|
|
|
Sue
Moderator

|
| Foraging ballen moeilijker maken |
|
|
Sinds een tijdje heb ik deze foraging ballen: http://www.fluffies.org/nl/flu.....hp?id=1647
Eerst stopte ik ze gewoon vol met noten, maar inmiddels is dat echt te gemakkelijk. Ik stop er nu ingepakte stukjes noot in met stukjes keukenpapier, cocosvezel, papier etc. Ik heb de hangende versie ook op een lastige plaats gehangen.
Heeft iemand meer ideeen hoe ik deze speeltjes (en andere speeltjes?) lastiger kan maken? |
Zaterdag 13 Augustus 2011 9:27 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Het speeltje zelf ook inpakken *lol*  |
Zaterdag 13 Augustus 2011 2:27 pm |
|
|
|
|
tom 47
Fladderaar
ik heb een aantal van die voerspeeltjes. Een doorzichtig schatkistje met twee sleuteltjes er in. Jippie mijn rose kaketoe heeft deze niet zomaar open, maar Chico de grijze heeft er twee seconde voor nodig... ook geen lol toch. Wanneer ik hem moe openen doe ik er wat langer over!
die speeltjes van jou die ken ik niet. ja, inpakken, kan ook nog!
Maak zelf regelmatig speeltjes. Wat leuk is! een rits kartonnen drinkbekertjes met ketting door de bodem, doe je in verschillende bekertjes wat lekkers. hier zijn ze er wanneer ik zo`n ding ophang altijd druk mee bezig. wel even laten zien dat je er iets in stopt!
ik heb van die rubber ballen met gaten er in, steek ik wilgentakken door heen, binnen in verstop ik iets lekkers(nootjes). de wilgentakken worden zeker gesloopt!
kartonnen doosjes. kun je inpakken, van binnen natuurlijk ook wat lekkers,prop ze altijd ook nog vol met hooi.
nou dit was het voor even, vind het ook altijd leuk om tips voor speelplezier te krijgen.. |
Woensdag 17 Augustus 2011 9:23 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:29 am
|
|
|
|
|
|