Hallo ik heb een mooie kooi te koop, nog geen 4 maanden oud!
Een grote stevige papegaaien kooi genaamd RHR Big Ben Black.
Ik ga zelf een voliere bouwen ondanks dat deze nog geen 4 maanden in gebruik is. Ik ben over de kooi erg tevreden werkt super alleen ik wil voor mijn twee vogels dezelfde kooi laten maken. Let op het is wel een hoekkooi en hij is errrug groot kunnen makkelijk een koppeltje middelgrote papegaaien in of een ara. Alleen ze moeten elkaar natuurlijk liefhebben .
Afmetingen zonder opvangranden:
Breedte: 100 cm. (lengte van de zijdes)
Diepte: 100 cm. (lengte van de zijdes)
Hoogte: 173 cm.
Afmetingen met opvangranden:
Breedte: 120 cm. (lengte van de zijdes)
Diepte: 120 cm. (lengte van de zijdes)
Hoogte: 173 cm.
Overige informatie:
Leefruimte hoogte : 147 cm.
Ruimte tussen spijlen: 22 mm.
Spijldikte : 4 mm.
Toebehoren:
4 Voederbakken
2 Zitstokken
Uiteraard alles er nog netjes bij en in nieuwstaat, roosters en opvangranden zitten nog in de doos. Bij intresse, mijn grijsje zit er nog in tot de nieuwe kooi klaar staat dus dit gaat in overleg, als je geen vervoer hebt en je woont niet tever weg kan ik hem ook brengen tegen een evt vergoeding.
Mocht je meer info willen mail dan gerust naar: vraag moderator voor uitwisselen van e-mail adressen
SolShow - je advertentie staat niet in het aanbod topic - daar kun je toestemming voor vragen.
Je foto's zijn geen linkjes, in het forum gedeelte is het niet toegestaan foto's te plaatsen, en je plaats je email adres wat ook niet is toegestaan.
Ik zal je topic verplaatsen naar het aanbod gedeelte, je foto's omzetten in linkjes en je mailadres verwijderen.