De advertentie van de Huisdiersuper

Dressboys van Leen Bakker ( Was: Japie versus Hooi)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marjet
Dames, wat zijn jullie crea! Ik wil ook zo'n dressboy maar hier in de buurt is geen Leen Bakker te vinden -en eerlijk gezegd begint mijn lief te vinden dat er ook nog wel dingen, meubels en nieuwigheidjes voor mensen mogen in dit huishouden en niet alleen voor TT'tjes- maar er zijn vast wel andere zaken (Xenos e.d.) die dergelijke dingen gaan verkopen en dan ga ik ook lekker knutselen Cool .
Wat een schattig Gizmo'tje Patricia!

Jawel doosje!! Hier in H'sum Smile
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 6:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Hahaaa net of Gizmo t helemaal alleen heeft gedaan Laughing
Wat maak je een mooie klimboom Gizmo! Wink
Die arme arme man van jou Patricia, misschien vindt Gizmo t ook wel goed dat t pak er bij hangt, maar of het dan nog een NET pak is? Laughing
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 7:50 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Seer! Waar!?
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 8:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Bij de kleine spoorbomen (dit keer echt!). Weet je D'Anja de ruitersportzaak/trimsalon? Nou daar achter Smile
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 8:35 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ha ha ha Patricia, ik kan me wel voorstellen dat mensen je zo raar aankijken.. Smile Van kleine vogeltjes (zoals Flit) begrijpen mensen het nóg minder.. Sad Erg jammer, ze worden zó onderschat!
En dat terwijl die aga'tjes zo super zijn! Flitje doet echt niet onder voor die grotere gaaien! Gisteren.. (Daar ga ik weer ha ha ha, zal maar stoppen ha ha ha, moet nog een paar Flit-pagina's maken!)

Ohhhh die arme man van je, 'kan ik even mijn mooie pak goed ophangen' Niks pak! 't Wordt een klimboom! Smile

Mijn geheugen liet me geloof ik eventjes in de steek.. Ik had het al eens genoemd (dat was me wel bijgebleven) maar nu je het weer over fisheri hebt.. Smile Nu weet ik het weer!!!

Bedankt voor het knippen en plakken van de pagina's! Smile
Bericht Maandag 24 Oktober 2005 11:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heb de rest verplaatst naar http://www.fluffies.org/nl/viewtopic.php?t=1137
(enge films)
Bericht Maandag 24 Oktober 2005 12:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

haha ja Tommie denk dat je het woord "NET" dan wel weg kan laten (en het woorde "GOEDE" ook denk ik Wink )

Marjet en Seer succes met de aanschaf (en Marjet eerst nog succes met het vinden van de winkel Wink ) we zien de foto's wel verschijnen Very Happy
Bericht Maandag 24 Oktober 2005 6:13 pm
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Nou ik was vandaag wezen kijken, ze hadden alleen de duurste....20 euro, wel wat duur. Aangezien ze al een speelboom hebben, is het wel overbodig geld om uit te geven...
Bericht Maandag 24 Oktober 2005 7:26 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Seertje
Nou ik was vandaag wezen kijken, ze hadden alleen de duurste....20 euro, wel wat duur. Aangezien ze al een speelboom hebben, is het wel overbodig geld om uit te geven...

Gossie Seer..... zijn ze bij Leen Bakker natuurlijk tçoh geschrokken van al die enthousiaste gaaienvrouwtjes en hebben ze de aanbieding er gauw vanaf gehaald!
Pech hoor!

Mijn nichtje riep gisteren avond iets over dressboys bij de Liddl..... maar dat heb ik nog niet gecheckt .... dusssss .......?????
Bericht Maandag 24 Oktober 2005 8:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hahaha!!
Nieuwe ronden, nieuwe kansen Smile Ga eens kijken, als het maar niet te duur wordt!
Bericht Maandag 24 Oktober 2005 8:53 pm
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik ga morgen ofzo eventjes kijken, heb nu lekker een weekje vrij dus tijd zat om eens even wat leuks in elkaar te knutselen. Is echt een leuke en goedkope tip!
Bericht Maandag 24 Oktober 2005 9:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Toch handig zo'n Seertje in de buurt! Ga ik vandaag wel es bij de Lidl kijken... Razz
Bericht Dinsdag 25 Oktober 2005 11:08 am
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Ha ha ha Patricia, ik kan me wel voorstellen dat mensen je zo raar aankijken.. Smile Van kleine vogeltjes (zoals Flit) begrijpen mensen het nóg minder.. Sad Erg jammer, ze worden zó onderschat!
En dat terwijl die aga'tjes zo super zijn! Flitje doet echt niet onder voor die grotere gaaien! Gisteren.. (Daar ga ik weer ha ha ha, zal maar stoppen ha ha ha, moet nog een paar Flit-pagina's maken!)

Ik ben zóoo blij dat je dat zegt (typt? Laughing ) want inderdaad ze snappen er geen sikkepit van, Gizmootje vinden ze geen echte papegaai want echte papegaaien zijn groot én praten !
Ik vind het zo leuk dat jullie die kleintjes ook gewoon super vinden en ik wil je verhaal over Flit zo snel mogelijk horen (lezen?) Laughing

Echt vreemd zeg dat die Leen Bakker bij jullie in de buurt ineens dressboys van 20 euro heeft Shocked
Hier hebben ze er nog wel van 7,99 euro Confused
Maar ja een ritje naar Vlissingen hebben jullie er niet voor over zeker? Cool
Bericht Dinsdag 25 Oktober 2005 5:14 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Over nieuwe ronde nieuwe kansen gesproken..... dat "gerucht" van mijn nichtje over de Liddl heb ik nog niet gecontroleerd......wél heb ik dressboys bij Praxis "gespot" NÚ in de aanbieding voor € 12,49 (in Sliedrecht..) .... ik geef het maar even door hoor Laughing
Bericht Dinsdag 25 Oktober 2005 7:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Wij hebben -schijnt het- nog een zeeeer eenvoudig model op zolder staan! Eerst even een dagje reserveren om het ding tevoorschijn te graven, maar dan toch eerst es boven kijken Cool
Dan vooral ook de 'Fluffy-toys' gaan maken!
Bericht Dinsdag 25 Oktober 2005 9:53 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:24 pm
  Berichten van afgelopen: