|
|
|
weneri
Vlieger
|
| rommelmaker. |
|
|
hallo allemaal.
Nou onze Stevie doet niet liever dan rommel maken. Gewoonweg lekker wat papier verscheuren doet hij het allerliefst. Natuurlijk wel papier met wat gezellige kleurtjes ertussen. Nu had ik het idee om theezakjes te gaan sparen, niet omdat ik zelf zin had in een nieuwe hobby maar omdat ik dacht: nou als stevie zo van slopen en kleurtjes houdt, laat ik dan eens een berg theezakjes voor zijn neus gooien. Resultaat: hij heeft gisterenavond de hele avond plezier ervan gehad. Ik begin nu weer opnieuw theezakjes te verzamelen, want er wordt hier toch veel thee gedronken. Dus over een aantal dagen kan stevie weer wat plezier aan de theezakjes gaan beleven.
Soms zijn ze nog het gelukkigst met de simpelste dingen, is dat niet geweldig??
Wendy |
Maandag 28 November 2005 9:14 am |
|
|
Tommy
Moderator

Daar kan idd geen speelgoed tegen op! Heerlijk om zo zich zo te zien vermaken. Ik zou willen dat de mijne zich ook weer bezig hielden met papier...maar helaas zijn ze net aan een stoel begonnen Guano heeft hem zelfs uitgehold, net of hij een nesthol wilde maken . Het is zo'n kuipstoeltje...met ineens een paar enorme gaten Mjah, nu heb ik tenminste iets om aan de sint te vragen  |
Maandag 28 November 2005 11:16 am |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Tommy, zo kom je nog eens aan een nieuwe interieur toe!
Had je al niet eens eerder zoiets proberen te verbergen? Nou ja kunnen ze iedere jaar dezelfde gedichten voor jou gebruiken, zoiets als:
Gelukkig is Sint weer in het land,
Met voor Tommy een stoel aan iedere hand....
Leuk hoor Wendy dat Stevie zich zo goed kan vermaken. Gizzie is geen papierscheurder, maar die theezakjes....dat ga ik proberen!  |
Maandag 28 November 2005 4:49 pm |
|
|
|
|
weneri
Vlieger
|
quote:
Originally posted by Patricia
Leuk hoor Wendy dat Stevie zich zo goed kan vermaken. Gizzie is geen papierscheurder, maar die theezakjes....dat ga ik proberen!
Tjja wie weet vindt Gizmo de theezakjes ook wel leuk. Het zijn soms echt de kleine dingen die het doen hahaha.
En Tommy, onze Stevie heeft ook geprobeerd om aan onze stoelen te beginnen (die net 1 maand oud zijn), maar we hebben hem steeds in zijn kooi terug gezet wanneer hij ook maar op zo'n stoel ging zitten en nu blijft hij er netjes vanaf.
Wendy |
Maandag 28 November 2005 6:37 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Pffff gelukkig is het diezelfde stoel, maar wat 1 gat was...zijn er nu een paar hele grote Dus t kleed dat erover hing dat is inmiddels helemaal uitgevouwen
Ze mogen dat niet doen hoor en iedere keer nieuwe spullen wordt ook wat te gek , maar ja, het expiriment met 5 losse vogels op de boom he? En dan even iets anders doen  |
Maandag 28 November 2005 9:47 pm |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Ik heb de snoeren van de hanglamp
in de kamer af moeten knippen! Het is ook
zo'n leuke grote schommel voor de gaaitjes.  |
Maandag 28 November 2005 10:56 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
|
|
|
Mijn snoeren hangen inmiddels zó hoog dat ik er zélf nauwelijks bij kan Mijn luxaflex is veranderd in een 'verantwoord' kunstwerk genaamd "Wokkel" (werkt van geen kanten meer; enfin het is toch 'bijna' winter).
Planten (natuurlijk géén giftige meer in huis!) worden vakkundig gedecimeterd als ze te dicht bij snoeigrage snaveltjes staan, afstandsbedieningen hebben plotseling een volledig ander uiterlijk; de knopjes ontbreken; nog meer ?? .... kan úren zo doorgaan hoor??!!!!!
De vloeren zien er hier altijd uit alsof ik nóóóóit iets in huis uitvoer, de kooien daarentegen blijven wonderbaarlijk schoon en zelfs nieuw in Daantjes geval.... die kooi kan ik net zo goed terugbrengen eigenlijk hahaha...
Hoezo rommel maken
Theezakjes had ik nog niet geprobeerd, maar ja .... ik drink dan ook geen thee, wordt láng sparen ... koffiepads zijn zeker niet zo'n goed idee??!! Dáár heb ik er zat van
Geef ze hier wel eens een oude radio/tvgids.... voor drukinkt ben ik niet zo bang (wel voor kranteninkt of glossy magazines met coating) ... de snelheid waarmee die shredders te werk gaan.... pffffff ... daar moet zelfs Boomertje (nijntje) het onderspit delven  |
Dinsdag 29 November 2005 12:52 am |
|
|
Mees
Beginnende vlieger
Haha, 't is niet te geloven: TERWIJL ik dit zit te lezen, met Herman op een stoel naast me, probeert meneer een leeg chipsbakje naar zich toe te trekken. Piet Schrijvers (voor de jongeren onder ons: Edwin v/d Sar) zou trots op me geweest zijn
Ik hengelde het nog net op tijd tussen de rand van de tafel en de grond vandaan [/i] |
Dinsdag 29 November 2005 10:04 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Hahahaha komt me allemaal wel bekend voor!!!!!!
