Plexigals rand op de speelboom

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
MariekevC
Ervaren vlieger

Plexigals rand op de speelboom  Reageer met quote  

Giel heeft vorig weekend een plexiglas rand gemaakt om de speelboom heen.
Jojo vindt het heerlijk om te struinen op de bodem van de boom, maar gaat vaak aan de wandel en ik vind hem dan ook plekken waar ik hem liever niet heb. Onder de bank, gasfornuis of op de deurmat kijkend naar de post die in de brievenbus zit.

Nu die kleine meid ook mobieler wordt en soms op een speelmat ligt op de grond, vind ik het toch geen prettig idee als de vogels op de grond lopen of dat Leone naar de boom kan en houtsnippers gaat eten.

Dus een veilige manier om Jojo te laten struinen en Leone op de grond laten spelen gezocht en dit is wat we er van gemaakt hebben

http://www.fluffies.org/nl/flu.....php?id=397 (de laatste 4)
Bericht Zaterdag 24 Juli 2010 9:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
stephen
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hey dat is echt leuk gedaan, een leuke klimboom ook. Maar kan een van de gaaitjes geen sprongetje maken zeg maar? Hier gebeurd het al eens dat hij springt en een zweefvlucht maakt, doen ze dat bij jou niet?? Kunnen ze er dan over of geeft dat een vals beeld want dat is een leuk idee voor mijn boom
Bericht Zondag 25 Juli 2010 12:07 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hier zitten ze eigenlijk alleen als we thuis zijn.
ze hebben boven nog een grotere speelboom.

het is van de week 1 keer gebeurd, toen Giel, mijn vriend, met een schroefmachine voorbij kwam. Maar dat is normaal want Jojo heeft een hekel aan gereedschap en vliegt dat meteen aan. hahahaa
Bericht Zondag 25 Juli 2010 11:40 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mooi zeg!!! Kan de rand er nog af? voor het schoonmaken en het vervangen van de snippers?
Bericht Zondag 25 Juli 2010 12:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
MariekevC
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ja natuurlijk. We kunnen hem er met zijn tweeen uit tillen. De boom valt binnen de plaat.
Anders wordt schoonmaken wel erg lastig hahhaha
Bericht Zondag 25 Juli 2010 12:57 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is slim gezien, veilig en goed gedaan. Lijkt me inderdaad wel een prettiger gevoel als je weet dat je lieverd nu rustig kan kruipen en doen zonder snippers te eten. Goed gedaan Veertje
Bericht Maandag 26 Juli 2010 4:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:34 am
  Berichten van afgelopen: