|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
|
|
|
Hahah ja dat denk ik ook, krijgt die dierenarts trouwens wel waar voor zijn geld zeg! Twee assistentes voor de prijs van één
en.....ik heb die dressboy bij Leen Bakker gekocht hoor
Moet hem nog wel in elkaar zetten maar kan er vast wel iets leuks van maken.
Heb jullie trouwens beetje voorgelogen . Er zin twee verschillende en de ene kost € 7,99 en de andere € 14,99.
Moet jullie eerlijk bekennen dat ik eerst voor die van € 14,99 wilde gaan (zag er wat steviger uit, ook iets meer dwarsbalkjes enzo) tot mijn oog op de "kleine lettertjes" viel . In de folder had ik natuurlijk alleen maar gezien wat ze ook willen dat je ziet! nl alleen de prijs van € 7,99. (in de winkel zelf nogmaals in de folder gekeken, en inderdaad....in piepkleine lettertjes stond dat die andere € 14,99 was)
Maar ach die van € 7,99 is voor dat kleine opdondertje van mij meer dan goed genoeg hoor, dus ik ga er wat leuks van maken en zal jullie dan de foto's laten zien. Wel even geduld want eerst in huis klussen...zucht en dan jaaaaaaaa morgen midweekje weg.
Gizmo gaat fijn uit logeren bij zijn oppasoma, wat zullen we hem missen maar hij wordt daar erg verwend dus dat zit wel goed! |
Zondag 16 Oktober 2005 1:30 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Ben benieuwd naar de fotos van Gizmo op de dressboy
Geniet maar lekker van jullie vakantie Patricia..en Gizmo, doe je de groeten aan oma? Lief zijn hoor  |
Zondag 16 Oktober 2005 1:52 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
|
|
|
quote:
Originally posted by Patricia
en.....ik heb die dressboy bij Leen Bakker gekocht hoor
Moet hem nog wel in elkaar zetten maar kan er vast wel iets leuks van maken.
Heb jullie trouwens beetje voorgelogen . Er zin twee verschillende en de ene kost € 7,99 en de andere € 14,99.
jaaaaaaaa morgen midweekje weg.
Gizmo gaat fijn uit logeren bij zijn oppasoma, wat zullen we hem missen maar hij wordt daar erg verwend dus dat zit wel goed!
Ik heb ze van de week allebei gekocht Patricia..... eerst nog een heel debat met de verkoopster omdat jíj had gezegd dat er 2 zouden zijn van € 7,99 .........hahahahaha,
Maar ja, ik heb 2 vogies natuurlijk en ik kon gewoon niet kiezen
Vandaag in elkaar gezet, da's zó gebeurd!.... alleen dan nog een échte klimboom er van maken...... pfffffff ..... ben úuuuuuren zoet geweest!!
Gelukkig zijn ze beide direct in gebruik genomen en moest de "oude" inmiddels ondergepoepte en afgekluifde oude klimboom eruit!
Daar is Okkie minder blij mee.... dat was zíjn territorium!
En jaaaaaahaaaaa ik heb foto's gemaakt! Troy heeft me prima geholpen met in elkaar zetten maar die foto's heb ik zélf nog niet eens gezien ..... dus die komen morgen wel.
Wens jullie én Gizmootje een héle fijne vakantie..... dat gaat wel goed komen geloof ik.... jullie lekker uitrusten en plezier maken en Gizmo door zijn oppasoma schandalig verwend worden  |
Zondag 16 Oktober 2005 10:03 pm |
|
|
|
|
jeannette
Fladderaar
|
|
|
nou lekker dan...straks heeft iedereen al een dressboy...en ik nog niet. geeft niets hoor, ben wel heeeeel erg benieuwd naar jullie foto's, dus laat effe weten als ze ergens staan!
japie is op mijn werk nog heel erg stil...zit volgens mij alles stiekem te bekijken...en wie weet...straks 't hoogste woord
wel is hij na zo'n lange "werkdag" best heel moe, en zit hij vrijdagsavonds veel te slapen, en is dan erg rustig!
maar 't zijn dan ook een hoop indrukken die hij ziet op zo'n dag!
