'Logeerkooi'

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
sweeth
Vlieger

'Logeerkooi'  Reageer met quote  

Hoi allemaal Very Happy
ik heb een vraagje over een logeerkooi,
Weet er iemand toevallig waar zulke geschikte benches te koop zijn voor een formaat voor een grijze roodstaart?
Ik had deze gevonden maar ik weet niet of het de juiste formaat is Mr. Green
link: http://www.zooplus.nl/shop/hon.....ench/29785

(Maat 1: L 63 x B 55 x H 61 cm )
Bericht Woensdag 31 Maart 2010 3:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
irene
Vlieger

Reageer met quote  

Die heb ik ook! Chico vermaakt zich er prima in! Laughing
Bericht Woensdag 31 Maart 2010 4:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Afmetingen ok, maar helemaal niet blij dat het weer die verzinkte zooi is Onzeker
Bericht Woensdag 31 Maart 2010 4:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by irene
Die heb ik ook! Chico vermaakt zich er prima in! Laughing

Oke Irene, jij raad het mij wel aan, Shi-NaYne hoe begrijp je dat het een verzinkte Bench is? kan jij mij anders een site geven waar er geen verzinkte benches te koop zijn Rolling Eyes

Graag reactiess!
Bericht Woensdag 31 Maart 2010 7:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

In de beschrijving staat meteen als eerste woord dat het een verzinkte metalen bench is (bovendien is dit zo'n standaardtype, die heb ik nog niet in een andere uitvoering gezien). Voor honden is dat prima, maar papegaaien staan bekend om knagen, en zink is voor hen giftig. Beetje een gokspelletje dus. Ik weet dat mensen het best vaak gebruiken en 'ja maar we gebruiken het al zo lang en er is nog nooit iets gebeurd!!!' maar de vraag is of je het risico wil nemen. Als je het veilig wil spelen, zal je denk ik tocj voor de duurdere optie moeten gaan, dus iets dat echt bedoeld is voor papegaaien: een kleinere metalen of gepoedercoate kooi.
Bericht Woensdag 31 Maart 2010 8:14 pm
Daniel
Net uit het ei

Reageer met quote  

De traveler is goed

Laatst aangepast door Daniel op Woensdag 31 Maart 2010 9:42 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Bericht Woensdag 31 Maart 2010 9:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ik heb de traveler, die bevalt goed en is helemaal inklapbaar, scheelt weer ruimte.....via google kun je m vast wel vinden..... Wink
Bericht Woensdag 31 Maart 2010 9:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De traveler vind ik prima maar eerlijk gezegd niet voor een grijsje, dat deurgat is echt mega klein vind ik voor een grijsje. Voor Fluf (onze BB) heb ik de traveler wel.
Bericht Donderdag 1 April 2010 7:46 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het deurtje is idd misschien niet groot genoeg voor een grijsje....dan moet de gaai idd wel erg bekwaam zijn in compact opstappen... Mr. Green
Bericht Donderdag 1 April 2010 8:01 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahhaa, misschien is dat net mijn probleem met mijn Jos, die stapt wel goed op en zo maar heeft een panische angst voor gelijk welke reiskooi, dus hoe groter het deurtje, hoe beter voor mijn handen Laughing Laughing
Bericht Donderdag 1 April 2010 8:04 am
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

okee Denken
De traveler kan een goede optie zijn, maar kan een grijsje dan wel bewegen hij ziet er namelijk niet zo groot uit Confused Dus ik kan niet uitgaan op een hondenbench Rolling Eyes
Is deze anders niet goed ? op blz 3 in het foldertje http://www.ranzijn.nl/
Bericht Donderdag 1 April 2010 8:41 am
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

kan iemand mij A.U.B helpen? Tijd
Bericht Donderdag 1 April 2010 9:10 am
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

en deze.... http://www.benchwinkel.nl/benc.....-p-21.html
Er staat Zwart gepoedercoat! Mr. Green
Bericht Donderdag 1 April 2010 9:19 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik weet niet of je ook mijn 'hulp' wil, aangezien ik degene ben die altijd komt met dat gemiere... Mr. Green?
Bericht Donderdag 1 April 2010 3:51 pm
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Neejoh, het was fftjes een drukke periode in de ochtend. toen zat ik op school achter de Pc begrijp my A.U.B. niet fout ofso, en inderdaad jij bent eigenlijk de enige die mij helpt Embarassed Troosten
Bericht Donderdag 1 April 2010 3:59 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:33 am
  Berichten van afgelopen: