De advertentie van de Huisdiersuper

grote papegaaienvilla te koop

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
jeannette
Fladderaar

grote papegaaienvilla te koop  Reageer met quote  

Ik heb een grote papegaaienvilla te koop, H 1.90 Br 1.00 diep 0.80 cm, pas 2 maanden oud, nieuw kost hij 600 euro, ik doe 'm weg voor 350 (dit is een vaste prijs!) tevens heb ik er een blauwe hoes bij (nieuw 150 nu 50 euro) en een stenen zit/slijp stok van 1 mtr (van 50 voor 25 euro) als je alles in 1x koopt dan mag je 't meenemen voor 400 euro, en dan doe ik er nog een paar natuur houten stokken bij! eventueel stuur ik je een foto per e-mail op aanvraag! reacties op de eerste plaats via mail (jeannettekrijnen@yahoo.com) en op de 2e plaats via mijn mobiel (0654941995) afdingen op de prijs heeft geen zin...dit moet ik er minimaal voor hebben!! groet jeannette
Bericht Zaterdag 13 Augustus 2005 4:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
jeannette
Fladderaar

Reageer met quote  

ik heb deze kooi nogsteeds te koop, maar houd de afdekhoes zelf....die gebruik ik voor mijn kleinere kooi...

dus wie wil deze (zo goed als nieuwe) grote kooi kopen....je mag hem voor 295 euro meenemen!!!
dan krijg je er nog wel die grote (dure!) slijpstok bij, en natuurlijk ook de rvs voerbakken, en andere zitstokken....

hij staat nu uit elkaar gehaald binnen, dus hij is nog steeds helemaal mooi!

graag reacties via mail, of via dit forum natuurlijk!!

groetjes
jeannette
Bericht Vrijdag 18 November 2005 11:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 2:27 pm
  Berichten van afgelopen: