kooi buiten zetten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
kimmi
Fladderaar

kooi buiten zetten  Reageer met quote  

Mijn grijsjes zitten normaal samen in een kooi maar vanavond gaan ze terug apart. Als je wil weten waarom moet je in mijn ander topic kijken Smile

Nu zit ik dus met een kanjer van een kooi, waar ik niets meer mee kan doen. het is zo een goot model om in de hoek te zetten (2m hoor en 1,5m breed).

Ik ben van plan om (als het kan) de kooi buiten te zetten,dan kan ze nog dienst doen in de zomer, maar ik weet niet of ze daar tegen kan.
Gaat een gepoedercoate (?) kooi roesten als ze buiten staat? ik kan ze wel eventueel afdekken met wat plastic.
Bericht Dinsdag 1 December 2009 3:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Die kan zeker gaan roesten. Als je hem wil houden, zou ik hem uit elkaar halen en zo netjes bewaren en in de zomer weer in elkaar zetten.
Ik zou hem uit elkaar halen zodat je meer ruimte hebt dan zo'n grote lege kooi er neer te zetten. Maar als je hem buiten zet, heb je er in de zomer niks meer aan.
Bericht Dinsdag 1 December 2009 3:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sluit me helemaal bij Egwene aan. Hij gaat zeker roesten buiten, al doe je er plastic overheen. Er komt vocht op en dat kan niet weg met als gevolg - roest.
Zonde van zo'n mooie kooi Ja
Bericht Dinsdag 1 December 2009 6:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
kimmi
Fladderaar

Reageer met quote  

inderdaad, dat is al wel wat ik verwachtte hoor, dat het zou gaan roesten. ik denk niet dat ik een plek heb om ze op te bergen, ook al is ze uit elkaar gehaald. wij wonen in een heel onhandig huis Laughing het gaat er inderdaad vooral om dat het zonde is van zo'n mooie kooi... dan kan ik misschien beter proberen om ze te verkopen, zo heeft iemand anders er wel meer aan dan wanneer ik ze enkel in de zomer gebruik natuurlijk.. ik denk er nog wel even over na, mocht er iemand geinteresserd zijn hoor ik het graag.
Bericht Dinsdag 1 December 2009 8:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kan je ze ook niet bij iemand van kennissen of famillie zetten, als je ze losmaakt en dan daar kan stockeren of zo?

Als je je kooi te koop wil aanbieden, lees dan eerst ff de regeltjes aub, deze zijn een tijdje geleden aangepast

http://www.fluffies.org/nl/reg.....14785.html
Bericht Woensdag 2 December 2009 9:19 am
janneke
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb nooit de kooi buiten staan,

Ik heb zelf gewoon een klim en klauter boom gemaakt.
Kijk maar eens bij mijn foto's.
Mijn grijsje vind hem super gaaf:P
Bericht Zaterdag 27 Februari 2010 10:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:30 am
  Berichten van afgelopen: