De advertentie van de Huisdiersuper

reis/vervoers kooi tevens ook een logeerkooi?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Daantjuh
Beginnende vlieger

reis/vervoers kooi tevens ook een logeerkooi?  Reageer met quote  

nou ik ben op zoek naar een goede reiskooi die tevens ook kan dienen voor een logeer kooi voor mijn 2 bbtjes
uiteraard hoeven zij hier niet een hele dag in te zitten als ze gaan logeren maar alleen voor te slapen of als ik even naar de winkel ga ofzo.

ik ben benieuwd naar de opties wat er zijn? en ik wil graag eentje die niet gifitg is voor ze. en waar ze ook niet door de tralies heen komen Twisted Evil

en het ligt natuurlijk aan de prijzen anders is het wel een optie: een vervoers kooi en ook nog een logeerkooi

nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen Laughing
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 10:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: reis/vervoers kooi tevens ook een logeerkooi?  Reageer met quote  

Hoi Daantjuh.. Ik weet natuurlijk niet hoe lang ze erin moeten zitten maar ik weet wel dat de grote wingabago prima geschikt was voor Zazu tijdens de vakantie. Hij zat er het grootste gedeelte van de tijd uit.
Zo'n wingabago is ook lekker stevig. Enig nadeel is dat hij vrij prijzig is en niet inklapbaar.
Als reiskooi is 'ie ook wel geschikt, maar alleen als je met de auto reist. Anders is 'ie te groot en te onhandig!
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 10:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Heb je die rugzakken trouwens wel eens gezien?
http://www.flyingsouth.com/ind.....&ID=10
Hier in actie met wat bonte boertjes.. Smile
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 10:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Daantjuh
Beginnende vlieger

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Heb je die rugzakken trouwens wel eens gezien?
http://www.flyingsouth.com/ind.....&ID=10
Hier in actie met wat bonte boertjes.. Smile

haha geweldig:p dit ziet er vet uit

hoe groot is die kooi da n wat je bedoelt??? en waar is ie te verkrijgen en wat is het prijsje?

en zoals ik al zei ik zou opzich ook wel een makkelijk draagbaars iets willen kopen maar luna en vico hebben al eens in het reiskooitje van danny gezeten en daar kwame ze toch mooi uit Twisted Evil dus die tralie afstand is te ver uit mekaar
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 11:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Ehmmm ik weet even de prijs niet maar de prijze verschillen heel erg per winkel. Aangezien de dollar laag is is de kans groot dat je 'm voor een leuke prijs ergens vindt. Ik heb er destijds 200 dollar voor betaald. Toen stond de dollar echt heel hoog.. Sad

Ik denk als ze in de rugzak passen dat dat de mooiste oplossing is. De wingabago is echt heel zwaar. 10 pound.
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 11:48 am
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

aha heb je er misschien een foto van ???

en misschien nog andere mensen die goeie tips hebben?
voor een vervoers kooi en of een logeer kooi
het mogen ook 2 aparte kooien zijn
als de tralies maar niet te ver uit elkaar staan etc
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 6:24 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Je kan deze site doorzoeken door 'zoeken' hiernaast in het menu te gebruiken (Onder links, boven mijn gebruikerspagina): http://www.fluffies.org/nl/google_search.php

Hier is de link naar de wingy's: http://www.fluffies.org/pop-up-carrier.htm
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 6:26 pm
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik zie het zijn grote plasticen boxen maar past daar maar 1 stok in of meerdere want als het als logeer kooi ook moet dienen dan is het wel handig als er ook een klein beetje te spelen valt

en op de foto zie ik ook een soort tentje om de kooi maar daarbij lijkt het of zazu in een andere kooi zit met soort van gaas? of is dat wel de wingabago en zie ik het verkeerd is dat trouwens ook zon rugzak?
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 6:37 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Met een beetje creativiteit kan je er wel meer stokken in maken hoor. Van die touwstokken bijvoorbeeld.

Die andere 'tent' is ook een vervoersmandje. Heel erg stevig maar.. Ehm een beetje zwaar. Da's de Zazu-express.. Wink
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 7:02 pm
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

aha is die zwaarder dan die plasticen box?
maar de grootste wingabago zou groot genoeg zijn voor 2 bonte boertjes voor in te logeren/slapen?

ik zag ook iets van adventure packs of is deze te klein want ik zag dat die tralies had en volgens mij is de tralie afstond ook niet zo groot ?

het is gewoon het probleem toen ik die bench van danny leende voor ze op te halen dat ze zich er bijna helemaal door heen wringde anders had ik zo'n variant gekocht
daar wil ik graag nog iets over kwijt
ik was laatst op een honden tentoonstelling en ook daarmee stonde ze met die benches ik vroeg aan die man zijn deze rvs of zink vrij
toen gaf deze man als antwoord: alle benches zijn gegalvaniseerd iemand die zegt dat hij rvs heeft die liegt want er bestaan alleen gegalvaniseerde benches ???

dus dit vraag ik me dan af hoe je dan aan zo'n zink vrije/gif vrije bench komt
Bericht Dinsdag 23 Oktober 2007 7:19 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Die vervoersmand is denk ik wel zwaarder, maar zeker weten doe ik het niet eerlijk gezegd. Ik heb ook geen weegschaal meer maar ik meen me te herinneren dat die kooi zwaarder was. Daar zit ook een heel frame van pvc in.
Ik denk dat de grote wingabago wel goed is voor bonte boertjes.

Als je de adventure pack groot genoeg vindt, zou ik die nemen! Die is zooo gemakkelijk te vervoeren! Smile
Volgens mij zijn alle benches inderdaad gegalvaniseerd. Of misschien verchroomd??
Bericht Woensdag 24 Oktober 2007 9:16 pm
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ja die man zei me gegalvaniseerd er bestaan geen rvs benches etc want uit eindelijk gaat het roesten zei die man anders kunnen wij die beneches ook niet voor een redelijke prijs aan bieden .daarom durf ik het ook niet te kopen enja ik ben ook bang dat zij tussen de tralies door komen want toen ik ze ging halen met die bench van danny ai dat ging maar net kiele

zijn de wingabago's ook in nl te krijgen en wat zijn de afmetingen hiervan
en ik neem aan dat het dan een large is?

en hoe groot is die adventure pack? wat zijn de afmetingen? ik weet niet of deze groot genoeg is voor luna en vico samen te slapen ik vind em wel verdomde handig als je ergens met ze heen wil dat je em op je rug kan dragen! en is ook deze misschien in nl te verkrijgen?

misschien dat je ook een vergelijk foto wilt nemen van je grote wingabago en adventure pack door ze naast elkaar te zetten ofzo?

maja het is gewoon dat ik ze mee kan nemen naar mijn vriend en daar kunnen ze dan los zitten op een speelboom. en ze hoeven alleen erin voor te slapen en als ik even naar de winkel ga ofzo.

en als deze niet in NL te koop zijn misschien weet jij een paar betrouwbare sites waar je misschien zelf ervaring hebt met aankopen

heel erg bedankt alvast!
Bericht Donderdag 25 Oktober 2007 12:27 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm tja ik snap wel dat rvs ontzettend duur zou zijn voor ze. Dan worden ze ook onbetaalbaar denk ik!

Wingabago's zijn volgens mij niet in Nederland te krijgen. Op de site staat dat ze (12"W x 12"D x 17"H) zijn. Dat is in inches. De grote is 15" x 15" x 22". Ik zou 'm hier bestellen, volgens mij zijn ze hier het goedkoopste: http://www.parrot-fever.com/_s.....ingabagoLG
(Mocht je daarvoor gaan)

De adventurepack is bij Dieca te koop. Daar kan je 'm ook zien. Ze hebben 'm alleen in geel. De blauwe is wat groter, misschien een idee?

Zou je me even willen helpen herinneren om een foto te nemen? Ben nu niet thuis nl..
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 9:45 am
Daantjuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

oke heel erg bedankt ik ga ze beide op verlang lijstje zetten:P
ik vind adventure pack gewoon super handig voor als ik naar buiten met ze wil ook! ik ga eens kijken hoe groot die blauwe is denk je iig dat het dan groot genoeg is voor 2 bbtjes?

en ik laat je wel eraan herinneren:D
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 10:41 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik weet het niet.. Het ligt eraan wat je standaard is. Ik zou zeggen: Om te slapen is het wel best.. Ze zitten er toch niet iedere dag in, toch?
Bericht Vrijdag 26 Oktober 2007 7:55 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 23 November 2008 1:53 pm
  Berichten van afgelopen: