|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Dat klopt Tommy, die andere zijn echt best heeeeel erg duur. Maar ze gaan wel lang mee. Daarom heb ik 'm toen gekocht. En omdat Zazu een beetje sloperig is..  |
Donderdag 28 September 2006 10:22 pm |
|
|
|
|
Marlies R
Vlieger
|
Ja, die was ik al eens tegen gekomen. Maar die vind ik:
A) Ontzettend lelijk
B) Te klein
En als ik dan ook nog hoor dat er scherpe randjes aan zitten dan hoeft het voor mij al helemaal niet meer...
Wil eigenlijk gewoon een voliere, maar dan van RVS. Gewoon een mooie rechthoek, waarmee je de grote van de kooi optimaal kan benutten. Vind die kooie van Villa filou echt schitterend! Zou er dood-graag 1 willen hebben, maar ja... Echt geen geld voor... Al zou ik het er zonder twijfel voor hebben uitgegeven als ik het kon! |
Donderdag 28 September 2006 11:10 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ehm, villafilou maakt ook kooien met rvs gaas. Volgens mij is dat stukken goedkoper.  |
Zaterdag 30 September 2006 9:33 pm |
|
|
|
|
Marlies R
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Ehm, villafilou maakt ook kooien met rvs gaas. Volgens mij is dat stukken goedkoper.
Nou ja, heb er een paar dagen geleden nog een mailtje achteraan gestuurd, maar heb nog geen antwoord weer. Wel apart dat ze die kooien dan niet op hun website hebben staan, denk dat deze kooien veel mensen bij voorbaat al afschikken qua prijs... |
Zondag 1 Oktober 2006 8:58 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik geloof dat ze het een beetje druk hebben. Ik had ze ook een mail gestuurd, maar kreeg ook pas later antwoord. Heb je inmiddels al antwoord?
Ze maken veel op maat. Je kan het zo gek niet bedenken.. |
Maandag 2 Oktober 2006 8:38 pm |
|
|
Marlies R
Vlieger
|
Had net in het andere topic geplaatst dat ik nog steeds contact met ze heb, maar zal het hier dan dus ook nog even neerzetten.
Ik heb nu mijn budget aan haar doorgegeven, en ze gaat kijken wat ze voor me kan doen. Ik ben erg benieuwd!
Heb ondertussen ook contact opgenomen met Lantro voliers, die schijnen ook RVS voliers te maken. |
Maandag 2 Oktober 2006 10:28 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ah wat goed zeg! Ik ben benieuwd!
Lantro verkoopt inderdaad ook rvs gaas. Maar dan zit je weer aan aluminiumprofiel vast? |
Dinsdag 3 Oktober 2006 9:08 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:20 pm
|
|
|
|
|