|
|
|
Tommy
Moderator

mwahaaa Ik wil t beslist niet promoten , maar met mate valt dat wel mee hoor Heb je mss slechte ervaringen? Alcohol is iig echt niet minder slecht. |
Maandag 18 September 2006 2:28 pm |
|
|
|
|
Danny
Moderator

Hihihihi,wat een onderwerp!!!!
Echt lachuuuhhhh,peace!!! |
Maandag 18 September 2006 4:46 pm |
|
|
stafford21
Fladderaar
hmm, mischien moet ik ook maar eens wiet geen kweken uit vogelzaad.
volgens mij magje 4 of 5 planten hebben. maarja begin beter niet aan die zooi. ik ben 15. ik heb goede vrienden, maarja wat is goed en slecht. eerst vond ik het gek dat iemand wiet rookte. ik d8, dat is DRUGS. drugs is slecht. maar nou ben ik het gewend. is iemand heel normaal wiet uit zn zak haalt. een tipje draait. en de rest.
ik heb et zelf niet geprobeerd. en dat wil ik houden zo:) |
Maandag 18 September 2006 9:26 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

quote:
Originally posted by Tommy
mwahaaa Ik wil t beslist niet promoten , maar met mate valt dat wel mee hoor Heb je mss slechte ervaringen? Alcohol is iig echt niet minder slecht.
Ik heb er zelf geen slechte ervaringen mee, maar een vriend van mij is mede door wietgebruik psychisch nogal in de problemen geraakt! Wietgebruik is niet onschuldig, dat is het enige wat ik wil zeggen, het kan nare gevolgen hebben. Maar dat geldt natuurlijk ook voor drank, daar heb je helemaal gelijk in. Roken is voor je lichaam natuurlijk funest en een joint maakt qua schadelijke stoffen niet veel verschil met een sigaret...
Zo zie je maar hoe je van henneptouw naar hele andere zaken gaat, hahahaha  |
Dinsdag 19 September 2006 9:06 am |
|
|
Tommy
Moderator

haha ja een rare wending op een papegaaienforum.
Weet je..bij drugs en alcohol misbruik is het wel vaak de vraag of het psychische probleem door te veel drugs/drank kwam...of dat het omgekeerde het geval was en men te veel ging gebruiken door een (soms nog verborgen) psychisch probleem . Best lastig dus, maar TE is iig nooooit goed  |
Dinsdag 19 September 2006 9:24 pm |
|
|
|
|
Vee
Eitje
Ik spin wel eens henneptouw.. dus ik dacht: laat ik ook maar eens antwoorden.
Als ik het goed heb begrepen heb je een mannelijk en een vrouwelijk deel van de hennepplant. Van het ene deel wordt de drugs gemaakt, en van het andere deel kan je dus heel mooi touw maken, of fijn draad.
Of je het kon oproken was ook de eerste vraag die ik stelde hoor, dus ik kan het me wel voorstellen. alleen helaas: Je schijnt er alleen hoofdpijn van te krijgen.
Ik wist ook niet of het giftig zou zijn voor mijn aagje, dus bedankt! |
Maandag 9 Oktober 2006 8:38 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 23 November 2008 3:28 pm
|
|
|
|