|
|
|
hilli
Vliegende acrobaat
| Snoepstok/ snoepstaaf als speeltje?! |
|
|
bij ons krijgen de birdies af en toe een snoepstok maar ze zijn gewoon binnen 5 minuten al gesloopt hahaha en het snoepen ervan doen ze niet het is puur de sloop die hun het plezier geeft dat is echt bij allemaal zo is dat bij jullie ook zo???? of genieten hun wel van de snoepstok zoals het eigenlijk zou moeten?? |
Zaterdag 29 Augustus 2009 9:11 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: snoepstok |
|
|
Hmpf ja helaas dat is hier ook zo. Heel erg herkenbaar! Ze vinden ze helemaal niet lekker. Het is gewoon leuk sloopspul.
Ik koop ze ook niet meer.
PS Ik heb eventjes je titel veranderd.  |
Zondag 30 Augustus 2009 8:57 am |
|
|
hilli
Vliegende acrobaat
kan het eigenlijk ook wel sloopstok noemen hahaha |
Zondag 30 Augustus 2009 9:06 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Vroeger kocht ik ze ook wel eens, nu eigenlijk niet meer. Ze hebben sloopdingetjes genoeg en om ze enkel maar te slopen vind ik die stokken te duur eigenlijk. |
Zondag 30 Augustus 2009 10:28 am |
|
|
Spetter
Vlieger
Ik heb een grote denneappel gevuld met lekkers. Als ik weg ga krijgt hij die. Ik hang hem dan half in zijn voerbak. En zo eet hij ook weer het "sloopvoer" op. Ik berg hem weer op in een zakje en zo blijft deze gevulde koek weer een traktatie een volgende keer.
De denneappel gaat best lang mee als ik het vergelijk met die snoepstokjes. Die zijn zoals ook jullie ervaren in een mum van tijd gesloopt................en dat was het dan , en een aanslag op mijn beurs.
Ik wissel dit af met speeltjes. Als ik langer wegga geef ik hem een nieuw speeltje en wissel dit af met de denneappel. |
Zondag 30 Augustus 2009 11:42 am |
|
|
Tiny-M
Beginnende vlieger
Hier worden ze ook meer gesloopt dan gegeten. Oplossing: hang hem boven het voerbakje, als de stok dan helemaal leeggeknaagd is kan ze uit het bakje eten. |
Zondag 30 Augustus 2009 7:05 pm |
|
|
|
|
hilli
Vliegende acrobaat
die denne appel ken ik idd hebben ze hier ook wel eens gehad maar ik denk dat ze bij mij het stokje het mooiste vinden al haal ik die er zo snel mogelijk uit met splinters enzow het is zulk splinterig hout vind ik zelf  |
Zondag 30 Augustus 2009 7:41 pm |
|
|
Rocco
Vlieger
bij mij eten ze de denneappel zelf ook op
Lijkt me niet echt heel gezond aangezien dennetakken en naalden ook slecht zijn...
dus ze krijgen ze maar niet meer  |
Maandag 31 Augustus 2009 11:32 am |
|
|
esjo
Moderator

Ook hier hetzelfde met Herman (de Bb) en de snoepstok. Dat is alleen maar slopen. Af entoe krijgt Jacko er 1. Aurora blieft het niet Jacko eet er wel echt van.
Sammie en Moos eten er ook van, en...... die doen ontzettend lang met zo'n stok  |
Woensdag 2 September 2009 11:08 am |
|
|
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
nou, het is hier wisselend .. ik hang ze in ieder geval boven de voerbak..
en dennenappels die sloopt Chicky helemaal..
weet niet of dat zo goed is? |
Maandag 14 September 2009 7:14 pm |
|
|
PinoPino
Net uit het ei
Pino (Meijertje) sloopt de snoepstok helemaal om alle zonnebloem pitten te eten..het afval kijkt hij niet meer naar om  |
Dinsdag 15 September 2009 11:37 am |
|
|
arienino
Eitje
hallo mijn grijsje sloopt de speelboom ik had er 1 uit het bos gehaald maar hij eet hem stuk ,,wat kan ik doen  |
Vrijdag 19 November 2010 12:09 pm |
|
|
|
|
vanleo
Net uit het ei
quote:
Originally posted by arienino
hallo mijn grijsje sloopt de speelboom ik had er 1 uit het bos gehaald maar hij eet hem stuk ,,wat kan ik doen
vervangen door een andere of een javaboom aanschaffen deze zijn hard en niet zo makelijk te slopen |
Vrijdag 19 November 2010 8:27 pm |
|
|
MariekevC
Ervaren vlieger
@Arienino.
Hier vervangen we redelijk vaak takken van de speelboom.
de basis is hier van uitgehard vlierbes. Niet kapot te krijgen en groeit hier in de wijk als onkruid.
Papegaaien zijn nou eenmaal slopers. Liever de speelboom dan mijn meubels hahahaaa
en wat betreft die snoepstaven. vroeger gaf ik ze aan Jojo, maar hij sloopte ze ook. waren wat mij betreft er te duur voor en ga f toen alleen nog maar wilgentakjes.
Heb ooit is geprobeerd de mais uit zijn voer de wellen en daarna te koken. Niet zacht te krijgen. Snapte toen ook gelijk waarom hij het niet at |
Zaterdag 20 November 2010 10:57 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 11:35 am
|
|
|
|
|