Behang van de muren is ook leuk om te scheuren!!!  |
Dinsdag 29 November 2005 10:24 am |
|
|
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Lientje vind het trouwens ook leuk om conducteurtje
te spelen.
Had ik net een nieuwe zadelhoes voor een scooter
klaar van een klant, met hele moeilijke logo,s erop.
(moest de andere dag met de post mee)
Gaat Lientje conducteurtje spelen en knipt er met
haar snaveltje een paar gaten in.
Kon ik opnieuw beginnen, dus een hele nacht doorgewerkt!  |
Dinsdag 29 November 2005 10:49 am |
|
|
Mees
Beginnende vlieger
Zadelhoezen....Hypotheekofferte....loonstroken... de tv-gids.... conducteurtje spelen hoeft heus niet alleen met treinkaartjes  |
Dinsdag 29 November 2005 10:52 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Hahaha!!!!
Maar wat zijn het toch schatjes he!
En zo leuk en lief!!!  |
Dinsdag 29 November 2005 10:58 am |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hahhaha ja kan me indenken dat hoe groter de snavels hoe groter de schade
Luxaflex is hier ook een superklim/hang/rek/knaagspeeltje. Planten pffff kun je met moeite nog zo noemen. Rafelige draadjes en blaadjes die hier en daar nog een hint van groen vertonen...
De afstandbediening wordt bediend op de gok en we moeten onze nagels gebruiken wil je nog enig effect hebben want knopjes zitten er al lang niet meer. Lepeltjes worden altijd uit kopjes gehaald en indien mogelijk meteen op de grond gegooid. Een vriendinnetje van Ilse was 2 minuten binnen en toen hing Gizmo in haar oorbellen en had ze meteen doormidden. Mijn horloge staat meer stil dan dat hij loopt want het knopje wordt meteen uitgetrokken. Boeken die wij mooi willen houden lezen wij niet zolang Gizmootje rondhopt, Steentjes uit kettingen...ritsluitingen...
Maar eerlijk is eerlijk, de stoelen staan er nog pront bij!  |
Dinsdag 29 November 2005 11:02 am |
|
|
joke
Vlieger
|
|
|
|
gelukkig ik ben niet de enige met een half gesloopte kamer ook hier weten ze van wanten, punkie haalt het stuk van de vlakke muur bo is aan de hardhouten kozijnen begonnen, klimt via de gordijnen naar boven en maar knagen nu heb ik mijn gordijn zo opgerold dat ze er net niet bij kan, django had zo'n mooie kooi met playtop erop, coco in huis en in een week tijd de stok doorgevreten, behang is ook aan vervanging toe, mijn computerstoel is bijna ontdaan van de leuning, tja dan koop je zo'n mooie manager stoel van leer, een de houten van mijn ega tja daar zit bijna geen leuning meer aan, heb al de leuning omrolt met sisal maar ook dat was in een dag al los en doormidden uren werk in 5 minuten naar de knoppen, leven het gaaien(lees gaaies) wereldje, en dan de vragen ...... stofzuig jij nooit??? tja ik poog het om bij te houden maar eenmaal klaar klets ligt er weer een bak met zaad om ff flink fladderen en hups de veren vliegen door de kamer, pluisen overal, appel resten aan het raam, schud maar uit die kop hahahaha
jup je blijft bezig, maar het is zoooooooo leuk  |
Dinsdag 29 November 2005 2:04 pm |
|
|
weneri
Vlieger
|
Ja Patricia, ritssluitingen, daar noem je zoiets. Laatst was Stevie ook aan een ritssluiting en het knabbelen/slopen. En opeens had ie wat moois voor elkaar gekregen. Dat kleine zilverkleurige ijzertje wat bovenaan de ritssluiting zit had hij eraf gepeuterd, maar dit dingetje had zich netjes klem gezet aan het puntje van zijn snaveltje. Dus Stevie had een zilveren puntje aan zijn snavel. Onze kleine vriend wist dus niet meer wat er aan de hand was en ging druk met zijn snaveltje over de tafel om het ding eraf te krijgen, maar zonder resultaat het zat goed vast. uiteindelijk hebben we hem moeten helpen om het eraf te krijgen. Koste ook nog even tijd voor hem om te beseffen dat we hem juist wilde helpen. Pff hoe krijgen ze het af en toe toch voor elkaar.
Wendy |
Dinsdag 29 November 2005 2:25 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 23 November 2008 5:49 pm
|
|
|
|