Joepieee!! Koffieboom gekocht!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Joepieee!! Koffieboom gekocht!!  Reageer met quote  

Ik wilde het al een poos, een koffieboom/javaboom voor de twee birdies!! Ik had een poos geleden al een hele mooie gezien bij een trendhopper en vandaag zijn we nog eens terug gegaan en hebben m gekocht! We kregen ook nog eens vijftig euro korting, dus dat was mooi (showmodel ofzo hahaha)....Ik wilde dr eigenlijk pas een in het nieuwe huis, maarja, ik vond deze zo mooi en was bang dat hij er dan niet meer was. Boom naar de auto getild en jullie raden het al.....het paste voor geen meter... Stom! Stom! Ooops
Ik was er al bang voor, maar vriendlief dacht dat het wel zou passen...eehmm niet dus. Ik dus de winkel weer in en we hebben m zolang in het magazijn laten staan (met dank aan de lieve winkelmeneer Hulde! (die was het gevaarte vast ook liever kwijt dan rijk Mr. Green )) Volgende zaterdag gaat vriendlief het geval met een aanhanger ophalen en dan kunnen birdies en vooral Pipo prinsheerlijk zitten.... Yeah!
Nadeel is wel dat WIJ onze kont niet kunnen keren tot we verhuisd zijn want zo'n ding is wel enorm...maar goed dat heb ik er wel voor over.
Bericht Zaterdag 15 Mei 2010 6:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Yay, super. Gefeliciteerd alvast. Nog een klein weekje en dan is hij er die knaller van een boom. Heerlijke bomen zijn het hé. Hihihi, zo gingen wij ook naar de trendhopper. Manlief wist ook zeker dat hij zo passen, daar sta je dan vanuit België in Nederland met je boom Stom! Stom! , uiteindelijk paste hij hoor, jaja, maar wie zat met haar gezicht tegen het venster geplakt????? Ja Ja Stom
Gelukkig geen politie-controle onderweg want die zouden minder gelachen hebben denk ik Laughing Laughing

Minder plaats is vervelend maar gelukkig is het maar tijdelijk.
Bericht Zaterdag 15 Mei 2010 7:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hahahaha....arme Sarah.... Laughing
Zelfs met de stoel helemaal tegen de voorruit ging het bij ons niet passen...die takken steken enorm uit, maar daarom vond ik deze ook zo mooi...De achterklep stond wagenwijd open en daar durfde we toch niet de snelweg mee op...gelukkig heb ik vrienden in de paardenwereld met een trailer hahaha, die moet ik nu maar even lief aankijken! Wink
Bericht Zaterdag 15 Mei 2010 8:35 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat zullen ze vast graag voor je doen. He, jammer toch dat jullie allemaal zo ver wonen, anders kwamen we jullie graag helpen met de aanhangwagen.
Bericht Zaterdag 15 Mei 2010 10:00 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

dat is lief van je..... Vrienden
Gelukkig valt er altijd wel wat te regelen, desnoods huren we er eentje... Ja
Heb vandaag alvast grote schoonmaak gedaan en alvast de kooi van Pipo van boven tot onder gepoetst en geboend...nieuwe speeltjes gemaakt en opgehangen. van de week even kijken of ik wat nieuwe speeltjes voor in de javaboom kan maken. Sarah, heb jij de takken omwikkeld met iets zodat ze meer grip hebben? Ik vraag me of dat nodig is?
Bericht Zondag 16 Mei 2010 1:20 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee hoor, de takken heb ik zo gelaten. Heb wel wat extra henneptouw gekocht zodat Fluf makkelijker van stuk naar stuk kan maar de takken zelf heb ik zo gelaten. Er hangt zo grof weg rondgedraaid om op bepaalde afstanden grip te hebben maar daar zoeken ze eigenlijk totaal niet naar, ze gebruiken de takken echt zoals ze zijn (in het begin moeten ze dat wel wat wennen maar dat leren ze snel hoor).
Voor Fluf was het vooral belangrijk dat hij door het henneptouw beter van tak naar tak kon maar verder doen ze het prima zo op de boom.
Bericht Zondag 16 Mei 2010 2:21 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh, wat super zeg. Ze zijn zo gaaf. Veertje
Ach en dat het nu wat krap is dat boeit vast niet wanneer je Cleo en Pipo op de boom ziet Wink
Bericht Maandag 17 Mei 2010 6:29 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik ben vandaag alvast aan het frobelen geslagen om wat speeltjes te maken voor de boom, maar tot die tijd hangen de nieuwe maaksels bij Cleo en Pipo in de kooi. Vooral Pipo is een enorme slopert en de vraag is of de speeltjes het tot die tijd uithouden maar ach.....
Bericht Maandag 17 Mei 2010 6:42 pm
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Laughing Prachtige verhalen, en er wordt maar doorgeboomd Laughing
Zingen ze bij jou het hoogste lied op de toppen van de boom, en heerlijk klimmen..................volop genieten Laura Veertje En daar heb je weinig ruimte voor nodig Wink
Bericht Maandag 17 Mei 2010 7:23 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ehmmmm dat klinkt als een hele.. grote.. boom! Laughing Wat zullen de kippetjes ervan genieten als 'ie eenmaal staat, opgetuigd en al.
Jullie hoeven toch niet te zitten? Beetje ruimte is toch genoeg? Laughing
Bericht Dinsdag 18 Mei 2010 1:15 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

de eettafel moet aan de kant en er kunnen dus geen eters meer op bezoek komen tot we zijn verhuisd.... Ooops Wij eten eerlijk gezegd meestal op de bank (erg he??), vanaf zaterdag moeten we ook wel.... Mr. Green Ik zal wel blij zin als we in ons nieuwe huis kunnen, maar tot die tijd...ach, als de beesten het maar naar de zin hebben Mr. Green
Bericht Dinsdag 18 Mei 2010 4:52 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hhahahaha, nu heb je tenminste een excuus om op de bank te eten Laughing Laughing Laughing

En wij maar denken dat we mochten komen eten (not) Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 18 Mei 2010 7:57 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Komen eten mag uiteraard nog steeds...gezellig zelfs, maar dan wel op de bank...Of jullie aan tafel en wij op de bank, dan praten we over een afstandje... Nanaaa!
Bericht Woensdag 19 Mei 2010 7:04 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Ach, lekker samen op de bank lijkt me anders best gezellig hoor, veel plaats is daar niet voor nodig Veertje Veertje
Bericht Woensdag 19 Mei 2010 8:13 am
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Woww echt superr!
heb je er ook een foto van? Surprised
Bericht Vrijdag 21 Mei 2010 7:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:30 am
  Berichten van afgelopen: