|
|
|
Tommy
Moderator

| goedkoperkanniet |
|
|
We zijn vandaag bij die winkel geweest in heerhugowaard. Goedkoperkannniet. Ik had een pracht kooi gezien en wilde die al erg lang voor erbij , maar twijfelde toch steeds. Nou ja, kijken dus. Er was er nog maar 1 en ik vond hem erg mooi, maar t rooster kon er niet uit Minder dus...toch wilde ik hem hebben, maar na betaalt te hebben en dat ding naar buiten gesleept te hebben keek ik nog eens goed ...bij daglicht zag ik ...ROEST! Welliswaar niet veel, maar ik zei ik hoef hem niet, nu niet en nooit niet
Die man snapte dat erg goed bleef zeeeerrr vriendelijk en ik kreeg direct mn geld terug Gelukkig maar! Die man was een tijdelijke vervanger van de baas, en wist verder niet zo veel van die dingen, dus ik weet niet hoe de baas anders had gereageerd, maar ik ben blij dat t zo ging. En toch is het jammer
Nou ja, dat wilde ik even zeggen. Ik natuurlijk weet niet of het bij al die kooien zo is, maar t viel me zwaar tegen voor een nieuwe kooi  |
Zaterdag 22 Oktober 2005 7:57 pm |
|
|
|
|
Nijntjuhh
Fladderaar
OH jah dat moet zrg zijn als je op het punt staan om zo'n mooie kooi te kopen en dan roest zien !
Maar jah.. Goed dat je het op tijd hebt opgemerkt !
Anders had hij je geld mss niet teruggeven ! |
Zaterdag 22 Oktober 2005 7:59 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: goedkoperkanniet |
|
|
Jeetje Tommy!!! Wat een verhaal zeg!! Roest op een nieuwe kooi! Weet je nog wat voor model het was? |
Zaterdag 22 Oktober 2005 8:33 pm |
|
|
|
|
Tommy
Moderator

Ja, zo'n hoekmodel. Ik vond dat echt een leuke kooi, maar de kwaliteit is hmmm...dat had ik ook een beetje verwacht en gezien hoor, maar roest?/ nou dat gaat toch wel ver voor een nieuwe kooi niet? Die andere modellen leken me niet veel beter trouwens  |
Zaterdag 22 Oktober 2005 8:56 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Jammer is dat hè, verheug je je ergens op met in je achterhoofd het idee "zou dit wel kunnen voor die prijs"..... heb je besloten ... blijk je jammer genoeg toch gelijk te krijgen (en dat wil je dan helemaal niet )
Super dat je direct je geld terug kreeg en wát een lucky dat je het ook gelijk zág..... je zal het thuis pas ontdekken, moet je weer terug ... gezeur .... |
Zaterdag 22 Oktober 2005 10:20 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Gatver, ik krijg er een beetje de bibbers van.. Zó goed moet je dus opletten voordat je een nieuwe kooi aanschaft.. Dat kan toch nooit goed zijn?
Stel je voor als je het niet had gemerkt? (Pas na een maand ofzo?) |
Zondag 23 Oktober 2005 12:08 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Ik had toch gezegd dat het niet van goed kwaliteit was...Jammer he  |
Zondag 23 Oktober 2005 5:58 pm |
|
|
|
|
Tommy
Moderator

Ja, heel jammer...vooral ook omdat ik er over dacht hier in Friesland van die kooien te gaan verkopen, maar deze kwaliteit? Hmm ik dacht t dus niet he?  |
Zondag 23 Oktober 2005 7:39 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:12 pm
|
|
|
|
|
|