|
|
|
Sarah
Moderator

Ik heb er geen ervaring mee eigenlijk maar ik dacht dat Windkracht iets in die aard gekocht had. Nu is het helaas jammer dat we over Windkracht niets meer vernomen hebben, die was ziek en lang niets meer gehoord. Zijn echt wel ongerust over hem. |
Donderdag 16 December 2010 12:35 pm |
|
|
SolShow
Net uit het ei
Jammer dat ik dit bericht niet eerder zag. Ik heb tijd terug ook zon kooi aangeschaft de medium voor mijn grijsje. En hij is echt perfect, als reiskooi zoiezo. En ga hem proberen mee te nemen op de camping in combinatie met een klimboom. Vind het echt super spul!! |
Donderdag 20 Januari 2011 12:48 am |
|
|
|
|
Windkracht13
Vlieger
Hallo Sue,
Ik heb inderdaad 2 van zulke kooien aangeschaft, ik gebruik ze als slaap en reiskooi.
Ze zijn echt ideaal, niet zwaar, en gemakkelijk schoon te maken.
Het is een schuif systeem, zit zo in en uit elkaar.
Zal morgen nog even een update over mijzelf geven, daar ik l langere tijd afwezig bent geweest op dit geweldige forum door ziekte.
Momenteel lig ik alweer bijna 2 weken in het ziekenhuis, dus top nog lekker verder
Ik zal mijn verhaal doen in het stukje Snaterplek |
Donderdag 20 Januari 2011 2:50 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
windkracht ik ben zo blij te zien dat je er weer bent. we hebben ons allemaal zorgen gemaakt.
balen dat je nog steeds in het ziekenhuis ligt, maar je komt er wel weer bovenop dat zal je zien.
doe het rustig aan. welkom terug  |
Vrijdag 21 Januari 2011 10:27 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

WINDKRACHT wat ben ik opgelucht iets te lezen van je zeg. Echt bang waren we en vreesden het ergste. Wat blij je te lezen zeg, dat geloof je niet hoe blij we zijn. Hopelijk mag je snel beter worden, genoeg afgezien jij.  |
Maandag 24 Januari 2011 3:13 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:34 am
|
|
|
|
|
|