Nieuwe kooi..

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
sweeth
Vlieger

Nieuwe kooi..  Reageer met quote  

Hallo iedereen. Smile
We zijn bezig met het opknappen van de woonkamer en eigenlijk de hele huis. Maar ik moet de kooi van P.Picassotje veranderen wegens ruimtegebrek (nieuwe meubels etc..) Maar ik kan niet kiezen welke kooi nou een goede vervanger is van mijn andere kooi (Papegaaienkooi Venus)
Kan iemand mij helpen?.
Kooi 1: http://www.dierenvilla.nl/nl/p.....-7181.html
Kooi 2: http://www.dierenvilla.nl/nl/p.....-7197.html

Wat is jullie mening over deze kooien en misschien mensen met ervaring Graag reageren Very Happy

En P.Picassotje krijgt een javaboom dus daarvan dat ik deze voormaten kies Veertje

Alvast bedankt!!!
Bericht Zaterdag 9 Oktober 2010 5:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

hohoi

Als picasso veel op z'n speelboom is,zou ik de kleinste nemen
Als het af en toe op de speelboom is,dan zou ik de grotere nemen

Succes bij je keuze Veertje
Bericht Zaterdag 9 Oktober 2010 6:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik vind die 2de wel erg klein om eerlijk te zijn. ik had die afmetingen in het begin voor onze BB.
Bericht Maandag 11 Oktober 2010 9:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ik vind die 2de wel erg klein om eerlijk te zijn. ik had die afmetingen in het begin voor onze BB.

Hmm, oke maar Sarah vind je die eerste wel oke?.. je weet misschien wel dat ze dan de hele dag buiten zit, en een javaboom krijgt vind je het dan wel oke? Veertje
Bericht Maandag 11 Oktober 2010 1:28 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dan vind ik die wel kunnen ja. Misschien is het ook omdat die van mij het zo gewoon zijn om "veel " speelgoed te hebben dat ik snel iets klein vind maar niet iedere gaai wil zoveel in een kooi natuurlijk. Als ik hier veel minder geef dan heb ik stresskippen.
In elk geval, dan is het eigenlijk meer als slaapkooi en kooi voor als je eens weg moet dus dan kan het wel volgens mij hoor.
Bericht Dinsdag 12 Oktober 2010 9:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Hmm oke bedankt Sarah! Hypocriet
Maar het is ook zo dat ze bijna de hele dag buiten haar kooi zit.. En alleen het breedte verschild verder niks..
Bericht Woensdag 13 Oktober 2010 2:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Is prima hoor, wanneer ze de kooi eigenlijk vooral hebben om te slapen, wat te eten en als verblijf als je er ff niet bent dan is dat geen enkel probleem. Wink
Bericht Maandag 18 Oktober 2010 2:38 pm
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

persoonlijk zou ik kiezen voor de 2de. is toch iets breder en ik denk dat de playtop makkelijker is dan 1 stok tussen de tralies van de kooi.

Ook de afmeting de spijlen is iets kleiner
Bericht Maandag 18 Oktober 2010 3:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:34 am
  Berichten van afgelopen: