losse onderdeeltjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Tinuske
Fladderaar

losse onderdeeltjes  Reageer met quote  

Wie oh wie kan mij helpen Bidden
ik zoek al tijden naar een (web)winkel waar ik losse onderdeeltjes kan kopen voor speeltjes te maken. parrots avenue ken ik al maar als je kijkt op bijvoorbeeld http://nalanitoys.com/ 1 van de vele amerikaanse sites daar is het aanbod veel groter Ja
kan iemand mij helpen? Denken
Bericht Donderdag 26 Augustus 2010 11:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik geloof dat ze bij Happy Bird ook losse onderdelen verkopen. Geen idee hoe veel en hoe groot het assortiment is... Maar je zou even kunnen kijken.
www.happybird.nl
Bericht Vrijdag 27 Augustus 2010 10:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Eventueel kun je voor houten blokjes/kralen ook kijken bij een hobbywinkel. Wel even opletten dat ze niet behandeld zijn.
Bericht Vrijdag 27 Augustus 2010 6:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Ik was van de week bij kennissen (kweekt papegaaien) en die hadden pvc (grijs) in ringen gezaagd, goed afgewerkt en aan elkaar gemaakt met stalen ringen. Urenlang speelplezier.

Misschien dat de moderne papegaai onderdelen verkoopt. Ik weet wel dat je bij de webwinkels een zakje met stukjes leer kunt kopen.
Bericht Zaterdag 28 Augustus 2010 10:54 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:33 am
  Berichten van afgelopen: