Hoera! Hij is binnen! Precies op tijd want morgen mag ik ons vogeltje gaan ophalen
Ik ben helaas geen creatieve vogel (lees: veel frustratie, een hoop tijd kwijt en een waardeloos eindresultaat) dus dan maar online bestellen en hij is helemaal top!
quote:Originally posted by daf
Hoera! Hij is binnen! Precies op tijd want morgen mag ik ons vogeltje gaan ophalen
Ik ben helaas geen creatieve vogel (lees: veel frustratie, een hoop tijd kwijt en een waardeloos eindresultaat) dus dan maar online bestellen en hij is helemaal top!
Waar heb je dat slaaphutje besteld?? En hoe vind je vogel het?
Maandag 28 Februari 2011 9:28 am
pannenkoekenmix Kuikentje
Wat een leuk huisje!!! Heb net zelf een huisje besteld voor de 3e vogel in huis. De halsbandparkiet heeft nu een avian haven huisje, die vind ie heerlijk... Maar sinds de nieuwe kooi slaapt hij denk ik hoger in de kooi, niet in het huisje.
Ons graspietje heeft een jungle canopy, en die heb ik nu ook net voor de kakariki besteld. We zouden hem een zelfde huisje als de halsband geven, maar eigenlijk past dat huisje niet in zijn hok.... Pietje is tegenwoordig erg blij met zijn huisje, dus ik denk dat de kakariki er ook wel aan kan wennen.
Ben wel erg blij met deze "uitvinding", de beestjes zijn er veel rustiger bij.
Dinsdag 19 April 2011 1:23 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:35 am