Samen speelgoed kopen *omgeving Utrecht*

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Kooien, speelbomen, volieres, papegaaienspeelgoed

Auteur Onderwerp
Nansepansje
Eitje

Samen speelgoed kopen *omgeving Utrecht*  Reageer met quote  

Hellow,

Ik wil graag samen speelgoed e.d kopen met mensen uit (omgeving) Utrecht. Dit om de verzendskosten e.d te delen en je het dan bij mij thuis of op m'n werk (Utrecht CS) kan ophalen.

Heb je interesse mail me even op *** (Is ook m'n msn/google talk).
Bericht Woensdag 22 Juni 2011 11:51 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik woon in de buurt van Utrecht.

Waar wil je bestellen, als ik mag vragen? Heb je een website voor me zodat ik kan kijken wat ze hebben?
Bericht Woensdag 22 Juni 2011 3:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nansepansje
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Whisper

Waar wil je bestellen, als ik mag vragen? Heb je een website voor me zodat ik kan kijken wat ze hebben?

http://www.papegaaienwinkel.be.....p/shop.php

Ik hoor wel als je wat leuks er tussen ziet. Ik heb sowieso nu al een bedrag zo rond de 50 euries. Als we samen veel hebben ga ik gewoon korting proberen te regelen Wink
Bericht Donderdag 23 Juni 2011 8:12 am
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Je kan ook naar allerlei papegaaiensite's kijken
wat in linkerzijde < op de site staat (Links)
suc-6! Smile
Bericht Donderdag 23 Juni 2011 4:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nansepansje
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by sweeth
Je kan ook naar allerlei papegaaiensite's kijken
wat in linkerzijde < op de site staat (Links)
suc-6! Smile

Jep maar die zijn een stuk duurder Wink En ik wil de tiki takeout o.a
Bericht Donderdag 23 Juni 2011 4:56 pm
Nansepansje
Eitje

Reageer met quote  

quote:

Heb je nog interesse om samen dingen op die site te bestellen?? Anders ga ik namelijk gewoon bestellen Wink Tommy kan namelijk wel wat uitdaging gebruiken en hij verveelt zich een beetje.
Bericht Maandag 27 Juni 2011 2:41 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik ga vandaag even die site bekijken en dan laat ik het uiterlijk morgen weten. Is dat goed?
Bericht Dinsdag 28 Juni 2011 11:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nansepansje
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Ik ga vandaag even die site bekijken en dan laat ik het uiterlijk morgen weten. Is dat goed?

Prima Smile Ik heb nu al voor 52 euries aan producten gezien...zucht verslavend shoppen voor zo'n beestje Wink
Bericht Dinsdag 28 Juni 2011 11:43 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik heb gekeken en er zijn zeker dingen die ik wil bestellen. Kan een van de moderators Nansepansje's mailadres aan mij doorgeven (of vice versa) zodat we met elkaar in contact kunnen komen? Alvast bedankt!
Bericht Donderdag 30 Juni 2011 6:44 pm
Nansepansje
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Ik heb gekeken en er zijn zeker dingen die ik wil bestellen. Kan een van de moderators Nansepansje's mailadres aan mij doorgeven (of vice versa) zodat we met elkaar in contact kunnen komen? Alvast bedankt!

M'n emailadres is heel makkelijk Wink

je hebt m'n gebruikersnaam hier op het forum, je zet er een apestaartje achter, en dan nog gmail.com Smile Kijken of het wel zo mag!
Bericht Donderdag 30 Juni 2011 8:26 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik heb je gemaild!
Bericht Vrijdag 1 Juli 2011 3:29 pm
Nansepansje
Eitje

Reageer met quote  

Gezien de vorige site waar we wilden bestellen ermee op hield, ben ik hard op oek gegaan naar een nieuwe.

http://www.superparrots.com/ leek me wel wat. Pirijzen van 13 euro voor zo'n tiki takeout is natuurlijk niet veel.

De vraag is dan ook wie wil er meedoen met speelgoed samen kopen. Liefste in omgeving Utrecht zodat het makkelijk afgehaald kan worden.

Maar versturen is ook geen probleem. Zeker met deze prijzen heb je het er al snel uit.
Ik hoor wel mocht iemand interesse hebben.
Bericht Zondag 24 Juli 2011 1:27 pm
jeroen234
Fladderaar

Reageer met quote  

ik heb wel intresse in 2x deze
http://www.superparrots.com/gr.....p-947.html

hopenlijk zet obama de printers nog een paar keer aan zodat de dolar echt niks meer kost Wink

ze doen wel erg vaag over wat versturen kost

quote:
International Shipping
We suggest you contact your local Customs in regards to any bans on certain items. You are also responsible for any taxes, fees, surcharges and brokerage fees that your country or local shipping company may impose. Any international shipment returned to us will be refunded for products, only if they are non-perishable. Shipping will not be refunded. If return shipping was charged this will also be deducted from your product refund. Please be advised that many countries have high import taxes, so please check before placing your order.
Bericht Zondag 24 Juli 2011 9:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nansepansje
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by jeroen234
ik heb wel intresse in 2x deze
http://www.superparrots.com/gr.....p-947.html

hopenlijk zet obama de printers nog een paar keer aan zodat de dolar echt niks meer kost Wink

ze doen wel erg vaag over wat versturen kost

quote:
International Shipping
We suggest you contact your local Customs in regards to any bans on certain items. You are also responsible for any taxes, fees, surcharges and brokerage fees that your country or local shipping company may impose. Any international shipment returned to us will be refunded for products, only if they are non-perishable. Shipping will not be refunded. If return shipping was charged this will also be deducted from your product refund. Please be advised that many countries have high import taxes, so please check before placing your order.

Ik zat aan de 80 dollar en had 45 dollar verzendskosten Smile Vrees dat het komt omdat het niet in de brievenbus gaat passen al die leuke speeltjes..... Zucht huisdieren, best een dure, verslavende hobby Razz

Als er nog meer zijn die willen samenkopen. Uiterlijk deze week wil ik de knoop doorhakken. Dus laat voor vrijdag 20:00 weten of je meedoet of niet, en eventueel met wat.
Bericht Maandag 25 Juli 2011 7:31 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:35 am
  Berichten van afgelopen: