|
|
|
Daantjuh
Beginnende vlieger
|
|
|
nu heb ik een dressboy met wat takken en touwen daar zitten ze hier ook elke dag op
maar kwil ook wel een uitgebreider iets maken of misschien wel een parrot tower
ik zag die gele adventure pack trouwens niet staan op de dieca site?
maar ik zet ze gewoon beide op mijn verlanglijst zodat ik ze uiteindelijk ook allebei heb en misschien wel krijg
vooral dan de wingabago voor de logeren en de adventure voor mee naar buiten te gaan enzo dit lijkt me echt leuk en handig en de tralies zitten ook niet zo ver uit elkaar dus dan passen ze er niet door
ben benieuwd iig naar de vergelijking qua grote
nee ze zitten hier natuurlijk niet iedere dag in alleen als ik 1 a 2 dagen bij mijn vriend zou slapen dit is meestal het weekend en dan zijn ze gewoon overdag eruit op hun speelboom het is eigenlijk alleen bedoeld voor een compact kooitje waar ze in kunnen slapen zodat ik ze toch mee kan nemen en niet hun hele kooi mee hoef te nemen zeg maar. want dit is niet te doen voor 1 a 2 dagen want langer is het nooit. |
Vrijdag 26 Oktober 2007 8:32 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Zo'n parrottower is echt ideaal! Superhandig! Als je het er voor over hebt, zou ik het doen.. Het is echt zooo makkelijk. (Alleen, ze poepen er hier altijd naast, vooral Iago maakt er een sport van)
Als compact kooitje lijkt die adventure me echt hartstikke geschikt hoor. Daar hoef je niet eens een wingabago voor aan te schaffen hoor..  |
Zaterdag 27 Oktober 2007 10:09 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Ik heb de traveler reiskooi van lorreco gekocht en heb hem gebruikt tijdens ons tripje naar Duitsland. Vind m erg handig voor een paar dagen logeren, hij is nog best ruim voor Cleo en ook inklapbaar, dus nu staat het kleine pakketje in de berging. Het is niet zo'n handige rugzak hoor, daarvoor is hij echt te zwaar!! De prijs valt ook enorm mee, 50 euro |
Zondag 28 Oktober 2007 4:41 pm |
|
|
|
|
Daantjuh
Beginnende vlieger
dankje laura voor je reactie ook hier ga ik eens naar kijken klinkt heel aantrekkelijk ook
ja ik vind die parrot tower wel cool en lijkt me ook een duurzaam product
en er zijn verschillende soorten en maten en kleuren.
en het lijkt me een hele geschikte boom voor ze waar ze de hele dag op kunnen spelen en wat ik gezien heb zijn er ook onderdelen voor te koop waar je em mee kan aanpassen dat vind ik zelf wel cool! welke heb jij sue?
heb jij em ook weer bij deze zelfde winkel gekocht waar jij je wingabago gekocht hebt?
want als je er een van pvc wilt maken zo groot is ook niet goedkoop die koppelstukjes zijn namelijk vrij duur en dan heb je er toch heeeeeeeeeel wat nodig dan en dan moet je em ook nog in de sisal zetten anders hebben ze moeilijk grip |
Zondag 28 Oktober 2007 6:50 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Ik heb zelf een klimboom gemaakt met behulp van ikea wijnrekjes, heel goedkoop en je kunt er zelf allerlei hoogtes mee maken. Het idee staat op www.parrotbunch.com Doordat het van hout is hebben ze ook zonder touw al redelijk veel grip..  |
Zondag 28 Oktober 2007 7:07 pm |
|
|
Daantjuh
Beginnende vlieger
heb je ook een foto van je eigen speelboom??? hoeveel wijnrekjes heb jij gebruikt? |
Zondag 28 Oktober 2007 7:15 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

Ik had wel ergens een foto van het totaal plaatje, maar kan die niet zo snel terugvinden (wat en flut mod ben ik toch he?? )
Ik ga morgen even voor je zoeken en anders maak ik een nieuwe!!!
Ik heb geloof ik drie pakketjes gebruikt a 5 euro ofzo....Om de bovenste zitstokken heb ik sisal gewikkeld, verder zit en klimt ze gewoon in het hout...al met al was ik twee tientjes kwijt of iets en hij voldoet prima!! Kan m makkelijk verplaatsen en schoonmaken...
Echt een prima tip van parrotbunch!! |
Zondag 28 Oktober 2007 10:26 pm |
|
|
Daantjuh
Beginnende vlieger
haha nee hoor je bent geen flut mod:)
ik was al gaan kijken in je dagboek maar daar zag ik niks zou wel leuk zijn een foto te zien bedankt alvast
het is inderdaad een goede optie vooral als je toch je papegaaien een groot plezier wilt doen en maar een klein budget hebt |
Zondag 28 Oktober 2007 10:47 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Ik nog even mn laptop afgespeurd, maar kan de foto niet meer terug vinden...heb de batterijen van de camera in de oplader gedaan, dus zal snel een nieuwe foto plaatsen..  |
Maandag 29 Oktober 2007 3:35 pm |
|
|
|
|
Daantjuh
Beginnende vlieger
heel erg bedankt dat je dit wilt doen sue? ik moest je ook nog eraan herinneren aan de vergelijking foto:P (volgens mij ben ik lastig haha) |
Maandag 29 Oktober 2007 6:19 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ik heb twee parrottowers. Ik heb de junior en de grote parrottower met de lade helemaal laag. Ik vond de pootjes v/d nieuwe parrottower (de grote) oerlelijk!
Je kan inderdaad touwen enzo kopen en je kan 'm iedere keer uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten. (op een andere manier)
Ik heb er een tweedehands gekocht (bij JC van de parrotbunch) en de andere heb ik ehm ik weet niet meer waar gekocht.. |
Maandag 29 Oktober 2007 10:32 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ojee, de foto.. Ja ik zal het op mijn to-do lijstje zetten.. Ben de laatste dagen niet echt lekker: Griepje..  |
Maandag 29 Oktober 2007 10:33 pm |
|
|
|
|
Daantjuh
Beginnende vlieger
dat is mooi klote:( maar ziek zijn heerst door dit pokke weer
ik moet zometeen ook weer lekker in de regen stage lopen op de kinderboerderij
die jr heeft die evenveel stokken etc als die grote paal? |
Dinsdag 30 Oktober 2007 8:04 am |
|
|
Laura B
Moderator

Ik heb een paar nieuwe foto's van de klimboom van Cleo in mn laatste dagboekpagina gezet: http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=3157
Dus daantjuh, bij deze!!
De kronkeltak hangt los aan het plafond en daar springt ze zo op...en in haar tentje!!  |
Dinsdag 30 Oktober 2007 6:29 pm |
|
|
Daantjuh
Beginnende vlieger
dat ziet er heavy uit ja ! die heeft pas een speel paradijsje wat ik zo kan zien heb je ongeveer 3 wijnrekjes gebruikt is idd een goed kope zaak dan! eens vragen of mijn vriend in het weekend naar de ikea wilt:p
zon tentje is hardstikke leuk maar ik weet niet of mijne die kapot maken. al moet ik zeggen ik doe elke avond een doek om de kooi en daar gaan ze niet aan
misschien eerst dit overwegen om te maken en toch sparen ook nog voor een parrot tower:D
dan ga ik voor de vervoers/logeer kooi denk ik voor de adventure die is volgens mij ook wat groter als de wingabago klopt dit? |
Woensdag 31 Oktober 2007 8:33 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 23 November 2008 1:56 pm
|
|
|
|
|