ik had hem tijdens 't spreekuur 's middags een groot stuk appel gegeven...had hij wat te doen terwijl ik aan het werk was....op een moment kwam er een klant binnen met een nogal vervelende hond...steeds op japie loeren enzo..en wat denk je, op een moment was Japie 't zat denk ik, pakte dat grote stuk appel op, en smeet 't zo in de richting van die hond!!!! die kreeg dus bijna die halve appel voor zijn kop
die japie heeft wel een heeeeeeel kort lontje hoor!! maar we hebben er verschrikkelijk om gelachen met zijn allen.....niet geheel volgens de 5 stapjes...maar tja
waar japie wel heel erg aan moet wennen op de praktijk zijn de 2 jongste dochtertjes van de dierenarts....die zijn helemaal weg van japie...maar japie vindt ze doodeng!!! ikzelf heb geen kinderen, en er komen hier eigenlijk ook nooit kleine kinderen op bezoek...dus japie vind die kleine drukke mensjes heel eng! ik leer ze wel een beetje hoe of ze japie 't beste kunnen benaderen (die kunnen straks nog beter dan ik de 5 stapjes! ), maar voorderest doen we niet voorzichtig of rustiger voor japie...als hij bang is is dat zijn probleem (zal ik 't dan toch nog leren allemaal??!!)
japie gaat nogsteeds iedere dag even mee naar buiten (nu 't wat kouder wordt wel wat korter!), en naar stal, ook neem ik 'm nu mee naar boven thuis waar mijn pc staat...nu zit hij ook naast me op 't bureau, wel op zijn reiskooitje, anders is niets meer veilig hier!!!
maar hij maakt bijna nergens meer wat van....natuurlijk ook omdat ik dat niet meer doe..maar toch
goed, ik ga maar weer leren...want de examens komen eng dichtbij!!
tot gauw allemaal!
groetjes
japie en jeannette |
Maandag 17 Oktober 2005 1:01 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
quote:
Originally posted by jeannette
Stroe IN noord holland!!!
Ha ha ha grappig! Ik heb destijds vakantie gevierd in de andere Stroe.. Erg leuk! (Alleen niet toen we verdwaalden na het zien van de Blair Witch ) |
Maandag 17 Oktober 2005 4:09 pm |
|
|
Tommy
Moderator

|
|
|
quote:
ik had hem tijdens 't spreekuur 's middags een groot stuk appel gegeven...had hij wat te doen terwijl ik aan het werk was....op een moment kwam er een klant binnen met een nogal vervelende hond...steeds op japie loeren enzo..en wat denk je, op een moment was Japie 't zat denk ik, pakte dat grote stuk appel op, en smeet 't zo in de richting van die hond!!!! die kreeg dus bijna die halve appel voor zijn kop
Hahaaaaaaa jaaa wat nou 5 stapjes...hier MOET je gewoon om lachen
quote:
Ha ha ha grappig! Ik heb destijds vakantie gevierd in de andere Stroe.. Erg leuk! (Alleen niet toen we verdwaalden na het zien van de Blair Witch )
Brrr Fluf...dat is echt een spannende film juist omdat er bijna niks gebeurd Als je dan zelf verdwaald ahhhhhhhhhhhh, vreselijk eng zeg Ik zou ook in staat zijn mezelf totaal gek te maken Zo heb ik ooit eens met een vriendin in the middle of nowhere op een huis gepast . We hadden elkaar wat zitten opjutten en enge films gekeken. Midden in de nacht werden we zooooooo bang dat we met vleesmessen om dat huisje liepen om een eventuele engerd te...
quote:
Dus sorry Jamy dat je duurder uit was dan ik gezegd had maar ohhhh wat had ik je graag in debat met die verkoopster gezien!!
Zie uit naar je foto's van de dressboy opgetuigd als BB-tjes speelboompjes. Ik ben zelf net terug dus ik denk dat ik er dit weekend aan begin.
Die fotos zijn er al zag ik in Jamys dagboek Ze zijn echt heeel mooi geworden joh! Goed gemaakt Jamy...en wat een pracht fotos ook Misschien ga ik ook maar even klieren over de prijs bij de leenbakker  |
Vrijdag 21 Oktober 2005 8:55 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hahaha ja moet je doen joh! Misschien hebben ze bij de Leen Bakker wel een maandelijks personeelsblad en dan verschijnen er ineens allemaal verhalen van rare gaaienvrouwtjes die twee verschillende dressboys voor dezelfde prijs willen en dat alles omdat een of andere sufferd de kleine cijfertjes over het hoofd had gezien
maar wat heeft Jamy die dressboys mooi opgedressed! echt geweldig. Okkie en Troy zijn er ook erg blij mee zo te zien, krijg je echt zin om zelf aan de slag te gaan he? |
Zaterdag 22 Oktober 2005 10:35 am |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Patricia
hahaha ja moet je doen joh! Misschien hebben ze bij de Leen Bakker wel een maandelijks personeelsblad en dan verschijnen er ineens allemaal verhalen van rare gaaienvrouwtjes die twee verschillende dressboys voor dezelfde prijs willen en dat alles omdat een of andere sufferd de kleine cijfertjes over het hoofd had gezien
Zie het hélemaal voor me!! Heb wel verteld dat de dressboys voor míjn 2 "boys" waren, daar moest ze wel om lachen.... helaas kon de barcode bij de kassa niet "omzeild" worden ..... anders had ze vást nog een oogje toegeknepen ook, zó leuk vond ze het!! |
Zaterdag 22 Oktober 2005 9:46 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Leuk Jamy! Ze zal het vast wel verder verteld hebben een dressboys voor 2 gaaienboys
Misschien moeten we straks onze foto's maar opsturen naar de Leen Bakker, kunnen ze de volgende keer adverteren met de multi-mogelijkheden van de dressboys of hmmm....beter maar niet doen, worden ze waarschijnlijk meteen een stuk duurder
en ik ben ook begonnen hoor, moet hier alleen weer even tussen andere werkzaamheden door maar ik heb Gizmo laten zien hoe goed Troy jou geholpen heeft en dat heeft hij niet op zich laten zitten! Ik zal zo meteen alvast wat fotootjes in een dagboekje proberen te plaatsen, maar mijn touw is op dus ik kan even niet verder maar het wordt nu al leuk. |
Zondag 23 Oktober 2005 11:05 am |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
foto's in dagboekje geplaatst !  |
Zondag 23 Oktober 2005 11:29 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ha ha ha Patricia.. Rare gaaienvrouwtjes ha ha ha!
