De advertentie van de Huisdiersuper

een nieuwe kooi voor onze jacko

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
tijsenthea
Net uit het ei

een nieuwe kooi voor onze jacko  Reageer met quote  

Zoals ik al geschreven had hebben wij een grijze roodstaart sinds vorige week zaterdag en hadden een kooi besteld bij happy bird toen wij hem kregen was de kooi niet de kleur die wij besteld hadden,
naar telefonich contact te hebben gehad mochten wij de kooi om komen ruilen een ieder die een kooi nodig heeft kan ik happy bird in mill aanraden
de eigenaar is een gewelidige man die alles van papagaaien afweet en je zeer fijn en corect helpt en alle tijd voor je neemt het adres hier van is,
www.happybird.nl dus nogmaals als je iets zoekt voor jullie papagaai of parkiet ofzo ga er gerust heen of kijk op zijn site het is geweldig daar en niet duur ook heeft hij zoals speeltjes pellets voer enz.

Vele groetjes Tijs Thea en onze jacko.
Bericht Vrijdag 3 November 2006 8:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Bogucci
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb ook mijn kooi besteld bij Happy Bird in Mill en ondanks de tegenslagen (twee panelen waren beschadigd en moesten retour afzender) ben ik dik tevreden over de service.
Bericht Vrijdag 3 November 2006 9:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: een nieuwe kooi voor onze jacko  Reageer met quote  

Carel is inderdaad een aardige man! Very Happy Hij neemt inderdaad de tijd voor je. Het is daar een waar speelgoedparadijs! Shocked
Bericht Vrijdag 3 November 2006 10:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:34 pm
  Berichten van afgelopen: