hoe bevestig ik dat neem aan dat touw niet blijft zitten
Vrijdag 22 September 2006 4:54 pm
Patricia Kamikaze piloot
Ik haal meestal redelijk grote takken van de wilgenbomen af en stop die tussen de dressboy, die blijven dan vanzelf zitten. Of ik bind ze inderdaad hier en daar vast met wat sisaltouw.
Hoe ziet je dress boy er nu uit? Heb je er al touw om? Mijn dress boy zit helemaal onder touw en dan laat ik een stukje mnder strak zitten, dan kun je ze er zo tussen stoppen en dan goed vastzetten met meer touw.
Het klinkt wel een beetje vaag nu ik het zo opschrijf
Dan zou je opzich als er plekjes zijn waar het niet zo heel strak eromheen zit, de takken er tussen kunnen plaatsen en dan nog een keertje ombinden/vastzetten met touw.
Vrijdag 22 September 2006 5:05 pm
Patricia Kamikaze piloot
hahah ja ik zie het, net zoals marloes ook al zegt. Mijn dressboy is ook helemaal omwikkeld en dan kun je hier en daar iets tussen steken. Je vindt altijd wel een manier om ze goed te bevestigen en Jade kan dan heel veel lol hebben. Gizmo zwiert vaak heen en weer aan de kleinere takjes.
Vrijdag 22 September 2006 5:05 pm
stafford21 Fladderaar
volgens mij is sisal touw veel beter hoor dat is toch natuurlijk spul? ze kunnen er ook gewoon aan knabbelen en goed mee klimmen het is 5 euro mischien nog goedkoper, maar dan heb je een helerol waar je hem mee kan bekleden
wij hadden een hele rol van dat nylon touw in de schuur zit meer dan 50meter aan touw in. ook niet zo duur dacht ik. maar hij knabbelt er niet aan ofzo. ik ga nu wat foto's van de dress-boy in me dagboek zetten. zijn erg vaag, want is metme mobiel gemaakt.
Dinsdag 26 September 2006 4:29 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 23 November 2008 2:51 pm