Misschien voldoen we dan toch nog aan het beeld wat Haico van gaaienvrouwtjes heeft? |
Zondag 23 Oktober 2005 12:18 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ohhh wat een geweldige foto's Patricia!
Die Gizmo, wat een enthousiaste helper ha ha!
Gizmo is echt een heel mooi aga'tje.. Hij heeft trouwens een heel ander koppie (langere snavel) dan Flittepit? LEuk om te zien en te vergelijken!
Hey, Jamy, Patricia? Willen jullie toevallig in foto's en verhalen ook eventjes een link naar jullie dagboekpagina plaatsen?
Ik zou het jammer vinden als sommige mensen deze plaatjes over het hoofd zouden zien.. |
Zondag 23 Oktober 2005 12:21 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Als jij nog één keer zo vriendelijk zou willen zijn dat aan deze digibeet uit te leggen  |
Zondag 23 Oktober 2005 12:45 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Dames, wat zijn jullie crea! Ik wil ook zo'n dressboy maar hier in de buurt is geen Leen Bakker te vinden -en eerlijk gezegd begint mijn lief te vinden dat er ook nog wel dingen, meubels en nieuwigheidjes voor mensen mogen in dit huishouden en niet alleen voor TT'tjes- maar er zijn vast wel andere zaken (Xenos e.d.) die dergelijke dingen gaan verkopen en dan ga ik ook lekker knutselen .
Wat een schattig Gizmo'tje Patricia! |
Zondag 23 Oktober 2005 1:50 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
|
|
|
ja Fluffy een van de eerste dingen die ik hier las was over het beeld dat Haico van gaaienvrouwtjes had. Ik moest hier erg om lachen omdat ik ook wel al eens raar aangekeken ben als ik iets te enthousiast ga vertellen over Gizmo
Haico is inmiddels aardig omgeturnd heb ik begrepen en dat kan ook niet anders want hier kun je niet anders dan een positief beeld krijgen van al die gaaienvrouwtjes toch ?
en Marjet, wij zijn net onze slaapkamer aan het verbouwen, ik had altijd een grote schuifdeurkast van wand tot wand en nu heb ik even helemaal geen kast meer (ook even geen vloeren en plafond..) en je moet weten dat toen ik met die dressboy thuis kwam mijn man zei "oh da's handig inderdaad, kan ik even mijn mooie pak goed ophangen...."
Hij keek ook ietwat beteuterd toen ik zei "huh? die dressboy is voor Gizmo hoor!"
Namens Gizmo (en mijn kinderen) die dit ook lezen bedankt voor jullie lieve complimentjes over Gizmo (al zegt mijn zoon net hier naast me "zie je wel dat Gizmo een grote gok heeft.."
Ik had het al eens eerder gepost he Fluffy? Toen ik foto's van schattig Flitje zag, toen leek ik al te zien dat Gizmo's snaveltje iets groter is en toen vroeg ik nog of dat zou kunnen komen doordat zijn mama een Fisheri is. Maar ik weet eigenlijk niet of Fisheri's grotere snavels hebben
Jamy ik denk dat Fluffy bedoelt dat we de url van onze pagina moeten kopiëren en plakken. Dus als je het niet erg vindt heb ik het ook voor jou alvast gedaan bij de topic foto's en verhalen. |
Zondag 23 Oktober 2005 2:19 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 3:04 pm
|
|
|
|
|