Essegi Kooi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat klopt Tommy, die andere zijn echt best heeeeel erg duur. Maar ze gaan wel lang mee. Daarom heb ik 'm toen gekocht. En omdat Zazu een beetje sloperig is.. Cool
Bericht Donderdag 28 September 2006 10:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marlies R
Vlieger

Reageer met quote  

Ja, die was ik al eens tegen gekomen. Maar die vind ik:

A) Ontzettend lelijk
B) Te klein

En als ik dan ook nog hoor dat er scherpe randjes aan zitten dan hoeft het voor mij al helemaal niet meer...

Wil eigenlijk gewoon een voliere, maar dan van RVS. Gewoon een mooie rechthoek, waarmee je de grote van de kooi optimaal kan benutten. Vind die kooie van Villa filou echt schitterend! Zou er dood-graag 1 willen hebben, maar ja... Echt geen geld voor... Al zou ik het er zonder twijfel voor hebben uitgegeven als ik het kon!
Bericht Donderdag 28 September 2006 11:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ehm, villafilou maakt ook kooien met rvs gaas. Volgens mij is dat stukken goedkoper. Wink
Bericht Zaterdag 30 September 2006 9:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marlies R
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ehm, villafilou maakt ook kooien met rvs gaas. Volgens mij is dat stukken goedkoper. Wink

Nou ja, heb er een paar dagen geleden nog een mailtje achteraan gestuurd, maar heb nog geen antwoord weer. Wel apart dat ze die kooien dan niet op hun website hebben staan, denk dat deze kooien veel mensen bij voorbaat al afschikken qua prijs...
Bericht Zondag 1 Oktober 2006 8:58 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik geloof dat ze het een beetje druk hebben. Ik had ze ook een mail gestuurd, maar kreeg ook pas later antwoord. Heb je inmiddels al antwoord?
Ze maken veel op maat. Je kan het zo gek niet bedenken..
Bericht Maandag 2 Oktober 2006 8:38 pm
Marlies R
Vlieger

Reageer met quote  

Had net in het andere topic geplaatst dat ik nog steeds contact met ze heb, maar zal het hier dan dus ook nog even neerzetten.

Ik heb nu mijn budget aan haar doorgegeven, en ze gaat kijken wat ze voor me kan doen. Ik ben erg benieuwd!
Heb ondertussen ook contact opgenomen met Lantro voliers, die schijnen ook RVS voliers te maken.
Bericht Maandag 2 Oktober 2006 10:28 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ah wat goed zeg! Ik ben benieuwd!
Lantro verkoopt inderdaad ook rvs gaas. Maar dan zit je weer aan aluminiumprofiel vast?
Bericht Dinsdag 3 Oktober 2006 9:08 pm
NathSteef
Eitje

Reageer met quote  

HAllo,

Wij zijn zelf ook aan het kijken en we hebben al ervaring met die andere kooi en we zijn nu aan het kijken voor een Essegi. Dit is een italiaans merk en zijn steviger. Wat we nu hebben is Chinees en dus namaak. Raadt je een essgi aan.

Nathalie
Bericht Zaterdag 27 Februari 2010 2:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik raad eerlijk gezegd ook geen essegi aan. Het enige waar ik 100 procent achtersta is Villa Filou. (Daar heb ik zelf hele goede ervaringen mee)
Bericht Woensdag 3 Maart 2010 10:28 am
Nel
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb een speeltafel van Essegi en dat is een zeer goede kwaliteit. Niets mis mee.

groetjes, Nel
Bericht Woensdag 17 Maart 2010 2:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:28 am
  Berichten van afgelopen: