De advertentie van de Huisdiersuper

Nieuw speeltje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
weneri
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een leuk speeltje zeg!!

Wendy
Bericht Zaterdag 17 December 2005 4:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Patricia

weet iemand hoe het met (wijn)kurken zit? mogen ze daar mee spelen?

Nee Patricia, een "verantwoord" antwoord heb ik niet voor je, wél kreeg ik gelijk 'een beeld' bij je vraag: Jij geeft Gizmo een wijn kurk (van een goed jaar = natuurlijk doordrenkt met goede wijn!) Gizmo reuze veel lol, een kater en de volgende morgen koppijn hahaha of hij je dàt in dank zal afnemen Twisted Evil ??!

Vaak maak ik me diezelfde zorgen, mogen ze dit of dat wel.... bergen splinters van het (wilgen)hout bijvoorbeeld, kan dat geen kwaad (ze knagen wat af!) maar dan bedenk ik me dat ze in de vrije natuur die snavel ook niet alleen gebruiken om te poetsen of noten te kraken, daar pellen ze ook de bast van (kurke!) bomen om insecten te zoeken.... of slopen ze takken etc.

Kurken onderzetters zijn hier ook in trek en absoluut niet meer te gebruiken..... ze rukken ze bijna onder je glas vandaan!
Maar ja, datzelfde geldt eigenllijk voor álle onderzetters of wat er dan ook in de buurt van die snaveltjes komt, verantwoord of niet, slopen zullen ze ! Twisted Evil
Bericht Zondag 18 December 2005 1:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Teun krijgt af en toe gewoon een kurk en heeft nergens last van Wink Nou gaan er hier niet zó veel flessen open dus het aantal kurken is beperkt, maar iedere week een kurk lijkt mij wel kunnen toch?
Bericht Zondag 18 December 2005 11:08 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by jamy_nl
quote:
Originally posted by Patricia

weet iemand hoe het met (wijn)kurken zit? mogen ze daar mee spelen?

Jij geeft Gizmo een wijn kurk (van een goed jaar = natuurlijk doordrenkt met goede wijn!) Gizmo reuze veel lol, een kater en de volgende morgen koppijn hahaha of hij je dàt in dank zal afnemen Twisted Evil ??!

Twisted Evil

Van wijn van een goed jaar krijg je géén koppijn......toch? Twisted Evil Cool

hihi ook daar let ik al op, of de kurk niet doordrenkt is Rolling Eyes
en wat die onderzetters betreft, ik heb pannenonderzetters van kurk, Gizmootje komt op tafel, kijkt eerst wat er nog in de pannen zit (alleen rijst of pasta vindt hij echt interessant) om vervolgens aan de onderzetters te beginnen.

Ik heb ook al zo gedacht Jamy, ze slopen zoveel en meestal zie je het weer uit hun snaveltje vallen maar als je dan weer iets leest van kurk dat opzwelt in de maag dan pff....
Gizmo heeft inderdaad erg veel lol met zo'n kurk dus die blijft hij af en toe krijgen. Bedankt voor de reacties!
Bericht Zondag 18 December 2005 4:55 pm
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Lijkt mij trouwens sterk dat kurk in de maag nog opzwelt, als je ziet hoe weinig kurk eigenlijk opzwelt daar waar de wijn tegenaankomt...Nou zit die kurk daar natuurlijk wel in een strak 'jasje', maar toch. Confused
Bericht Zondag 18 December 2005 5:04 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja dat klopt wel hè? ik krijg altijd meteen visioenen van kleine darmpjes die verstopt raken maar het zal wel loslopen inderdaad.
Bericht Zondag 18 December 2005 5:06 pm
Tommy
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tsja, wijnkurken? mnee die geef ik niet vanwege de wijn, maar ik koop wel kurk onderzetters voor ze Laughing Vinden ze heeeeel leuk Wink
Bericht Zondag 18 December 2005 10:20 pm
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb laatst in de boom van die houten klossen gehangen voor de roeden van de gordijnen. Ook de ringen die gebruikt worden om de gordijnen aan te hangen. Ze kunnen hun lol niet meer op. Hebben geen zin meer met ons te spelen, nee, hangen nu de hele dag in de boom aan hun blokken te knagen. Die kurken zijn ook een goed idee. Ik zal er een s een paar in hangen, zeker weten dat die zo gesloopt zijn.
Bericht Maandag 19 December 2005 9:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hahaha leuk! Very Happy Ik heb ook van die gordijnstokken met van die
klossen. Heb nog wel een paar van die klossen en ringen
liggen. Goed idee!! Very Happy
Bericht Maandag 19 December 2005 2:11 pm
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

je moet eens zien hoe gek ze daar op zijn. Ik zie ze de hele dag niet meer. Ik besta gewoon niet meer. Ben nu echt een vergeten moeder die er alleen nog maar is om ze wat lekkers te geven. haha. een verbolgen maar gelukkige mams
Bericht Maandag 19 December 2005 4:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een gaaf speeltje zeg!
Bericht Zaterdag 31 December 2005 11:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 23 November 2008 3:16 pm
  Berichten van afgelopen: