk' veel leuke dingen!! ik bestel er al jaren. Suk6! |
Maandag 7 Februari 2011 12:01 am |
|
|
|
|
johnnyt
Eitje
Hallo,
Bestellen bij 24parrot is heel eenvoudig.
Neem eens een kijkje op ***
Echt super leuke speeltjes  |
Maandag 21 Februari 2011 9:57 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Ik heb gister ook nog even op 24parrot gekeken, maar ook ik mis de europrijs knop...kon m nergens meer vinden, iemand anders wel? |
Dinsdag 22 Februari 2011 7:35 pm |
|
|
johnnyt
Eitje
quote:
Originally posted by Laura B
Ik heb gister ook nog even op 24parrot gekeken, maar ook ik mis de europrijs knop...kon m nergens meer vinden, iemand anders wel?
De Euro knop is helemaal weg en de VAT is 2.5% omhoog gegaan!! |
Dinsdag 22 Februari 2011 7:49 pm |
|
|
|
|
MariekevC
Ervaren vlieger
VAT is BTW.
Je betaald altijd incl btw
Ik betaal altijd via paypal.
toevallig donderdagavond besteld en ik had het gister binnen.
Ben absoluut tevreden over ze
ga alleen GLS even op hun flikker geven. dat hadden voor de zoveelste keer geen briefje in de bus gedaan, nadat ze het pakker bij de buren hadden afgeleverd |
Dinsdag 22 Februari 2011 7:58 pm |
|
|
johnnyt
Eitje
quote:
Originally posted by MariekevC
VAT is BTW.
Je betaald altijd incl btw
Ik betaal altijd via paypal.
toevallig donderdagavond besteld en ik had het gister binnen.
Ben absoluut tevreden over ze
ga alleen GLS even op hun flikker geven. dat hadden voor de zoveelste keer geen briefje in de bus gedaan, nadat ze het pakker bij de buren hadden afgeleverd
Ja, je betaal altijd inc. VAT/BTW, maar in GB is het van 17.5% tot 20% omhoog gegaan sinds begin 2011. Alles is een beetje duurder geworden. |
Dinsdag 22 Februari 2011 8:04 pm |
|
|
Speggel
Net uit het ei
|
ziet er goed uit, de prijzen ook.
zeker met een Jardine ben je nogal eens aan nieuw speelgoed toe  |
Zaterdag 26 Februari 2011 1:01 pm |
|
|
|
|
johnnyt
Eitje
Super bedankt voor de positief reactie over ons website  |
Zaterdag 26 Februari 2011 1:50 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hi Johnnyt, het is in principe niet toegestaan je eigen website te promoten indien je commerciele intenties hebt. Lees de regels even na aub.
Ik vind het ook vreemd dat je geen Btw rekent? Volgens mij kan je de Btw ook niet aftrekken als je de producten elders inkoopt (Ik neem aan dat je geen 'ondernemer voor de Btw' bent?) waardoor jouw klanten volgens mij gewoon de Btw betalen die jij betaald hebt aan de winkel waar je de producten hebt gekocht en die je niet af hebt kunnen trekken? |
Maandag 14 Maart 2011 2:36 pm |
|
|
johnnyt
Eitje
Bedankt voor uw reactie.
Ik begrijp wat u bedoelt, maar omdat wij het momenteel hobbymatig doen, is het voor ons niet aantrekkelijk om ons in te schrijven bij de KvK en een BTW nummer aan te vragen.
Wij rekenen de BTW inderdaad door aan de klant, maar toch blijven onze producten scherp geprijsd als je het vergelijkt met andere aanbieders.
Het gaat erom bij ons om leuk en origineel speelgoed te verkopen voor een aantrekkelijke prijs. Het gaat ons ook niet om de winst, maar het plezier dat andere vogels hebben van het speelgoed. |
Maandag 14 Maart 2011 4:41 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:28 am
|
|
|
|
|
|